فرش ماشینی درجه یک

فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600

فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120002
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

زیبایی و ظرافت بافته هایی چون فرش 1200 شانه به قدری محبوب میان خریداران شده است که اکثر افرادی که به دنبال خرید فرش هستند به سراغ این تراکم و بررسی تنوع طرح و رنگ این محصولات هستند تا بتوانند انتخابی شایسته را برای منازل خود رقم بزنند.

انتخابی بسان یک قالی دستباف که به عنوان فرش دستبافگونه معرفی می‌شود و فرش طرح افشان قاجار 1200 شانه تراکم 3600 یکی از این نقشه هایی است که شما در بازار شاهد آن هستید. نقشی متشکل از گل های شاه عباسی قرار گرفته بر روی خطوط دوارنی که زیبایی این بافته را دوچندان نموده است.

نقشی زیبا و منحصربفرد با این قابلیت که می‌توان از آن در هر دو سبک دکوراتیو استفاده نمود. چرا که نقش اصیل گل های شاه عباسی نشان از اصالت و وجود ترنج کوچک و نبود لچک در آن سبکی مدرنیته را برای این فرش به همراه دارد، نقشی که می‌تواند به عنوان جایگزین فرش های مدرن انتخاب شود.

نقشی با نمای خلوت و گل های درشتی که متن فرش را احاطه کرده و توانسته اغلب با فضای های خلوت و چیدمان های ساده تر ست شود. البته که به غیر از توجه به طرح باید در ایجاد یک دکوارتیوی جذاب به سراغ رنگ زمینه این فرش نیز بروید.

رنگی که انتخاب درست آن با تناسب با هارمونی رنگی دکوراسیون می‌تواند فضایی جذاب را برای شما به دنبال داشته باشد. به طور مثال رنگبندی های زمینه این فرش طرح افشان قاجار شامکل زمینه رنگی فرش نقره ای ومتالیک است.

رنگ هایی با تناژ خنثی و طیف های مختلفی از این تنالیته که اغلب در کنار هر طیف سرد و گرمی از رنگ ها جذابیت می‌آفرنید. اگر تناژ خنثی نقره ای را انتخاب می‌کنید فضایی دلباز تری را خواهید داشت؛ چرا که نسبت به رنگ متالیک که طیف خاصی از رنگ های خنثی متمایل به تیره است برای فضا های با وسعت کم اغلب خریداری می‌شود.

البته که به طور کلی بیشتر از طرح و نقش افشان به دلیل عدم وجود قرینگی بافت و پراکندگی  نقش مایه فرش برای منازل با وسعت کم استفاده می‌شود؛ چون که حس بزرگنمایی و دلبازی را این طرح به شما انتقال می‌دهد.

شاید ظرافت این محصول به پای قالی دستباف یا حتی فرش 1500 شانه نرسد؛ اما به لحاظ کیفیت و قیمت یکی از مناسب ترین بافته هایی است که می‌توانید به عنوان یک فرش لوکس و مجلل برای منازلتان خریداری نمایید.

فرشی که به نسبت محصولات تراکم پایین چون فرش 500 شانه یا حتی فرش 700 شانه زیبایی و ظرافت بیشتری را در بر دارد و به نسبت تراکم های بالاتر قیمت مناسب تری را برای خرید و در مجموعه ساویز بافت شاهد فروش آن هستید.

فروشی که به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه فراهم شده تا شما بتوانید با وجود قیمت تعیین شده این محصولات که بر اساس تراکم، نوع الیاف بافت آکریلیک این محصول، تعداد هشت رنگ واقعی بافت و دستگاه فرش بافی hcix2 در کنار ابعاد تعیین می‌شود و قیمت تولیدی کارخانه است را بدون هیچ گونه ارزش افزوده ای خریداری نمایید.

خریدی که هم به صورت حضوری از کارخانه و هم برای دیگر هموطنانی که شرایط حضوری خرید را ندارند به صورت آنلاین مهیا شده است. روشی تضمینی با ارائه گارانتی در زمینه کیفیت که اعتماد و رضایت شما را به همراه دارد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که در بالا بیان شده است با خرید از فروشگاه فرش ساویز در شهر فرش کاشان می‌توانید محصولاتی درجه یک و استاندارد را خریدای نماید. نه تنها در این تراکم بلکه دیگر تراکم های بافت شامل فرش 1000 شانه نیز در این مجموعه آماده فروش است.

تراکم هایی با تنوعی از طرح و رنگ که هر سلیقه و فرهنگی را پاسخگو است. دلیل این تضمین کیفیت برای شما استفاده از متریال و مواد درجه یکی است که در تولید این بافته ها به کار می‌رود و شامل الیاف آکریلیک هیت ست شده که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

استفاده از فناوری به روز در این میان نیز خود مبنایی بر کیفیت بالای این محصولات شده است که در این مجموعه در راستای هدف رضایت مشتریان این موارد برای تولیدات فرش باکیفیت در نظر گرفته شده است.