فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان

فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70005
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تلفیقی از طرح های اصیل و ایرانی از نقشه فرش های افشان گرفته تا لچک و ترنج و طرح خشتی با یکدیگر بوده که سبب شده تا شما شاهد نقش جدید از سبک کارهای کلاسیک در بازار با نام فرش ماشینی 700 شانه طرح بوستان باشید.

نقشی که حاشیه بافت آن از نقش مایه های خشتی تشکیل شده و نقش مایه اصلی آن متشکل از لچک و ترنجی است که به دور آن گل های افشان مانند قرار گرفته است و همین تلفیق و ترکیب طرح ها بوه که توانسته زیبایی بی نظیر این بافته را مشخص نماید.

فرشی که با وجود این نقش مایه جذاب توانسته ظرافت محصولات تراکم بالا چون فرش 1500 شانه را از یاد شما ببرد. نه تنها زیبایی نقش این محصول توانسته جایگزین ظرافت بی حد این محصولات شود بلکه حتی از لحاظ قیمتی نیز این تقاضا برای خرید وجود دارد.

از لحاظ قیمتی می‌توان به مطلوب و مناسب بودن قیمت فرش 700 شانه نسبت به سری محصولات با تراکم بالاتر چون فرش 1000 شانه اشاره نمود که این نیز خود دلیلی گشته تا تقاضای خرید به ویژه در این شرایط نابه سامان اقتصادی به سمت خرید این چنین فرش هایی رود.

فرشی که با وجود انتخاب آن برای دکوراسیون های کلاسیک این امکان را در بر دارد تا در دکوراتیو مدرن با ایجاد یک پارادوکس جذاب و شیرین به عنوان یک فرش مدرن و فانتزی استفاده نمود؛ البته که برای انتخاب در این چنین دکوراتیو هایی بهتر است به انتخاب رنگ زمینه مناسب آن توجه نمایید.

رنگ بندی زمینه این فرش طرح بوستان شامل رنگ فرش سرمه ای و لاکی است که رنگ زمینه لاکی به دلیل طیف گرمی که در بر دارد و از رنگ های اولیه و اصیل بافت قالی های دستباف است، بهتر است برای سبک دکوراسیون کلاسیک انتخاب شود و از رنگ فرش سرمه ای این محصول در کنار رنگ های کرم و روشن برای دکوراتیو مدرن استفاده نمود.

طرحی که دارای نقش مایه شلوغ بوده و بهتر است در هر سبک دکوراسیون با چیدمان خلوت و ساده انتخاب شود تا بتوانید نما و جلوه ظاهری بیشتری را در دکوراتیو منازلتان به رخ کشد. نقشی خاص و زیبا که جلوه آن توانسته شما را مجذوب خرید این بافته نماید به طوری که شما را از یاد فرش های 1200 شانه به عنوان قالی های دستباف گونه دور کرده است.

این نقش فرش در بازار را شاید به نام طاق بستان نیز مشاهده نمایید و برای خرید آن با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهتر است به سراغ خرید آن به صورت مستقیم از تولیدکننده بروید. به همین جهت است که مجموعه فروشگاه ساویز بافت امکان خرید مستقیم این محصول را برای شما فراهم نموده است.

خریدی که بدون حضور واسطه به شیوه حضوری از کارخانه یا خرید از وب سایت اینترنتی این فروشگاه برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید در هر شرایطی اقدام به خرید این محصول از سراسر کشور نمایید.

به منظور اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز فروشگاه ساویز بافت در راستای خرید آنلاین خود با تسریع وقت و صرف کمترین هزینه ارائه گارانتی کتبی برای این محصولات را در نظر گرفته است تا شما با خیالی آسوده بتوانید دست به خرید این محصولات بزنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

شاید انتخاب طرح و رنگ و حتی در نظر گرفتن قیمت فرش برای خرید از ملزومات لازم در این زمینه برای شما باشد؛ اما بهتر است در کنار این موضوعات به بحث کیفیت این بافته ها نیز توجه نمایید تا بتوانید از محصول خریداری شده تا سالیان سال استفاده نمایید.

 کیفیتی که برای این فرش طرح بوستان 700 شانه بی نظیر است؛ چرا که نوع الیاف مصرفی آن از نخ های آکریلیک هیت ست شده نوع الیاف وارداتی با دوام و مقاومت بالاست که به دلیل هیت ست شدن نیز فاقد پرزدهی گشته است.

نه تنها نوع الیاف بلکه استفاده از تکنولوژی نوین روز دنیا برای بافت این فرش و تعداد هشت رنگ واقعی در بافت این محصولات نیز از دیگر موارد موثر بر کیفیت است که سبب شده تا این محصولات را در رده بندی فرش های درجه یک جای دهد. محصولی که توانسته بعد از ورود فرش 500 شانه بیشترین جایگاه خرید را داشته باشد.