فرش ماشینی درجه یک

فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج

فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
1200 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3600
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCIx2
ارتفاع نخ خاب :
1±6 میلیمتر
تراکم پود در متر :
3600
تراکم گره در متر مربع :
1440000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd120012
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
7,497,000 تومان 
 

یکی از به روز ترین طرح های ارائه شده در بازار در دسته بندی فرش های ماشینی که به نوعی به سبب علاقه هموطنان به سری قالی های دستباف کهنه نما مورد تولید قرار گرفته را می‌توان فرش وینتیج بیان نمود.

فرشی با نقش مایه کهنه شده که بسان قالی های عتیقه بوده و اصالت در آن موج می‌زند. طرحی که بر خلاف نوع دستباف آن با اعمال فیلتر های نظیر آبرنگ، کویر و ابر و باد و... بدین شکل در آمده اند و شاید همین موضوعی است که به عنوان فرش مدرن نیز این محصول را می‌شناسند.

فرشی که با کمی هوشمندی می‌توان برای دکوراسیون های مدرنیته در کنار فضای کلاسیک آن را استفاده نمود و دکوراتیو منازل خود را زیباتر کرد. فرشی که نه تنها با تنوعی از طرح همراه است بلکه تنوع رنگبندی آن نیز سبب شده تا هر سلیقه و فرهنگی امکان انتخاب را در میان این سری از محصولات داشته باشد.

در معرفی یکی از نقوش این چنین محصولاتی که توانسته زیبایی آن چشم هر بیننده ای را مجذوب خود نماید را می‌توان فرش 1200 شانه طرح هیرمن وینتیج معرفی نمود که در تصویر بالا شاهد آن هستید، تصویری که خود گویای این زیبایی است.

فرشی با نقش لچک و ترنج و نگاره های اصیل ایرانی که به حتم شما را به یاد فرهنگ و اصالت هنر ایرانی در زمینه فرش دستباف و ماشینی می‌اندازد و رنگبندی آبی و نقره ای آن بوده که منجر به نمایش نقش متفاوتی از این محصول در نگاه شما می‌شود.

به طور مثال اگر انتخاب شما فرش طرح هیرمن زمینه آبی باشد به قطع نقش و نگار فرش را به خوبی در این نقش مایه وینتیج می‌بینید؛ در حالی که رنگ فرش نقره ای این بافته بیشتر نمای وینیتج این محصول را به شما نشان می‌دهد.

این که کدامین رنگ از این فرش را انتخاب نمایید را می‌توانید در کنار سلیقه خود با توجه به هارمونی رنگی دکوراسیون خود انتخاب نمایید تا فضایی هماهنگ و جذاب را در منازلتان داشته باشید. البته که باید توجه نمایید که این زیبایی با تعداد هشت رنگ واقعی به کار رفته در فرش دو چندان شده است.

تنها توجه به این زیبایی برای خرید کافی نیست، بلکه باید به دیگر خصوصیات این بافته که به حتم تاثیرگذار در انتخاب شماست نیز توجه داشته باشید که در زیر به چندی از این خصوصیات اشاره نموده ایم:

  • فرش طرح هیرمن از سری فرش 1200 شانه تراکم 3600 است که تعداد 1200 گره عرضی آن به عنوان شانه، ظرافت و تعداد گره های طولی به عنوان تراکم استحکام بین گره های ریشه فرش که عاملی موثر بر کیفیت است را به دنبال دارد.
  • این چنین محصولی با این ظرافت به نوبه خود از سری بافته های ریز بافت است هر چند که نمی‎تواند ظرافت فرش 1500 شانه را داشته باشد؛ منا به هر حال همین ظرافت موجود نیز خود سبب شده تا محدودیت کاربری را برای انتخاب این فرش داشته باشید.
  • نه تنها ظرافت بلکه ضخامت کم حدود 8 میلی این فرش نیز از ویژگی هایی است که سبب شده تا اغلب از این چنین محصولی برای مکان های کم تردد هم چون فرش پذیرایی استفاده شود، در حالی که برای منازل با تردد بالا بهتر است به سراغ فرش 700 شانه با ظرافت کمتر و ضخامت بیشتر در حدود 10 میلی بروید.
  • نمره نخ بافت این محصولات از عواملی است که بر ضخامت تعیین شده این فرش تاثیر دارد و در این تراکم این نمره نخ برابر با 36 تا 40 میل است، در حالی که برای دیگر انوع فرش ماشینی این ضخامت فرش قدارد به طور مثال برای فرش 1000 شانه این نمره نخ برابر با 30 تا 36 میل است.
  • دستگاه بافت این محصولات نیز در ارائه یک فرش بدون عیب و نقص به شما تاثیر فراوانی را در انتخاب و خریدتان دارد که نباید از آن غافل شوید. به طور حتم می‌دانید بافت فرش با این نخ های نازک نیازمند تکنولوژی روز دنیا برای تولید با سرعت و دقت است که در محصولات ماشینی نوع فناوری شرکت وندویل بلژیک استفاده می‌شود که در اصل کیفیت بالایی را برای محصولات به همراه دارد.
  • توجه به نوع الیاف بافت محصولات که شامل نوع نخ خاب و نخ پود است را نیز می‌توان از دیگر ویژگی و خصوصیاتی بیان نمود که برای خرید باید بدان توجه داشته باشید. در سری فرش های ماشینی که امروزه روانه بازار می‌شوند اغلب نوع نخ خاب برای بافته ها از فرش 500 شانه گرفته تا تراکم های بالاتر از جنس آکریلیک هیت ست شده است ونوع نخ پود آن از جنس پنبه بوده که نرمی و لطافت را برای پاخور شدن فرش به دنبال دارد.
  • همین جنسیت نخ بافت فرش نیز خود عاملی تعیین کننده بر کیفیت این محصولات است که مسبب این شده تا این چنین بافته در رده بندی فرش های درجه یک و استاندارد قرار گیرد به گونه ای که برای فروش آن در فروشگاه ساویز ارائه ضمانت کتبی به شما داده می‌شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

الیاف آکریلیک هیت ست شده یکی از بهرین الیاف های وارداتی در تولید فرش های ماشنی است که نه تنها کیفیت بالایی را برای محصولات به دنبال دارد بلکه به جهت درخشش و نازکی که در بردارد فرش را زیباتر می‌نماید.

البته که مرحله هیت ست شدن این نوع نخ الیاف وارداتی برای تولید فرش به منظور مقاوم سازی و فاقد پرزدهی شدن این الیاف در داخل کشور انجام شده و همین منجر به این شده تا این نخ بافت کیفیت فوق العاده ای را برای فرش های ماشینی به همراه داشته باشد.