فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه

فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120008
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

از جدیدترین مدل های فرش ماشینی ارائه شده در بازار که با جلوه و نمای کهنه و قدیمی مورد پسند افراد قرار گرفته اند را می‌توان فرش وینتیج معرفی نمود. فرشی که به دلیل ظاهری کهنه و قدیمی بدین نام معرفی می‌شود.

البته که در گذشته اطلاق این نام نه تنها بر این مبنا بلکه به دلیل قدمت بالا و عتیقه بودن این سری از فرش ها به این محصولات اطلاق می‌شده است. محصولاتی که خاص و منحصربفرد بوده و اغلب به صورت دستباف به بازار ارائه  شده اند.

قیمت بالا و تقاضای خرید این چنین محصولاتی به ویژه امروزه که تنوعی از طرح و رنگبندی تقاضا و نیاز هموطنان است به همراه ترکیبی از اصالت و مدرنیته در این بافته ها بود که منجر به روانه شدن فرش ماشینی وینتج به بازار شد هاست، فرشی که به نوعی در دسته بندی فرش مدرن نیز جای دارد.

در معرفی یکی از نقشه های فرش نو کهنه شده در بازار که طراحی بی نظیر آن بسان یک قاب هنری در دکوراسیون منازلتان درخشش را به همراه دارد را می‌توان فرش ماشینی کاسپین مدل وینتیج 1200 شانه معرفی نمود.

نقشی که در بالا شاهد زیبایی آن هستید و متشکل از لچک و ترنجی است که اصالت را برای فرش به همراه دارد. ترنج دایره ای که در میانه فرش جای گرفته و لچکی که به صورت لچک دور تمامی قاب فرش را احاطه کرده است. متن این فرش که حد فاصل بین لچک و ترنج است با نقش مایه مدرن شبکه ای پر شده است و شاید همین دلیلی است که شاهد تلفیق مدرنیته نیز در این فرش سنتی هستید.

فرشی که نه تنها زیبایی نقش و نگار آن بلکه بافت با تراکم بالا نیز توانسته ظرافت بی نظیری را برای آن به دنبال داشته باشد، به طوری که همین ویژگی مسبب این گشته تا شباهت بی بدیلی را نسبت به نوع قالی دستباف برای این فرش 1200 شانه مشاهده کنید.

شاید ظرافت این محصول به پای فرش 1500 شانه نرسد؛ اما به لحاظ تنوع طرح و رنگ و حتی قیمت مناسب تر توانسته پاسخگوی نیاز هموطنان برای خرید باشد، به طوری که بیشترین تقاضای خرید به سمت این چنین محصولاتی در بازار است.

البته تقاضای خرید برای محصولات شبه دستباف؛ چرا که پر فروش ترین و پر تقاضا ترین انواع فرش ماشینی را می‌توان مربوط به فرش 700 شانه دانست که بدون محدودیت کاربری امکان خرید آن وجود دارد، در حالی که برای فرش های تراکم بالا شما در خرید باید به محدودیت کاربری آن توجه نمایید.

منظور از محدودیت کاربری در محصولات پر تراکم استفاده از این فرش برای مکان های کم تردد و لوکس است، به طور مثال شما در خرید محصولات دستباف گونه ای چون فرش 1000 شانه یا تراکم های بالاتر باید به این موضوع توجه داشته باشید.

در حالی که برای محصولاتی چون فرش 500 شانه یا 700 این دغدغه از کاربری فرش وجود ندارد، همان طور که زیبایی و ظرافت محصولات تراکم بالا نیز در این بافته ها وجود ندارد و برای کسانی که اولویت خرید برایشان زیبایی و ظرافت است، نباید به سراغ این چنین محصولاتی بروند.

فرش وینیتج 1200 شانه کاسپین با این همه زیبایی نقش و نگار و ظرافت بافت به دلیل تولید شدن با تراکم بالا در کنار کیفیت بالایی که در بردارد، بوده که توانسته محبوبیت و جایگاه ویژه ای را در میان هموطنان به دست آورد.

کیفیتی که نه تنها به دلیل تراکم 3600 این بافته بلکه به سبب دستگاه بافت جدید این محصول و نوع نخ خاب آکریلیک هیت ست شده برای این فرش رقم خورده است و با تضمین کتبی در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

فرشی که به دلیل همین ویژگی ها از کیفیت گرفته تا زیبایی و ظرافت به عنوان بهترین فرش ماشینی در بازار شناخته شده است و در فروشگاه فرش ساویز بافت به فروش می‌رسد. فروشی مستقیم و بدون واسطه که دسترسی به قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 کارخانه را برای شما به همراه دارد.

روش خرید از این فروشگاه به شکل مستقیم برای هموطنان نه تنها به صورت خرید حضوری از کارخانه بلکه به جهت دسترسی هموطنان از اقصی نقاط کشور به صورت خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی این مجموعه نیز فراهم شده است.

روشی که نه تنها دسترسی برای خرید با صرف کمترین قیمت و زمان را به همراه دارد بلکه امکان مشاهده و مقایسه متنوع ترین محصولات را از نظر طرح و رنگ به همراه دارد؛ یعنی شما می‌توانید فرش طرح کاسپین زمینه دودی را با طرحی دیگر با همین رنگ مقایسه و سپس دست به انتخابی درست برای خرید بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

انتخاب رنگ زمینه فرش دودی طرح کاسپین به سبب تنالیته تیره ای که دارد و از سری رنگ های جدید این تم رنگی است از خاصیت ست شدن در کنار هر رنگی هم چون رنگ های با تنالیته خنثی برخوردار است و همین منجر به این شده تا مناسب دکوراسیون هایی باشد که اغلب وسعت فضای بالایی دارند.

دلیل این موضوع تنالیته تیره این فرش است که در فضا های بزرگ و وسعت بالا منجر به ایجاد حس صمیمیت و القای حس کوچک نمایی در فضا می‌شود. رنگی که در عین تیرگی از تناژ روشن و خنثی نیز در خود برخوردار است و همین جذابیت این رنگ فرش در دکوراسیون را دو چندان می‌نماید.