فرش ماشینی درجه یک

فرش گیلدا 700 شانه کاشان

فرش گیلدا 700 شانه کاشان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان فرش گیلدا 700 شانه کاشان

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70002
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر در میان طرح و نقشه های فرش ایرانی به دنبال محصولاتی با نقش و نگاری جدید هستید که در عین زیبایی فرش از محصولاتی با کاربری بی نظیر باشد پیشنهاد انتخاب طرح و رنگ فرش در دسته بندی فرش 700 شانه به شما داده می‌شود.

فرشی که با این تراکم بافت قابلیت استفاده در مکان های پرتردد را دارد و این موضوع انتخاب شما را به نسبت سری محصولات با ظرافت بالا آسان تر نموده است. در معرفی یکی از نقشه های فرش ایرانی که در آن هم اصالت موج می‌زند و هم سبک مدرنیته را می‌توان فرش گیلدا 700 شانه کاشان معرفی نمود.

طرحی که در اصل نقش مایه آن از سری طرح های فرش افشان است و برخلاف نوع بدون لچک و ترنج آن از یک ترنج کوچک در میانه فرش و لچک هایی به صورت گلدانی در امتداد نقش فرش تشکیل شده است.

نگاره های این فرش گل های رزی است که بر روی خطوط دوارنی بر متن فرش جای گرفته است و همین طراحی این فرش بوده که توانسته لچک و ترنج این بافته را در خود محو سازد به طوری که اگر با دقت فروان این فرش را نبینید اصلا به وجود این لچک و ترنج پی نخواهید برد.

پیوستگی نقش اصلی این فرش سبب شده تا قرینگی این بافته نیز به طور نامحسوس باشد و همین موضوع خود حس و حال فرش مدرن و فانتزی را به این بافته بخشد و انتخاب آن در دکوراسیون جذابت فوق‌العاده ای را ایجاد نماید.

زیبایی بی نظیر این نقش فرش با سبک طراحی بیان شده در بالاست که سبب شده تا این طرح فرش افشان گیلدا با این تراکم بتواند جای خود را به خرید محصولاتی تراکم بالا چون فرش 1200 شانه بدهد؛ چرا که تراکم های بالا محدویت کاربری را برای شما به دنبال دارد.

به طور مثال اگر انتخاب شما فرش 1500 شانه باشد به قطع تنها استفاده از آن مناسب مکان هایی است که تردد در آن کم و فضای شما لوکس و مجلل است؛ چرا که ظرافت بالای این محصول به هیچ وجه نباید در معرض پاخور زیاد قرار گیرد؛ زیرا در این صورت این چنین بافته ای دفورمه خواهد شد.

به منظور خرید این چنین محصولی شما هموطنان عزیز می‌توانید به سراغ خرید و انتخاب فرش کاشان طرح گیلدا از فروشگاه فرش ساویز بافت بروید. مجموعه ای برتر در بین تولیدکنندگان شهر فرش کاشان که نه تنها این طرح بلکه متنوع ترین نقش و رنگبندی ها را در تراکم های مختلف از فرش 500 شانه گرفته تا تراکم های بالاتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته که شما می‌توانید نه سبک کارهای کلاسیک و مدرن بلکه به سراغ فرش وینتیج نیز در این فروشگاه برای خرید بروید. مجموعه ای که در راستای نیاز تمامی هموطنان با هر سلیقه ای محصولی با تنوع طرح و رنگ را به بازار ارائه کرده است.

محصولاتی که امکان خرید آن به شیوه مستقیم و بدون واسطه مهیا است تا شما بتوانید به محصولاتی برای خرید دست یابید که قیمت کارخانه آن به شما ارائه می‌شود. به طور مثال شما می‎توانید این چنین فرشی را به صورت حضوری و آنلاین با قیمت تولیدی خریداری نمایید.

نه تنها این فرش و این تراکم بلکه شما حتی در میان سری قالی های دستباف گونه همچون فرش 1000 شانه را می‌توانید با قیمت کارخانه خریداری نمایید با وجود این که حتی به دلیل تراکم بالا و دیگر عوامل موثر بر قیمت این بافته ها دارای قیمت بالاتری هستند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که بدین موضوع اشاره نموده ایم فروشگاه فرش ساویز از برند هایی است که تنوع محصولاتی را در بازار ارائه نموده است و هر یک از این طرح ها دارای تنوع رنگبندی هستند که در مدل فرش افشان گیلدا این تنوع رنگ به صورت فرش گیلدا سرمه ای و فیلی به شما ارائه می‌شود.

رنگ فیلی در زمینه فرش از رنگ هایی با تناژ خنثی است که قابلیت ست شدن آن در کنار هر رنگ سرد و گرمی امکان‌پذیر است و همین سبب شده تا اغلب افراد ترغیب به خرید این رنگ فرش شوند.

در حالی که تناژ رنگ تیره سرمه ای از رنگ های دیگر این بافته برای فضاهای با وسعت بالا و کسانی که علاقه مند به فرش چرک تاب هستند، بوده که در این فرش مشاهده می‌کنید و می‌توانید آن را خریداری نمایید.