فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا

فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120007
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

اگر علاقه مند به سبک کارهای عتیقه بر کف منازلتان هستید، پیشنهاد ما در میان انواع مختلف فرش های ماشینی موجود در بازار انتخاب فرش وینتیج است. فرشی با نما و جلوه کهنه شده بسان قالی دستباف عتیقه که بر اثر قدمت و قرار گیری بر زیر پا بدین شکل در آمده اند.

فرشی که اگر طرح و نقش آن بر روی محصولات تراکم بالا پیاده شود دقیقا شباهتی بسان قالی دستباف را دارد و شاید همین علتی است که اغلب در میان محصولات کهنه نما انتخاب فرش 1200 شانه رواج دارد.

فرشی ظریف و زیبا که شبه دستباف بودن آن نظر بسیاری از هموطنان را جلب نموده است. البته که نباید از تاثیر نقش و رنگ این محصولات نیز در این مورد غافل شد. به طور مثال فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح شانیا یکی از محصولاتی است که از این نظر هم توانسته خوشایند و محبوب میان خریداران قرار گیرد.

فرشی با نقش مایه طرح افشان که در میانه آن ترنج کوچکی قرار گرفته است و همین وجود ترنج منشاء پیچش شاخه های دورانی که بر روی آن گل های شاه عباسی قرار دارد بر متن فرش شده است. نقشی بی نظیر که درون آن هم اصالت و هم مدرنیته موج می‌زند.

طرحی که همین تلفیق سنت و مدرنتیه در آن سبب شده تا به راحتی در هر دو سبک دکوراسیون قابل استفاده باشد و به همین جهت اغلب کسانی که به دنبال اصالت در فضای مدرنیته منازل خود هستند به جای فرش مدرن به سراغ این چنین بافته هایی می‌روند.

نقشی که رنگبندی زمینه آن نیز سبب شده تا شاهد طرحی متفاوت از این بافته در نگاه اول باشید. به طور مثال رنگ زمینه کرم این بافته به گونه ای است که نقش و نگاره فرش را بیشتر در معرض دید قرار داده است در حالی که با انتخاب رنگ فرش نقره ای شما شاهد سبک وینتیج مانند این محصول بیشتر هستید.

این که کدامین رنگ را انتخاب نمایید در کنار سلیقه شخصی به سبک و هارمونی رنگی دکوراسیون شما باز می‌گردد و دقت در این امورات انتخابی زیبا و شایسته را برای شما به دنبال دارد که نباید در خرید از آن غافل شوید.

شاید زیبایی و ظرافت این فرش به پای فرش 1500 شانه نرسد؛ اما به دلیل قیمت مناسب و تنوعی از طرح و رنگ این بافته مطابق با هر سلیقه و نیازی توانسته بیشترین تقاضای خرید را نسبت به محصولات تراکم بالا و حتی قالی دستباف به خود اختصاص دهد.

فرشی دستباف گونه که بعد از بدو ورود فرش های 1000 شانه به عنوان اولین قالی های دستباف نما توانسته محبوب میان هموطنان شود و با وجود تراکم های بالاتر جایگاه خود را در میان هموطنان حفظ نماید.

محصولی که توانسته در کنار فرش 700 شانه پر فروش ترین محصولات بازار جای گیرد و بسته به این که فرش مورد نظر را برای چه مکانی می‌خواهید و چه رنج قیمتی را برای خرید مد نظر دارید به سراغ انتخاب آن بروید.

بافته هایی که توانسته اند فرش 500 شانه به عنوان کم تراکم ترین فرش و قالی 1000 شانه را به عنوان اولین دستباف گونه از بین محصولات انتخابی و خرید هموطنان خارج نماید و کمتر کسی به سراغ تهیه آن برود.

البته که دلیل این موضوع به غیر از قیمت مطلوب به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه که دسترسی به قیمت تولیدی را برای شما به همراه دارد و زیبایی و ظرافت این فرش به بحث کیفیت این فرش نیز باز می‌گردد.

کیفیتی که به دلیل استفاده از بهترین نوع نخ خاب شامل الیاف آکریلیک هیت ست شده و استفاده از فناوری به روز شرکت وندویل بلژیک و تعداد 3600 گره طولی در فرش 1200 شانه که دوام و پایداری گره های ریشه فرش را به دنبال دارد، برای این محصول رقم می‌خورد.

کیفیتی که با تضمین کتبی به صورت گارانتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و همین منجر به این شده تا اغلب برای خرید فرش در کاشان به سراغ این چنین مجموعه هایی چون فروشگاه فرش ساویز بافت بروند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قطعا این سوال در زمینه فرش های وینتیج برای شما وجود دارد که در گذشته بر اثرپاخور شدن یا قرارگیری در مقابل نور آفتاب و رنگ پریدیگی از فرش یا بر اثر عوامل دواشور کردن، قالی های دستباف را به صورت کهنه شده یا وینیتج در می‌آورنده اند؛ اما امروزه در نمونه فرش های ماشینی این کار به چه شکلی انجام می‌شود، سوالی است که برای شما وجود دارد و پاسخ بدان بهشرح زیر بیان شده است.

در بافته های ماشینی همان طور که طرح و رنگ به سمت دستگاه بافت و سیستم کامپیوتری فرستاده می‌شود تا یک فرشی زیبا را تولید و در اختیار شما قرار دهد در نمونه های فرش کهنه نما اعمال فیلتر های بر روی نقش و نگار فرش چون ابر و باد، کویر و آبرنگی ارائه می‌شود که منجر به تولید فرش بدین شکل شده است، فیلتر هایی که در زمان اعمال طرح و نقش بر روی فرش به دستگاه داده می‌شود.