فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین

فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70015b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از میان طرح‌های ارائه شده از نقش و نگار بافته‌های ماشینی، فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته طرح ساروین به عنوان سبکی افشان که بدون لچک ترنج است، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بدین علت در معرفی امروز خود به ارائه این طرح پرطرفدار همراه با بررسی بیشتری از خصوصیات و مشخصات آن از شاخه فرش 700 شانه پرداخته‌ایم. در صورت نیاز به خریداری چنین محصولی پیشنهاد می‌شود در ادامه همراه ما باشید.

در کارخانجات فرش بافی که اخیرا به روزترین و پیشرفته‌ترین ماشین آلات بافندگی و دستگاه‌های بافت مورد استفاده قرار می‌گیرد، بافته‌ها با استفاده از بهترین متریال و به صورت درجه یک تولید و ارائه می‌گردد. لازمه تولید فرش ماشینی توسط چنین دستگاه‌هایی علاوه بر تخصص و مهارت کافی، به کارگیری از متریالی است که به وسیله آن بتوان هم حجم بالایی از گره را در یک متر مربع به ویژه در تراکم‌های بالایی همچون فرش 1500 شانه جای داد و هم موجب بروز اختلال در روند بافت نگردد.

اکریلیک از سری الیاف مصنوعی وارداتی است که به طور همزمان از ضخامتی نازک و مقاومت کشسانی بالا برخوردار است. این الیاف به موجب برخورداری از ویژگی پرزدهی توسط فرآیند هیت ستینگ که نوعی تثبیت حرارتی با بخار آب است، از ساختاری منسجم و مستحکم برخوردار می‌گردد که بدین ترتیب از لحاظ پرزدهی نیز بسیار عالی و قابل قبول جهت تولید فرش می‌گردد.

همچنین انسجام ساختار نخ که منجر به دوام آن در برابر سرعت بالای ماشین آلات بافنده می‌شود، به نوعی خود یک ویژگی بسیار عالی محسوب می‌شود که تولیدکنندگان بر اساس آن به تولید و ارائه تراکم‌های بالایی همانند فرش 1200 شانه پرداخته‌اند. به کارگیری از این الیاف در تولیدات پرتراکم، به علت برخورداری از ضخامت کم، ظرافت بالایی را به دنبال دارد که به نوعی موجب شده تا بافته به عنوان فرش دستباف گونه نیز شناخته شود.

مقاومت حرارتی از دیگر مشخصه‌های بارز این الیاف است که تولیدکنندگان توسط آن به ارائه محصولات نقش برجسته نیز پرداخته‌اند؛ بدین صورت که با به کارگیری از نخ هایبالک انعطاف پذیر در کنار این الیاف و عبور فرش در مرحله نهایی آهار جهت پرداخت از زیر غلطک‌های حرارتی، منجر به فرورفتگی قسمت‌های هایبالک و در نتیجه ثابت ماندن قسمت‌های اکریلیک در برابر حرارت و برجستگی آن شده است.

در میان بافته‌های ماشینی مختلف موجود در بازار این تراکم از گره به نوعی به عنوان کمترین تراکم شناخته می‌شود که به همین علت دست تولیدکنندگان در بلندتر در نظر گرفتن ارتفاع نخ خاب باز بوده و محدودیتی در این زمینه وارد نبوده و موجب شده تا فرش با خابی نرم و راحت ارائه گردد که استقبال بی نظیر مشتریان را نیز به عنوان فرش مناسب نشیمن و اتاق را در پی داشته است؛ چرا که با با افزایش تراکم گره در فرش، قطعا وزن فرش نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد که بدین علت تولیدکنندگان ناچارا جهت استانداردسازی، ارتفاع نخ خاب را در تراکم‌های بالاتر همانند فرش 1000 شانه کوتاه‌تر در نظر می‌گیرند.

در صورت علاقمندی به این طرح و نقشه بسیار زیبا و پرطرفدار می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ساویز بافت، از خریداری مستقیم و بی واسطه آن بهره‌مند گردید. محصولات موجود در این وب سایت فروشگاهی به جهت کاهش هزینه‌های مشتریان به ویژه در تهیه محصولات لوکس و دستباف گونه، بدون حضور واسطه و به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به طور کلی از مدل فرش ساروین به لحاظ ظاهری این طور می‌توان گفت که به علت عدم برخورداری از لچک ترنج، به عنوان سبکی افشان شناخته می‌شود که در بطن آن شاهد نقوش ختایی و شاه عباسی متصل به هم در امتداد خطوط اسلیمی به صورت دورانی هستیم. یکپارچگی طراحی و افشان بودن نقوش در آن موجب ارائه سبکی نوین از آن شده که به عنوان فرش مدرن نیز می‌توان در دکوراسیون‌های امروزی مورد استفاده قرار داد.

جذابیت نقش نگاری و هماهنگی آن با انواع دکوراسیون به گونه‌ای بوده است که این طرح با سه رنگ بندی جذاب دودی، نقره‌ای و ذغالی ارائه شده است. در صورتی که می‌خواهید یکی از رنگ‌ها را تهیه و خریداری نمایید، در ابتدا به نور، روشنایی و متراژ خانه خود دقت نمایید تا با انتخاب بهترین رنگ بتوانید به نوعی به فضاسازی نیز بپردازید؛ چرا که رنگ‌های روشن همانند نقره‌ای را می‌توان متناسب برای دلبازی فضاهای کوچک و بسته مناسب دانست ولی رنگ‌های تیره همانند دودی و زغالی بهتر است در سالن‌های بزرگ پذیرایی به جهت تفکیک سازی فضا مورد استفاده و کاربری قرار گیرد.