فرش ماشینی درجه یک

پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید ویژه نوروز سال 1401

پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید ویژه نوروز سال 1401 فرش ساویز بافت

اگر بخواهیم نقش و کاربرد فرش ها را در منازل بیان کنیم، علاوه بر کف پوش مناسب، می توانیم به زیبا کردن فضای منزل نیز اشاره کنیم. یکی از المان های مهم در انتخاب فرش های ماشینی، انتخاب طرح و رنگ فرش است و همه به دنبال خرید زیباترین طرح و رنگ جدید فرش هستند. مسلما خریداران به سراغ طرح های قدیمی و فرش های استوک نمی روند ولو با قیمت تخفیف خورده و پایین و بیشتر خریداران به دنبال فرش پرفروش سال هستند.

خریدار قبل از انتخاب از فروشنده سوال می کند که به روز ترین فرش سال کارخانه شما کدام است؟

در این مبحث، بر آن شدیم تا پرفروش ترین مدل فرش ماشینی جدید ویژه نوروز سال 1401 را به شما معرفی کنیم. البته قشنگ ترین فرش های سال به محض تولید در فروشگاه های اینترنتی فرش به نمایش گذاشته می شوند و شما می توانید عکس فرش سال را با مشخصات دقیق نظاره گر باشید. نمی توانیم فرش مدل سال را مربوط به شانه و تراکم خاص و یا منحصر به طرح های مدرن و یا منحصر به طرح های کلاسیک بدانیم؛ بلکه در تولید طرح های جدید فرش، تولید کننده سعی می کند که تمامی نیازها را پوشش دهد.

 

انواع فرش سال 1401

گروه ریسندگی و بافندگی ساویز بافت یکی از تولید کنندگان فرش در کاشان است که هر ساله فرش های مد سال را قبل از نوروز در فروشگاه اینترنتی ساویز بافت به نمایش می گذارد.
درست است که انتخاب طرح سال و طرح جدید فرش برای خریدار خوشایند است، اما خریدار باید قبل از انتخاب به فضای منزل و دکوراسیون خود توجه کند و اینکه فرش را برای کدام قسمت از خانه خود می خواهد. برای مثال انتخاب جدیدترین فرش 1500 شانه برای اتاق نشیمن و یا قسمت راهروها کاری اشتباه است؛ پس کاربرد فرش بسیار مهم است.

یکی از انواع فرش سال 1401 را می توان فرش های 1200 شانه ماشینی 9 رنگ دانست. چرا این شانه و تراکم محبوب و پرفروش است؟

فرش های 1500 شانه گل برجسته درست است که زیبا و جدید است و شیک ترین فرش سال محسوب می شود، ولی باید به ضخامت این فرش ها نیز توجه کرد. محصولات 1500 شانه و 1600 شانه که جزو نازک ترین فرش های سال هستند ظرافتی بسیار بالا دارند و انتظار از این بافته ها برای زیبا ساختن دکوراسیون است. قیمت بالا، ظرافت بسیار و ضخامت کم، سبب شده است تا کمتر کسی فرش های ماشینی 1200 شانه گل برجسته را خریداری کند و به همین دلیل است که می توان فرش 1200 شانه را جزو فرش پرفروش سال دانست.

اگر به دنبال زیبا کردن پذیرایی لوکس و کلاسیک خود هستید و قیمت فرش سال برای شما اهمیتی ندارد می توانید از قالی های 1500 شانه گل برجسته بهره مند شوید که زیباترین طرح ها و نگاره ها مربوط به این بافته هاست.

تولید کنندگان به دلیل استقبال بسیار خریداران از فرش های 1200 شانه تراکم 3600 در سال های قبل، امسال نیز طرح های جدید و به روز و برتر را به صورت 1200 شانه تراکم 3600 تولید کرده اند و توانسته اند فرش های طرح پتینه 1200 شانه، طرح مدرن 1200 شانه و طرح های کلاسیک 1200 شانه را در طرح های زیبا و جدید تولید کنند.

فرش های ماشینی 1200 شانه کاشان 9 رنگ، جزو محصولات جدید است که به صورت گل برجسته تولید می شود. منظور از گل برجسته یعنی نقش هایی در سطح قالی به صورت برجسته که زیبایی نگاره را دو چندان می کنند.

طرح شاهو را می توان جزو فرش خشتی جدید سال معرفی کرد؛ طرحی که مورد علاقه قشر جوانان است و به صورت فرش طوسی جدید، نقره ای، فرش کرم جدید و دودی ارائه می شود.

فرش جدید سال 1401 گل برجسته طرح شاهو

این طرح زیبا به گونه ای است که به دلیل نداشتن ترنج و لایت بودن رنگش، فضای منزل را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد و نوعی خطای دید را در چشم بیننده به وجود می آورد.

فرش جدید سال طرح شاهو در دکوراسیون

اگر برای دکوراسیون های کلاسیک خود به دنبال فرش طرح سنتی جدید کاشان هستید، می توانید از طرح های ترج دار و لچک استفاده کنید. فرش 1200 شانه گل برجسته طرح آگرین به معنای آتشین، در رنگ های فرش دودی جدید، نقره ای، کرم و طوسی تولید می شود و جزو طرح های خلوت کلاسیک است که استفاده از 9 پالت رنگی، سبب تطابق بیشتر این طرح با دکوراسیون می شود.

فرش جدید سال طرح آگرین

فرش گل برجسته جدید سال، طرح آوا دارای ترنج دایره ای در مرکز است که وجود گل های ریز بین ترنج و لچک، زیبایی این فرش جدید ماشینی کاشان را بیشتر کرده است. نقره ای، دودی و کرم از رنگ های این طرح زیبا می باشد.

