فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه

فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120011
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

امروزه بحث ظرافت و شبه دستباف بودن فرش های تراکم بالا از جمله فرش 1200 شانه به جهت تنوعی از طرح و رنگ و قیمت مناسبی که به نسبت قالی های دستباف دارد، توانسته جایگزین خرید بسیاری از هموطنانی باشد که به دنبال قالی دستباف هستند.

برخورداری از طرح های اصیل فرش ایرانی و تلفیقی از طرح های پرفروش این محصولات در این نقوش بافت از ویژگی هایی است که توانسته بر جذابیت این بافته ها بیافزاید و همین دلیلی شده تا هر سلیقه و فرهنگی بتواند به سراغ انتخاب این محصولات برود.

در معرفی یکی از نقش و نگاره های پرطرفدار این محصولات که با تلفیقی از دو طرح پر فروش افشان و فرش خشتی طراحی شده است و توانسته پاسخگوی علاقه مندان به هر دو سبک از این کارها باشد را می‌توان فرش ماشینی طرح هانا 1200 شانه معرفی نمود.

نقشی که با نگاه اول به متن آن شما نقش فرش افشان را می‌بینید و با نگاهی عمقی تر به زمینه فرش به نقش مایه های خشتی آن نیز پی می‌برید. نقش خشتی که درون آن نگاره های محوی از گل ها قرار گرفته است.

فرشی با تلفیقی از اصالت و مدرنیته که می‌توان از آن نه تنها در دکوراسیون های کلاسیک بلکه با ذکاوت و هوشمندی به عنوان فرش مدرن نیز در دکوراسیون های امروزی استفاده نمود. طرحی بدون لچک و ترنج که نقش پراکنده فرش در آن حس دلبازی را به شما منتقل می‌کند برخلاف فرش های ترنج دار با وجود تقارن که این حس را در بر ندارد.

این زیبایی و نقش جذاب این فرش در کنار رنگبندی این بافته است که توانسته دست خریداران را با توجه به هارمونی رنگی فضای دکوراسیون برای خرید این فرش باز نگه دارد. رنگ هایی متفاوت و جذاب که با انتخاب آن می‌توانید زیبایی دکوراسیون خود را دو چندان نمایید.

در باب رنگبندی این محصول می‌توان به رنگ های زمینه فرش دودی و آبی به عنوان طیف های تیره ای از فرش اشاره نمود که برای منازل با وسعت بالا پیشنهاد خرید آن داده می‌شود؛ چرا که رنگ تیره با این نقش فرش که فضایی بزرگ را برای شما در بر دارد می‌توانید حس بزرگنمایی این محصول را کمتر نماید.

انتخاب رنگ فرش کرم با تنالیته روشن برای فضا های کم نور با این نقش حس دلبازی را برای شما به دنبال دارد و شاید همین علتی است که اغلب از این نقش فرش طرح هانا برای منازل آپارتمانی استفاده می‌نمایند.

دیگر رنگبندی زمینه این فرش را می‌توان رنگ نقره ای معرفی نمود. رنگی با تنالیته خنثی که امکان استفاده از آن برای هر وسعت فضایی و در کنار هر رنگی امکان‌پذیر است و همین دست خریدار را باز نگه داشته تا بتواند بدون دغدغه از این مسائل به انتخاب رنگ فرش نقره ای برای دکوراسیون پرداخت.

فرشی که در تمامی ابعاد استاندارد در راستای برطرف سازی نیاز هموطنان از سایز فرش 1200 شانه 12 متری گرفته تا ابعاد قالیچه و پادری وجود دارد  و بسته به نیاز و وسعت فضایی دوراشیون منازلتان می‌توانید دست به خرید آن بزنید.

فقط باید در نظر داشته باشید که به دلیل بافت این فرش 1200 شانه با تراکم 3600 که ظرافت بی نظیری را برای این فرش به دنبال دارد باید از این چنین محصولی تنها برای قسمت های لوکس و مهمان نشین که تردد در آن کم است، استفاده نمایید برخلاف فرش 700 شانه که قابل استفاده برای فضا های پرجمعیت و پرتردد منازل است.

البته که باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که تراکم 3600 این محصول نیز خود به دلیل ایجاد دوام بین گره های ریشه فرش موثر بر کیفیت است و در کنار ظرافت وجود این کیفیت اطمینان در خرید را برای شما هموطنان بیشتر می‌نماید.

همان طور که در محصولاتی چون فرش 1500 شانه به عنوان ظریف ترین فرش ماشینی وجود تراکم 4500 استحکام مطلوبی را برای این بافته به دنبال دارد. البته که وجود کیفیت درجه یک و استاندارد تنها به بحث تراکم باز نمی‌گردد بلکه اصعلی ترین معیار سنجش این موضوع را می‌توان نوع الیاف بافت این فرش به ویژه نخ خاب بیان نمود.

نخی که بیشترین درصد بافت را به دنبال دارد و در نتیجه بیشترین تاثیر را بر کیفیت این محصولات می‌گذارد. نخی با جنس آکریلیک که دوام و مقاومت بالایی را دارد و با قرارگیری در فرایند هیت ست فاقد پرزدهی شده و ضد حساسیت است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با ویژگی های بیان شده در بالا از کیفیت مطلوب این فرش گرفته تا زیبایی آن به حتم به دنبال خرید این فرش هستید. خریدی مطمئن که به همراه قیمت مناسب باشد که در فروشگاه ساویز بافت کاشان با روش خرید مستقیم به دو شیوه حضوری و آنلاین مهیا شده است.

روشی که کوتاه شدن دست واسطه ها را به دنبال داشته و در نتیجه دسترسی شما به قیمت کارخانه را برای فرش به همراه دارد. روشی مطمئن به همراه ارائه ضمانت کتبی کیفیت که اعتماد و رضایت شما را به طور کامل جلب می‌نماید.

خریدی که نه تنها برای محصولات تراکم بالا چون فرش 1000 شانه بلکه برای سری محصولاتی با تراکم کم هم چون فرش 500 شانه نیز قیمت تولیدی را به همراه دارد و این خود از مهمترین دغدغه امروزی جامعه به دلیل نوسانات اقتصادی است که در این مجموعه برای هموطنان در نظر گرفته شده است.