فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر

فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120003
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

اگر به دنبال سری فرش های اصیل ایرانی در دکوراسیون منازلتان هستید، پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ فرش وینتیج است. فرشی با نما و جلوه فرش های ایرانی اصیل که بر اثر قدمت و پاخور شدن به صورت کهنه شده در آمده اند؛ البته که امروزه در مدل های فرش ماشینی این شکل تولید با اعمال فیلتر هایی بر روی طرح نقش بدین شکل در می‌آیند.

فرش هایی که اگر با تراکم بالا بافت شوند در کنار این اصالت شما را به یاد قالی های دستباف می‌اندازند و شاید همین است که پیشنهاد رفتن به سراغ فرش 1200 شانه در این دسته به شما داده می‌شود، فرشی ظریف و مشابه با قالی دستباف که به نسبت قیمتی که دارد بهترین جایگزین به جای خرید نوع دستباف این محصولات است.

اگر به دنبال طرح و رنگی جذاب در این دسته بندی فرش های 1200 شانه وینتیج هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب فرش ماشینی 1200 شانه طرح جواهر است. فرشی با شکل و نمای ظاهری کلاسیک و اصیل ایرانی با متن متشکل از لچک و ترنج که زیبایی آن چشم هر بیننده ای را به این محصول خیره نموده است.

نقشی که با رنگبندی فرش نقره ای و دودی توانسته این زیبایی نقش و نگار را دو چندان نماید. به ویژه که می‌توان از رنگ نقره ای زمینه این فرش برای هر دکوراسیونی و هر هارمونی رنگی استفاده نمود؛ چرا که قابلیت ست شدن در کنار هر طیف رنگی سرد و گرمی را دارد.

انتخاب رنگ فرش دودی طرح جواهر با تناژ تیره بهتر است برای مکان هایی با وسعت بالا انتخاب شود که با ایجاد حس صمیمیت حس کوچک را به فضای شما منتقل می‌کمند. فرشی چرک تاب که رنگ تیره آن خاص و جدید بوده و نظر هموطنان را جلب نموده است.

شاید زیبایی این بافته به قدری باشد که نظر شما را برای خرید یک فرش مناسب در دکوراسیون به سمت این محصول کشاند؛ اما نباید از تاثیر و ویژگی های کیفی این فرش نیز غافل شوید. فرشی که به نسبت تراکم های نظیر فرش 1500 شانه و نوع دستباف پر فروش است.

به همین جهت قصد خود را بر این گذاشته ایم تا در کنار ظاهر زیبای این فرش که در تصویر بالا شاهد آن هستید به مسائل مربوط به کیفیت آن نیز اشاره نماییم تا بتوانید با شناختی کامل دست به انتخاب و خرید بهترین فرش برای منازلتان بزنید که بدین صورت است.

مهمترین معیار شناخت کیفیت یک فرش در اصل نوع الیاف بافت به ویژه نوع نخ خاب آن است که حدود 80 درصد از فرش را تشکیل می‌دهد. نخی که امروزه اغلب در تمامی تراکم ها از فرش 500 شانه گرفته تا تراکم های بالا از آن استفاده می‌نمایند و آن الیافی نیست جز آکریلیک هیت ست شده.

نخی با خصوصیات نظیر عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن به دلیل قرار گیری در فرایند هیت ست که دوام ومقاومتبالایی را در برابر با حرارت و گرما دارد و همین منجر به این گشته تا از لحاظ کیفی فرش تولیدی دارای کیفیت درجه یک و استاندارد باشد.

هر چند معیار اصلی سنجش کیفیت نوع الیاف بافت فرش است؛ اما در کنار آن ویژگی های دیگری نیز در این زمینه بر کیفیت اثر دارند که به شرح زیر است:

  • دستگاه بافندگی که امکان تولید این سری از محصولات با ضخامت کم با نمره نخ مشخص که در این بافته برابر با 36 تا 40 میل است و برای محصولاتی نظیر فرش 700 شانه این نمره نخ برابر با 18 سه لا و 21 است از نوع تکنولوژی نوین روز دنیا از محصولات شرکت وندویل بلژیک است که سرعت و دقت بالا را در تولید محصولاتی بدون عیب و نقص دارد و همین خود عاملی موثر بر کیفیت است.
  • نه تنها دستگاه بافت حتی تراکم این فرش 1200 شانه که برابر با 3600 است نیز خود به دلیل استحکامی که در بین گره های ریشه فرش ایجاد می‌نماید به عنوان المانی تاثیرگذار بر کیفیت شناخته می‌شود.
  • استفاده از تعداد رنگ های واقعی بافت این فرش 1200 شانه هشت رنگ نیز در کنار زیبایی نقش و نگاربه دلیل واقعی بودن موثر بر کیفیت است که نباید از آن غافل شوید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا کیفیت بالا و زیبایی قابل توجه این فرش از موضوعاتی است که سبب شده به حتم در میان هزاران طرح و رنگی که در بازار در این دسته بندی وجود دارد به سراغ خرید این محصول بروید. فرشی که در دکوراسیون شما چه فضای مدرن چه کلاسیک زیبایی آفرین است.

البته که باید در این زمینه به موضوع مهم دیگری که در خرید شما تاثیر دارد نیز توجه نمایید و آن چیزی نیست مگر اطلاع از قیمت فرش 1200 شانه که با وجود نوسانات اقتصادی حال حاضر جامعه به اولویت خریداران تبدیل گشته است.

به حتم خصوصیاتی که در باب کیفیت این بافته بیان شده است در کنار ابعاد این فرش و نحوه فروش آن از موضوعاتی است که در تعیین قیمت نهایی این بافته اثر دارد و به قطع نسبت به سایر محصولات با تراکم پایین دارای قیمت بالاتری است.

به همین جهت اگر قصد خرید شما این محصول است، بهتر است به سراغ خرید از شرکت فرش ساویز بافت بروید که با نحوه فروش مستقیم و بدون واسطه این امکان را فراهم نموده تا شما بتوانید در زمینه قیمت به بهترین قیمت عمده این محصولات برسید.