فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه طرح نیلوفر

فرش 700 شانه طرح نیلوفر
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر فرش 700 شانه طرح نیلوفر

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70006
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

عکس فرش ارائه شده در بالا به عنوان فرش 700 شانه طرح نیلوفر از طرح های خشتی و ترنج بافت فرش های ماشینی است که توانسته با تلفیق این دو سبک بافت نظر هموطنانی را که به هر دو نقش فرش علاقه مند هستند را برطرف سازد.

نقشی که زیبایی آن در دکوراسیون جذابیت خارق‌العاده ای را ایجاد می‌نماید و انتخاب آن در دکوراسیون اصالت را به دنبال دارد. البته که وجود نقش مایه خشتی این فرش خود از مواردی است که سبب شده تا بتوان این چنین محصولی را به عنوان فرش مدرن نیز در دکوراسیون استفاده نمود.

برخی به دنبال این چنین نقشی برای خرید در تراکم های چون فرش 1200 شانه هستند تا بتوانند دکوراسیون خود را با این قالی های دستباف گونه مشابه با نوع دستباف بیارایند، در حالی که نمی‌دانند محدودیت کاربری و قیمت بالای آن بوده که تقاضای خرید را به سمت این قبیل تراکم بافت کشانده است.

شاید ظرافت و زیبایی فرش های تراکم بالا چون قالی 1500 شانه وصف ناپذیر باشد؛ اما به هر حال انتخاب آن تنها برای مکان های لوکس و کم تردد مناسب است در حالی که شما با خرید فرش طرح نیلوفر بافته شده به صورت فرش 700 شانه تراکم 2550 می‌توانید از این فرش برای دکوراسیون های پرتردد استفاده نمایید.

البته که به غیر از بحث کاربری همان طور که ذکر شده قیمت مناسب این محصولات نسبت به تراکم های بالا چون فرش 1000 شانه نیز خود از دلایل دیگر استقبال این محصول و پرفروش شدن آن در میان دسته بندی تراکم های مختلف فرش های ماشینی شده است.

همان طور که می‌دانید عوامل دخیل و موثر بر قیمت شامل تراکم، نوع الیاف، تعداد رنگ به کار رفته در فرش، دستگاه بافت و حتی ابعاد از المان های تاثیرگذار بر قیمت هستند که به طبع در تراکم های بالاتر قیمت بیشتری را در بر دارند.

درست است که قیمت قالی 700 نسبت به فرش 500 شانه بیشتر است؛ اما نسبت به تراکم های بالا قیمت مناسب تری برای خرید را در بر دارد که در اوضاع و شرایط اقتصادی جامعه اولویت خریداران همین محصولات شده است. البته که تنوع طرح و رنگ این چنین تراکم هایی نیز بی تاثیر در انتخاب و خرید شما نیست.

قبل از ورود تکنولوژی نوین روز دنیا اغلب طرح های درشت در تولید فرش های ماشینی به کار می‎رفت در حالی که با ورود این صنعت از سری محصولات شرکت وندویل بلژیک در عرصه فرش بافی سبب شد تا شما شاهد متنوع ترین طرح و نقشه های ریز بافت در تراکم های پایین نیز باشید که محصول معرفی شده در بالا یکی از آنهاست.

تمامی این ویژگی های ذکر شده در کنار کیفیت بالای این فرش به دلیل استفاده نخ خاب آکریلیک هیت ست شده با خصوصیات نظیر مقاومت بالا، انعطاف پذیری، عدم پرزدهی است که  مطلوب خریداران واقع شده است.

البته که به غیر از این جنس نخ خاب که حدود 80 درصد از فرش را در بر می‌گیرد نباید از تاثیر تعداد رنگ واقعی به کار رفته در بافت فرش، دستگاه بافندگی این محصولات نیز در زمینه کیفیت غافل شد. ویژگی های که سبب شده تا کیفیت درجه یک و استاندارد برای این محصولات رقم بخورد.

البته که تضمین این کیفیت به همراه قیمت مناسب برای خرید شما هموطنان در فروشگاه فرش ساویز بافت به صورت مستقیم و بدون واسطه به دو شیوه خرید حضوری از کارخانه و خرید آنلاین مهیا گشته است تا بتوانید از این نظر با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

انتخاب فرش طرح نیلوفر 700 شانه در دکوراسیون هم در سبک معماری و چیدمان کلاسیک و هم برای فضا های مدرن امکان‌‌پذیر است، فقط بهتر است در زمینه انتخاب آن در هر سبک دکوراسیون به هارمونی رنگی فضا و زمینه فرش توجه نمایید تا این انتخاب زیبایی بی نظیری دکوراسیون شما را به دنبال داشته باشد.

رنگبندی که در تولید این چنین فرشی به کار رفته است دارای دو تناژ رنگی تیره و طیف خنثی است که با توجه به تاثیری که هر یک از این رنگبندی ها در دکوراسیون دارد، می‌توانید آن را انتخاب نمایید. به طور مثال در این باره می‌توان این چنین گفت:

  • فرش طرح نیلوفر سرمه ای 700 شانه از طیف های تیره بافت فرش ماشینی و از رنگ های پرطرفدار است که علاقه مندان به فرش های چرک تاب و کسانی که وسعت فضایی بالایی را دارند، می‌توانند آن را انتخاب نمایند. بهتر است این رنگ فرش برای دکوراسیون کلاسیک با مکمل رنگ هایی چون زرشکی، طلایی استفاده شود تا زیبایی دکوراتیو شما دوچندان گردد.
  • اگر به دنبال انتخاب فرش ماشینی نیلوفر در دکوراسیون های مدرن هستید پیشنهاد انتخاب رنگ فرش فیلی به شما داده می‌شود. رنگی خنثی که در کنار هر طیف رنگی سرد و گرمی قابلیت ست شدن را دارد و در دکوراتیو مدرن به نسبت دیگر طیف های رنگی زیبایی آفرین است.