فرش ماشینی درجه یک

فرش ورساچه کاشان 700 شانه

فرش ورساچه کاشان 700 شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ورساچه کاشان 700 شانه فرش ورساچه کاشان 700 شانه فرش ورساچه کاشان 700 شانه فرش ورساچه کاشان 700 شانه فرش ورساچه کاشان 700 شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70004
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از برند های ایتالیایی محبوب و مد در جامعه که نه تنها در بحث لباس بلکه در زمینه صنعت فرش بافی نیز اثر گذاشته است و توانسته به عنوان سبکی جدید و متفاوت در فرش های ماشینی نظر هموطنان را جلب نماید را می‌توان طرح و مدل ورساچه معرفی نمود.

طرحی که شما شاهد آن در محصول بالا به عنوان فرش ورساچه کاشان 700 شانه با طیف رنگی سرمه ای هستید. نقشی که این محصول را جزو فرش های مدرن قرار داده و در این چنین دکوراسیون هایی زیبایی آفرین است. البته که در دکوراسیون های کلاسیک نیز با هوشمندی و چیدمان خلوت دکوراتیو انتخاب این فرش امکان‌پذیر است.

طرحی که ترنج آن لوگوی برند ورساچ ایتالیا بوده و زمینه ساده و یک رنگ آن سبب شده تا این لوگو و نقش فرش در چشم بیشتر نمایان شود. رنگی با طیف سرمه ای که نقش مایه ورساچه بر روی آن با رنگ طلایی زیبایی بی نظیری را برای این محصول ایجاد نموده است.

شما هموطنان عزیز می‎توانید به عنوان فرش پذیرایی برای فضا های لوکس و مدرن یا به عنوان فرش اتاق خواب از این نقش فرش استفاده نمایید. فرشی که به لحاظ تراکم بافت به شکل فرش 700 شانه تراکم 2550 یکی از بهترین محصولات برای مکان هایی است که میزان تردد در آن بالاست.

زیبایی که این نقش فرش برای این فرش به دنبال داشته، توانسته نظر خریداران را از سمت محصولات دستباف گونه ای هم چون فرش 1200 شانه به سمت این تراکم فرش بکشاند. تراکمی که به عنوان یکی از محصولات پرفروش در بازار شاهد آن هستید.

شاید ورود نسل جدید تراکم های فرش ماشینی شامل فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت و زیبایی بی نظیر امروزه سرآمد دیگر محصولات قرار گرفته باشد؛ اما با این وجود هنوز هم این تراکم پرفروش جایگاه ویژه ای را در میان هموطنان دارد و دلیل آن را می‌توان نه تنها تنوع طرح و رنگبندی این محصولات بلکه قیمت مناسب آن بیان نمود.

همان طور که بر شما مبرهن است به هیچ وجه طرح و رنگ بر روی قیمت گذاری محصولات اثر ندارد و آن چه به عنوان عامل موثر بر قیمت شناخته می‌شود همین تراکم، نوع الیاف، ابعاد و تعداد رنگ به کار رفته در فرش در کنار دستگاه فرش بافی است که قیمت نهایی یک محصول را تعیین می‌نماید و در این سری از محصولات به نسبت تراکم های بالاتری چون فرش 1000 شانه قیمت مناسب تری را برای این چنین محصولی در بردارد.
در باب توضیحات بیشتر در مورد فرش 700 شانه طرح ورساچه کاشان که شاهد سبک فرش وینتیج آن نیز در بازار هستید، می‌توانید در زمینه عوامل بیان شده آن در قیمت می‌توان این چنین بیان نمود:

  • نوع الیاف به کار رفته در این محصولات نه تنها از عوامل موثر بر قیمت بلکه از عاملین تاثیرگذار بر کیفیت است که در این بافته از نوع آکریلیک هیت ست شده است، نخی وارداتی با دوام و مقاومت بالا که به دلیل هیت ست شدن فاقد پرزدهی نیز شده است.
  • تعداد رنگ به کار رفته در این محصول برابر با هشت رنگ واقعی است که هر چه این تعداد بیشتر قیمت فرش بالاتر و زیبایی آن نیز بالاتر می‌رود.
  • دستگاه فرش بافی این سری از فرش های ماشینی از محصولات جدید شرکت وندویل بلژیک است که این چنین محصولاتی را با سرعت و دقت بالا بدون هیچ گونه عیب و نقصی روانه بازار می‌نماید.

تمامی این المان های ذکر شده و تاثیرگذار بر قیمت خود از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت نیز هستند که سبب شده اند تا این چنین فرش هایی در رده بندی محصولات درجه یک و استاندارد قرار گیرند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور خرید این نقش فرش ورساچه باید بدانید که نقش های هندسی و مدرن آن اغلب این چنین فرشی را مناسب دکوراتیو های مدرن نموده است در حالی که همان طور که بدان اشاره شده است شما با کمی هوشمندی و ذکاوت در انتخاب و چیدمان دکوراسیون کلاسیک می‌توانید این نقش فرش را برای فضاهای اصیل ایرانی نیز انتخاب نمایید.

به منظور خرید این چنین طرح فرشی می‌توانید از فروشگاه فرش ساویز بافت کاشان به شیوه حضوری و آنلاین که از روش های مستقیم و بدون واسطه است و شما را به سمت محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می‌کشاند، اقدام به خرید نمایید.