فرش ماشینی درجه یک

فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم

فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120009
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

یکی از زیباترین نقشه های فرش وینتیج ارائه شده در بازار که نما و جلوه ای بسان یک قاب هنری را در بردارد را می‌توان فرش 1200 شانه وینتیج نقشه گندم معرفی نمود که شاهد جلوه و زیبایی آن در تصویر بالا هستید.

نقشی زیبا از تلفیق سنت و مدرنیته که این امکان را برای شما در بر دارد تا بتوانید از این فرش شبه دستباف در هر دو سبک دکوراسیون استفاده نمایید، بدون این که دغدغه ای در باب انتخاب طرح و نقش فرش برای سبک دکوراسیون های متفاوت را داشته باشید.

رنگ بندی این فرش نیز خود از موضوعاتی است که زیبایی این بافته را دو چندان نموده است به ویژه رنگ فرش نقره ای که با تنالیته خنثی قابلیت ست شدن در کنار هر رنگ سرد و گرمی را دارد. اگر علاقه به این چنین طیف رنگی ندارید می‌توانید به سراغ انتخاب رنگ فرش آبی در این محصول بروید، رنگی جذاب که نما و جلوه این نقش فرش را برای شما دو چندان نموده است.

نقش قاب مانند متن این فرش که ترنج را در بر گرفته است و وجود لچک هایی که در چهار گوشه فرش در قسمت حاشیه داخلی فرش قرار گرفته است و فضا هایی که با طراحی ساده و مدرن این نقش را پر نموده است را می‌توان از طراحی های بی نظیری معرفی نمود که به خوبی هم اصالت را به رخ کشیده و هم این محصول را بسان یک فرش مدرن نموده است.

به منظور خرید این چنین فرش 1200 شانه دستباف گونه ای که زیبایی آن چشم هر بیینده ای را به خود جذب می‎نماید تنها لازمه خرید توجه به زیبایی و ظرافت نیست بلکه باید به مسئله قیمت و کیفیت این فرش نیز توجه نمایید که در ادامه بدین مسائل در باب این محصول پرداخته ایم.

همان طور که می‎دانید هر فرشی به موازات تعداد شانه ای که دار از یک تراکمی برخوردار است که امرزوه در تولیدات فرش ماشینی این تراکم به صورت سه برابر تعدا گرهه ای عرضی است. به طور مثال برای فرش 1200 شانه این تراکم 3600 و برای فرش 1500 شانه این تراکم 4500 است.

همان طور که تعداد شانه فرش نشان از ظرافت است همین تراکم طولی نیز به دلیل دوام و استحکامی که بین گره های ریشه فرش ایجاد می‌نماید عاملی موثر بر کیفیت است که شاید کمتر در باب آن شنیده باشید.

البته که اصلی ترین معیار سنجش کیفیت یک فرش نوع الیافی است که برای تولید آن به کار می‌رود به ویژه نوع نخ خاب که 80 درصد از فرش را تشکیل می‌دهد. اغلب در تولیدات امروزی بازار فرش نوع نخ خابی که برای محصولات استفاده می‌شود الیاف وارداتی آکریلیک است. نخی با دوام و مقاوم که در فرایند هیت ست شدن به صورت ضد حساسیت و بدون پرز در می‌آید.

به دلیل نازکی و درخشندگی این نخ به ویژه نمره نخی که متناسب با هر تراکم فرق داشته و استفاده می‌شود باید تکنولوژی نوین روز دنیا برای تولید آن استفاده شود تا بدون عیب و نقص فرش تولید و روانه بازار گردد.

به طور مثال برای محصولات دستباف گونه ای چون فرش 1000 شانه یا تراکم های بالاتر نوع فناوری به روز شرکت وندویل بلژیک تحت نام hcix2 استفاده می‌شود در حالی که برای تراکم های کمتر این محصولات هم چون فرش 700 شانه از فناوری hcpx2 استفاده می‌نمایند.

همین استفاده از تکنولوژی نوین روز دنیا نیز که محصولاتی بدون عیب و نقص را در اختیار شما قرار می‌دهد خود مبنایی دیگر و موثر بر کیفیت است که نبیاد از آن غافل شوید. همان طور که در باب زیبایی این فرش بحث ظرافت، نقش و رنگ و حتی تعداد هشت رنگ به کار رفته در فرش تاثیر دارد و نباید در خرید از آن غافل شد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همین المان های ذکر شده در بالا از تراکم گرفته تا نوع الیاف، دستگاه بافت فرش، تعداد رنگ به کار رفته در فرش و حتی ابعاد که شامل تمامی ابعاد استانداد است از مواردی هستند که بر تعیین قیمت نهایی یک فرش اثر دارند و برای این چنین بافته ای به نسبت تراکم های کمتر قیمت بالاتری را به همراه دارند.

قیمتی که به نسبت قالی 1500 یا فرش دستباف کمتر بوده و با خرید مستقیم و بدون واسطه امکان دسترسی به آن با قیمت تولیدی نیز میسر است. نحوه فروشی که در فروشگاه ساویز بافت برای دسترسی هموطنان به قیمت عمده و تولیدی محصولات فراهم شده است.

فروشی به شکل حضوری و آنلاین که بسته به شرایط خود می‌توانید از آن طریق اقدام به خرید محصولی با قیمت کارخانه نمایید. محصولی که در راستای اعتماد شما مشتریان به همراه ارائه گارانتی کتبی به شما داده می‌شود.