فرش ماشینی درجه یک

فرش 1200 شانه طرح لیوسا

فرش 1200 شانه طرح لیوسا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا فرش 1200 شانه طرح لیوسا

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120010
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

از جدیدترین نقشه های افشان که به عنوان پرفروش ترین های بازار شناخته شده و محبوب میان هموطنان است را می‌توان فرش 1200 شانه طرح لیوسا معرفی نمود. نقشی الهام گرفته شده از فرش افشان که زیبایی آن توانسته نظر تمامی هموطنان را جلب نماید.

نقشی بدون لچک و ترنج با نقش مایه شلوغ و گل های رزی که به صورت یک دسته گل بر روی شاخه های قرار گرفته در متن فرش جای گرفته اند و توانسته اند زیبایی بی نظیری را برای این بافته ایجاد نمایند.

نقشی که عدم وجود لچک و ترنج در آن توانسته این بافته را همسان فرش مدرن برای دکوراسیون های مدرنیته نماید در عین این که به دلیل وجود گل و بوته های اصیل ایرانی در متن فرش امکان استفاده از آن برای دکوراتیو های کلاسیک نیز وجود دارد.

پراکندگی نقش فرش در این سری از بافته ها مسبب این شده تا شما از این چنین فرش 1200 شانه ای که بسان قالی های دستباف بوده و به عنوان فرش دستباف گونه معرفی می‌شود در فضا هایی با وسعت کم هم چون منازل آپارتمانی استفاده نمایید.

چرا که عدم وجود تقارن در پی نبود لچک و ترنج و پراکندگی نقش مایه فرش در سرتاسر این قاب هنری حس بزرگنمایی را برای شما به دنبال دارد به ویژه اگر که طیف رنگی خنثی یا روشن این چنین بافته ای را برای دکوراسیون منازل خود انتخاب نمایید.

شاید این موضوع این ذهنیت را برای شما به وجود آورد که با این تفاسیر نمی‌توان از این نقش فرش برای فضا ها با وسعت بالا استفاده نمود که این موضوع کاملا نادرست است بلکه انتخاب این نقش فرش با تناز تیره این ویژگی را برای شما محو نموده است.

به همین جهت و بحث تقاضای بالای نقش فرش های افشان هم چون طرح لیوسا اغلب تراکم های فرش ماشینی از ظریف ترین این بافته ها گرفته که شامل فرش 1500 شانه است تا بافته های کم تراکم این چنین طرحی را در میان تولیدات خود دارند، طرحی که شامل تنوعی از رنگ بندی است.

در باب رنگ زمینه فرش طرح لیوسا قرار گرفته در دسته بندی فرش 1200 شانه 8 رنگ می‌توان به رنگ های چون فرش آبی، نقره ای و دودی اشاره نمود که انتخاب آن بسته به سلیقه شما و هارمونی رنگی فضای داخلی دکوراسیون منازلتان انجام می‌شود.

البته باید توجه داشته باشید به دلیل ظرافت بالای بافت فرش های تراکم بالا چون فرش 1000 شانه اغلب این تولیدات مناسب استفاده در فضای های کم تردد و لوکس هم چون فرش پذیرایی هستند، در حالی که اگر به دنبال فرشی برای مکان های پر تردد منازل خود هستید باید به سراغ فرش های با تراکم کم هم چون فرش 700 شانه بروید.

البته که به غیر از این مبحث باید به کیفیت بالای این بافته نیز توجه نمایید، کیفیتی که بر اثر نوع الیاف بافت که در این محصولات از نوع آکریلیک هیت ست شده است، تراکم طولی بافت این فرش ها که دوام بین گره های ریشه فرش را در بر دارد و دستگاه بافت این محصولات که فرش بدون عیب و نقص را در اختیار شما قرار می‌دهد نیز در خرید توجه داشته باشید.

کیفیتی که به منظور اعتماد و تضمین به شما از سوی فروشگاه ساویز بافت به ازای هر محصول خریداری شده از آن به صورت کتبی به شما ارائه می‌شود تا بتوانید با خیالی اسوده از این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

خریدی که نه تنها به صورت حضوری از کارخانه بلکه به جهت دسترسی هموطنان از اقصی نقاط کشور به صورت خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی این مجموعه مهیا شده است تا اکثر هموطنان عزیز بتوانند به این نقش فرش محبوب و زیبا دست یابند.

روش های ذکر شده به شیوه حضوری و آنلاین از روش های مستقیم خرید به شمار می‌رود که دست دلالان واسطه ها را از میان برداشته و مسبب این شده تا هموطنان بتوانند با کمترین بهای پرداختی به فرش با قیمت کارخانه دست یابند.

نه تنها محصولات با قیمت بالا بلکه کم هزینه ترین محصولات هم چون فرش 500 شانه را با این روش خرید می‌توانید با قیمت تولیدی تهیه نمایید. روشی مطمئن که از سوی فروشگاه ساویز برای شما در نظر گرفته شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با انتخاب نقش فرش لیوسا شما می‌توانید دکوراسیونی جذاب و زیبا داشته باشید، چرا که نقش فرش افشان با زیبایی دو برابری نسبت به سبک کارهای لچک و ترنج دار در فضای دکوراتیو منازلتان خوش می‌درخشد.

نقشی که نه تنها در فضا های کلاسیک بلکه با سبک چیدمان های مدرن امروزی نیز سازگاری داشته و انتخاب رنگ مناسب آن در کنار طرح این بافته، زیبایی تضمین شده ای را برای منازلتان به همراه دارد. این انتخاب نه تنها سلیقه ای است بلکه باید با در نظر گرفتن سبک معماری دکوارسیون و هارمونی رنگی فضا انجام شود تا منازل شما را هم چون یک مروارید در نظر دیگران بدرخشاند.