فرش طرح آوا نقره ای طرح جدید سال

اگر بخواهیم به طرح جدید آوا در دکوراسیون اشاره کنیم می توانیم بگوییم که به دلیل داشتن ترنج دایره ای بزرگ و لچک، برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب است ولی از طرفی فرش رنگ طوسی و دودی این طرح برای دکوراسیون های مدرنیته و امروزی مناسب است.

فرش طرح آوا فرش مدل سال

اگر به دنبال فرش نقره ای جدید هستید می توانید از طرح آوا بهره مند شوید که نقره ای این طرح جدید با حاشیه دودی است و ترکیب دودی با نقره ای فوق العاده است. دودی، طوسی و کرم از دیگر رنگ های این فرش ترنج دار جدید کاشان است. قسمت بیرونی ترنج این طرح زیبا، اسلیمی است که سبب خاص شدن آن شده است.

طرح سلنا، یکی از فرش های طرح افشان جدید است که به رنگ کرم، نقره ای، طوسی و دودی ارائه می شود. جدیدترین فرش طرح افشان وقتی زیباست که با شانه و تراکم بالا و به صورت گل برجسته بافته شود.

فرش جدید مدل افشان طرح سلنا

طرح سلنا یکی از فرش های طرح جدید کلاسیک است که مدلی از طرح افشان است و برای منازل آپارتمانی مناسب است. دودی این کمی روشن تر از مشکی و سرمه ای است و طوسی آن قابلیت ست شدن با انواع کاناپه ها را دارد.

 

طرح رعنا، یکی دیگر از طرح های پرفروش فرش سال است که فرش با رنگ طوسی و یا نقره ای این طرح برای دکوراسیون های مدرنیته نیز مناسب است.

فرش طوسی جدید سال طرح رعنا

فرش های وینتیج و طرح پتینه جدید نیز با کیفیت عالی تولید می شوند و این فرش های ماشینی را می توان هم در دکوراسیون های مدرنیته از آن استفاده کرد و هم در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی. فرش های 1200 شانه وینتیج شباهت به قالی های دستباف قدیمی و کهنه دارد و رنگبندی قالی، حالتی بی رنگ و رویی دارد.

فرش وینتیج 1200 شانه طرح پتینه جدید

فرش کهنه نمای 1200 شانه طرح ترنج دار، که رنگ زمینه آن بین رنگ طوسی و دکوراسیون است و مناسب برای انواع دکوراتیوها می باشد. زیبایی این فرش به پذیرایی های بزرگ و حتی کوچک، جلوه خاصی می دهد.

طرح فرش های پتینه جزو طرح های سنتی و کلاسیک است که برای دکوراسیون های مدرن نیز مناسب است و به راحتی می توانید با انواع مبلمان راحتی، استیل و انواع پرده ست کنید.

 

رنگ فرش سال 1401

رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون very peri رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش انتخاب شد. یعنی ترکیبی از آبی با رنگ قرمز که در حقیقت وفاداری و ثبات با هیجان ترکیب شده است. این رنگ مسلما برای فرش های ماشینی نیز صدق می کند و تولید کنندگان سعی کردند که محصولاتی را با این پالت رنگی تولید کنند.

در واقع رنگ هایی از قبیل کهربایی، رنگ زرد روشن، سبز، صورتی، رز مرجانی، قهوه ای سودانی، کوارتز قهوه هند را می توان جزو رنگ های سال 2022 دانست. انتخاب رنگ فرش سال 1401 از این پالت های رنگی برای دکوراسیون خالی از لطف نیست.

 

فروش فرش جدید کاشان سال 1401

امروز با لطف ایزد منان و تلاش مدیران مجتمع ریسندگی و بافندگی ساویز بافت در استخدام بهترین طراحان خبره و زبر دست و روان شناسان کاربلد، گروه فروش فرش ساویز بافت توانسته است طرح های جدید فرش سال را با بهترین کیفیت ارائه دهد و این منوط به تجربه در تولید، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و خبره بودن طراح می باشد.

متخصصین و مشاوران ساویز بافت، زمینه را برای مشاوره قبل از خرید برای خریداران فراهم کرده اند بدین صورت که خریدار می تواند در مورد انتخاب طرح و رنگ با متخصصان فرش در ارتباط باشد. حتی می تواند عکس دکوراسیون خود را ارسال کند تا مشاوران فرش در این زمینه خریدار را یاری کنند.

 

خصوصیات بهترین فرش سال

وقتی صبحت از بهترین فرش به میان می آید، یعنی فرشی که با بهترین الیاف بافته شود و طرح زیبا و دلربایی داشته باشد. زیبا بودن طرح، سلیقه ای است و شاید یک طرح از نظر یک شخص زیبا باشد ولی از نظر فرد دیگری زیبا نباشد.

کیفیت فرش های ماشینی وقتی بالاست که با بهترین دستگاه ها یعنی HCIx2 بافته شوند و در بافت نخ خاب آن ها، الیاف آکریلیک هیت ست شده به کار رود. برای بافت بافته های برجسته و نقش برجسته از نخ هایبالک و آکریلیک بهره می گیرند.

زیبایی طرح های جدید و بهترین فرش ها وقتی براق و درخشان جلوه می دهند که با الیاف هیت ست شده بافته شده باشند، وگرنه زیباترین طرح هم وقتی با الیاف بی کیفیت بافته شود جلوه خاصی ندارد.