فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه

فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120004
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

به دلیل گرانی قالی های دستباف افرادی که علاقه مند به این سبک کارها که ظرافت بی نظیر و زیبایی آن زبانزد هموطنان است به جای خرید این چنین محصولی به سراغ فرش 1200 شانه می‌روند. فرشی ظریف که با بافته شدن با تراکم بالا بسان قالی دستباف بوده و با مشاهده آن نمی‌توانید به ماشینی یا دستباف بودن آن پی ببرید مگر این که کارشناس فرش باشید.

از همین رو نقش و نگارهای متنوع و اصیل ایرانی بافت فرش های دستباف نیز در تولید این چنین محصولاتی به کار رفته است تا بتوانید نه تنها از نظر ظرافت ظاهر بلکه از جهت طرح و رنگ نیز به قالی های دستباف گونه ای دست یابید که زیبایی دکوراسیون شما را تضمین می‌نماید.

در معرفی یکی از نقوشی که در این دسته بندی محصولات دستبافگونه یا به عبارتی فرش های تراکم بالا قرار دارد را می‌توان فرش ماشینی کاشان طرح راز 1200 شانه معرفی نمود. محصولی که متن آن با ادغام چندین طرح و نقش فرش های ایرانی شکل گرفته است و زیبایی آن نظر هر بیننده ای را جلب نموده است.

فرشی با نقش مایه خشتی و لچک و ترنج که در درون هر خشت نقشی از گل های شاه عباسی و بته جقه به صورت محو و کمرنگ وجود دارد و همین سبب گشته تا به نوعی با مشاهده فرش در نگاه اول بر این باور باشید که متن فرش ساده است.

استفاده از این طرح فرش تلفیقی با نماد های اصیل فرش ایرانی شاید بهترین گزینه برای انتخاب و استفاده در دکوراسیون های کلاسیک باشد؛ اما با کمی هوشمندی و ذکاوت استفاده از آن در دکوراسیون مدرن یا ایجاد یک پارداوکس متضاد جذابیت شیرینی را ایجاد می‌نماید.

نقش فرشی که با تنوعی از رنگبندی همراه است و انتخاب هر رنگ آن نه تنها به سیلقه شخصی بلکه با توجه به هارمونی رنگی دکوراسیون منازلتان باید انتخاب شود. رنگ های شامل فرش آبی و کرم که تنالیته روشن داشته و مناسب فضای های با وسعت کم است و انتخاب آن بسته به سلیقه و دکوراتیو شما باید انجام شود.

انتخاب رنگ فرش نقره ای در این طرح فرش راز به دلیل تنالیته خنثی و امکان ست شدن آن در کنار هر رنگ سرد و گرمی این امکان را فراهم آورده تا به راحتی بتوان از آن در هر سبک دکوراسیونی با هر هارمونی رنگی استفاده نمود.

فرشی با کیفیت که شاید ظرافت فرش 1500 شانه را نداشته باشد؛ اما به جهت ظرافت مطلوب نسبت به تراکم های پایین و قیمت مناسب تر آن نسبت به تراکم ذکر شده و قالی دستباف جزو پرفروش های بازار گشته است.

محصولی که به دلیل تراکم بافت آن یعنی قرارگیری در دسته بندی فرش های 1200 شانه تراکم 3600 و ظرافتی که در بر دارد باید به عنوان فرش پذیرایی در مکان های لوکس و کم تردد استفاده شود و این یعنی محدودیت کاربری برای این محصولات که باید در خرید بدان دقت شود.

به طور مثال اگر منازل شما کوچک است و تردد در آن بالا یا از خانه ای بزرگ برخوردارید که به دلیل جمعیت بالا میزان تردد در آن زیاد است، بهتر است به جای انتخاب این چنین محصولی به سراغ فرش 700 شانه بروید. محصولاتی که در اثر پاخور شدن دفورمه نشده و مناسب استفاده در این چنین مکان هایی هستند.

البته شاید بر اساس این گفته به این  موضوع ذهن شما را مشغول سازد که شاید کیفیت پایین این محصولات است که این محدودیت را برای این فرش به دنبال دارد که اصلا این چنین نیست و بالاترین درجه کیفی برای آن وجود دارد.

بالاترین کیفیت به دلیل استفاده از الیاف آکریلیک هیت ست شده با ویژگی های نظیر دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن که نه تنها برای این چنین محصولاتی بلکه حتی برای محصولاتی چون فرش 500 شانه نیز وجود دارد که با این الیاف بافته شده اند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با توجه به مباحث ذکر شده اگر قصد خرید شما فرش دستباف گونه ای است که در بالا معرفی شده و به جای محصولاتی چون فرش 1000 شانه انتخاب شما این تراکم است، بهتر است به سراغ خرید مستقیم از کارخانه برای تهیه این محصول بروید.

روش خریدی که سبب شده تا شما هموطنان عزیز بتوانید به قیمت تولیدی این محصول بدون هیچ گونه ارزش افزوده ای دست یابید و این فعل میسر نیست مگر با خرید از تولیدکننده چون بدون واسطه امکان دسترسی به قیمت کارخانه فرش را برای شما فراهم نموده است.

فروشگاه ساویز بافت یکی از این مجموعه هاست که نه تنها این شیوه خرید به دو شکل حضوری و آنلاین بلکه ارائه گارانتی کتبی به جهت تضمین کیفیت را نیز برای شما مهیا نموده است تا با خیالی آسوده دست به خرید بزنید.