فرش ماشینی درجه یک

فرش 1200 شانه طرح سالار

فرش 1200 شانه طرح سالار
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار فرش 1200 شانه طرح سالار

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120005
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

از سری دسته بندی های مختلف فرش ماشینی با طرح های اصیل فرش ایرانی شبه دستباف که امروزه تحت عنوان قالی دستباف گونه معرفی می‌شوند و توانسته جایگزینی برای قالی های دستباف باشند را می‌توان فرش 1200 شانه معرفی نمود.

فرشی با ظرافت بی نظیر که با نقش و نگاره های اصیل توانسته شما را با نگاه اول به یاد قالی دستباف بیاندازد. در معرفی یکی از این طرح های اصیل می‌توان فرش 1200 شانه طرح سالار را معرفی نمود، نقشی که ترنج آن بسان طرح گنبدی بوده و لچکی که اطراف فرش قرار دارد از سبک لچک های طره بوده که تنها قسمت بالایی و پایینی فرش را احاطه کرده است.

متن و زمینه این فرش که حد فاصل ترنج با لچک است با طرح های خطوط اسلیمی که به صورت دو شاخ بوده و بر روی آن گل های شاه عباسی قرار گرفته، پر شده است، گل هایی که در حاشیه فرش نیز جای گرفته است.

طرحی شلوغ با نمای اصیل ایرانی که انتخاب آن در دکوراسیون کلاسیک منازلتان زیبایی و نمو بی نظیری را به همراه دارد، به ویژه اگر انتخاب این طرح با رنگ بندی زمینه مناسب آن انتخاب شود. رنگ های چون فرش کرم و نقره ای که از تنالیته خنثی و روشن برخوردارند و انتخاب آن نه تنها با توجه به سلیقه شما بلکه متناسب با دکوراسیون انتخاب می‌شود.

به طور مثال انتخاب رنگ فرش نقره ای با تنالیته خنثی از این امکان برخوردار است که در کنار هر طیف رنگی سرد و گرمی بتوان این رنگ زمینه را استفاده نمود و به همین جهت در هر هارمونی رنگی دکوراسیونی امکان استفاده از این رنگ جذاب وجود دارد.

در باب رنگ زمینه کرم با تناژ روشن بهتر است برای منازلی با وسعت کم که به دنبال ایجاد فضایی دلباز در دکوراتیو هستند این چنین رنگی که حس روشنی بخش به منازلتان را به همراه دارد را انتخاب نمایید.

البته باید توجه داشته باشید که این فرش 1200 شانه 8 رنگ که از تعداد هشت رنگ واقعی برای زیبایی نقش و نگار آن استفاده می‌شود باید با ابعادی مناسب برای فضای دکوراسیون منازلتان انتخاب شود تا زیبایی طرح و رنگ به خوبی نمایان شود.

فلذا از این رو بهتر است ابعادی از این بافته را با توجه به وسعت فضای منازل انتخاب کنید که حداقل فاصله 20 تا 50 سانتی را بین لبه فرش تا دیوار به همراه داشته باشد تا بتوان به خوبی نمو و جلو فرش به چشم آید.

به طور مثال برای فرش پذیرایی با وسعت 12 متر توصیه به شما انتخاب فرش 1200 شانه 9 متری است که با این قاعده انتخاب شده است و زیبایی فرش را در دکواسیون منازلتان دو چندان می‌نماید. البته که باید توجه داشته باشید این چنین تراکم فرشی اغلب برای فضا های لوکس و کم تردد به علت ظرافت بالا انتخاب می‌شود.

درست است که توجه به این نکات در زمینه خرید فرش 1200 شانه تراکم 3600 نقشه سالار به عنوان یکی از دستباف گونه های پرطرفدار در بازار با قیمت مناسب نسبت به نوع فرش 1500 شانه یا قالی دستباف پرفروش است؛ اما به هر حال لازمه خرید تنها این مسئله یعنی زیبایی و قیمت نیست و توجه به کیفیت را نیز باید در خرید مد نظر قرار دهید که در این محصول به شرح زیر است:

  • فرش 1200 شانه دارای تراکم 3600 است که همین تراکم بافت فرش به دلیل استحکامی که برای گره های ریشه این فرش در بر دارد خود عاملی موثر بر کیفیت فرش شناخته می‎شود.
  • نه تنها تراکم بلکه اصلی ترین معیار کیفیت یک فرش نوع الیافی است که برای تولید آن به کار می‌رود که در این محصول این نوع الیاف از جنس آکریلیک هیت ست شده است که کیفیت درجه یک و استانداردی را برای فرش به دنبال دارد
  • دستگاه بافت فرش که در فرش های پر تراکم از سری فناوری های به روز و جدید است نیز از دیگر عاملین موثر بر کیفیت است که در این بافته از تکنولوژی روز دنیا از سری محصولات شرکت وندویل بلژیک تحت نام hcix2 استفاده می‌نمایند. برخلاف فرش های تراکم پایین چون فرش 700 شانه که نوع دستگاه hcpx2  را برای بافت استفاده می‌نمایند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با توجه به این تفاسیر شما هموطنان عزیز می‌توانید به منظور خرید این چنین قالی های دستباف گونه ای که از سبک کلاسیک برخوردار هستند یا حتی سری فرش های مدرن و فانتزی به سراغ فروشگاه فرش ساویز بافت بروید.

مجموعه تولیدی در شهر فرش کاشان که مطابق با هر سلیقه و نیازی محصولی را روانه بازار نموده است. از سری فرش 500 شانه که کم تراکم ترین بافته های ماشینی هستند گرفته تا اولین محصولاتی که تحت عنوان فرش دستباف گونه روانه بازار شده اند.

بافته هایی که در اصل در دسته بندی فرش 1000 شانه شاهد آن هستید و امروزه به دلیل روانه شدن محصولاتی با تراکم بیشتر و ظرافت و زیبایی افزایش یافته کمتر کسانی به سراغ این چنین تراکمی برای خرید می‌روند.

شما هموطنان عزیز می‌توانید به جهت خرید هر یک از این دسته بندی های ذکر شده فرش های ماشینی و یا حتی طرح معرفی شده در بالا از فروشگاه فرش ساویز اقدام به خرید مستقیم و بدون واسطه نمایید. خریدی به شکل حضوری و آنلاین که دسترسی به بهترین کیفیت و قیمت را برای شما به دنبال دارد.