فرش ماشینی درجه یک

فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج

فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120006
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

یکی از سبک کارهای جدید ارائه شده در دسته بندی فرش های ماشینی بازار که توانسته نه تنها شما را به یاد سبک کارهای دستباف بیاندازد بلکه زیبایی آن برای شما این امکان را به دنبال دارد تا نه تنها برای دکوراسیون کلاسیک بلکه در دکوراتیو مدرن نیز آن را استفاده نمایید را می‌توان فرش وینتیج معرفی نمود.

محصولی با طرح و رنگی که تداخل یا شکل کهنه شده آن توانسته زیبایی این بافته را برای شما دو چندان نماید و همین مسبب این گشته تا حتی به عنوان فرش کهنه نما نیز آن را بشناسند. محصولی که در گذشته بر اثر قدمت و پاخور شدن بدین شکل در آمده و امروزه با اعمال فیلتر هایی بر روی طرح این بافته بدین شکل در می‌آیند.

بافته ای که در اصل فرش نو کهنه شده است و انتخاب و تولید آن در تراکم های بالا هم چون فرش 1200 شانه به قطع شباهت بی نظیری را همسان با قالی دستباف کهنه شده برای شما به دنبال دارد. در معرفی نمونه ای از این نقوش در این تراکم با این شکل بافت را می‌توان فرش طرح شادی 1200 شانه وینتیج بیان نمود که در عکس بالا شاهد آن هستید.

طرحی متشکل از لچک و ترنج و خطوط اسلیمی که بر روی آن گل های شاه عباسی قرار گرفته است از نقوشی است که در این متن فرش جای گرفته و همین سبک کار بوده که در عین حفظ اصالت تلفیقی از مدرنیته را نیز به همراه دارد و شاید همین مسبب این گشته تا بتوان به جای فرش مدرن این چنین محصولی را انتخاب نمود.

نقشی با زمینه رنگی فرش کرم و نقره ای که انتخاب آن بسته به سلیقه شما و توجه به هارمونی رنگی دکوراسیون انجام می‌شود تا در عین زیبایی طرح انتخاب رنگ مناسب زمینه آن بتواند جلوه و نمای این بافته را در منازلتان دو چندان نماید.

محصولی که نه تنها در بردارنده زیبایی بلکه به جهت کیفیت نیز بی نظیر بوده و به همین جهت در فروشگاه ساویز بافت کاشان برای آن ضمانت کتبی کیفیت به شما تعلق می‌گیرد. کیفیتی که به دلیل استفاده از متریال درجه یک و به کارگیری فناوری های به روز در بافت است.

از متریال بافت این فرش می‌توان به جنس الیاف به کار رفته به عنوان نخ خاب این فرش اشاره نمود که حدود 80 درصد از فرش را تشکیل داده و در اصل اصلی ترین معیار سنجش کیفیت است. الیافی که جنس آن آکریلیک هیت ست شده بوده و به دلیل مقاومت و دوام بالا، عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این محصول به دنبال دارد.

استفاده از فناوری به روز و جدید شرکت وندویل بلژیک تحت نام hcix2 برای تولید فرش با نوع الیاف آکریلیک که نخی نازک و درخشنده است و برای بافته هایی با تراکم بالا ضخامت و نمره نخی کمی را دارد و سبب شده تا محصولی بدون عیب و نقص به دست شما رسد را نیز نباید فراموش نمایید.

اغلب نمره نخ فرش 1200 شانه با تراکم 3600 برابر با 36 تا 40 میل و برای محصولاتی نظیر فرش 700 شانه به عنوان پر فروش ترین تراکم در دسته بندی محصولات کم تراکم این نمره نخ برابر با 18 سه لا و 21 است.

نه تنها نوع الیاف و دستگاه بافت بلکه همان تراکم بافت فرش نیز عاملی بر کیفیت این محصولات است و دلیل آن تاثیر و استحکامی است که برای گره های بین ریشه فرش به دنبال دارد. به طور مثال در فرش 1000 شانه تراکم 3000 به قطع این تراکم طولی سه برابری نسبت به شانه استحکام و دوام گره های ریشه بالایی را برای فرش به دنبال دارد.

به قدری کیفیت این سری از محصولات تولیدی شرکت فرش ساویز بالا است که نه تنها برای فرش های پر تراکم بلکه برای سری محصولاتی چون فرش 500 شانه نیز به شما ارائه ضمانت نامه کتبی داده می‌شود تا با خیالی آسوده و تضمین صددرصدی از کیفیت اقدام به خرید این چنین محصولاتی از این مجموعه نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

وقتی قصد خرید فرش 1200 شانه وینتیج را دارید، بهتر است در کنار توجه به ظاهر و زیبایی و بحث کیفیت به مسئله قیمت این بافته نیز در خرید دقت نمایید. چنان که می‌دانید قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 وینیتج بر اثر عواملی نظیر تراکم، نوع الیاف دستگاه بافت، تعداد رنگ به کار رفته در فرش که در این محصولات هشت رنگ است و ابعاد آن تعیین می‌شود.

عواملی که سبب شده تا این بافته به نسبت تراکم های کمتر از قیمت بالاتری برخوردار باشد. به قطع شاید همین بالا بودن قیمت این چنین فرش هایی سبب شود تا شما از خرید این محصولات منصرف شوید که در این باره به شما توصیه می‌شود اصلا به این راهکار نیاندیشید.

چرایی انصراف از این فکر به شما را می‌توان بیان راهکاری برای دسترسی به قیمت مناسب و تولیدی این بافته ها بیان نمود که با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده هم چون مجموعه ساویز بافت برای شما فراهم شده است. روش خرید حضوری یا آنلاین که با کوتاه نمودن دست دلالان سبب شده تا بتوانید به قیمت کارخانه فرش وینتیج 1200 شانه یا حتی محصولاتی چون فرش 1500 شانه دست یابید.