فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه طرح نارین

فرش 700 شانه طرح نارین
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین فرش 700 شانه طرح نارین

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70007
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که در تصویر می‌بینید عکس فرش ارائه شده در بالا از محصولات جدید شهر فرش کاشان تولید برترین فروشگاه این منطقه تحت نام مجموعه ساویز بافت است که در راستای رفع نیاز هموطنان دست به تولید محصولات نو و جدید مطابق با هر سلیقه و فرهنگی زده است.

نه تنها تولید فرش با سبک کلاسیک بلکه تولید و عرضه انواع فرش مدرن و فانتزی مطابق با تغییر سبک زندگی ها از سنتی به مدرنتیه و حتی تولید نمونه فرش هایی با سبک تلفیقی در تراکم های مختلف بوده که توانسته نظر خریداران را از سراسر کشور جلب نماید و به سمت این فروشگاه برای خرید کشاند.

به طور مثال در باب محصول بالا که به عنوان فرش 700 شانه طرح نارین معرفی می‌شود یکی از محصولاتی است که وجود ترنج در آن، سبب شده تا آن را به عنوان فرش ترنج دار نیز بشناسند، محصولی که دارای سبکی کلاسیک است.

آن چه که این محصول را با حال و هوای مدرنیته روبه رو کرده نقش مایه دور این ترنج است که به صورت شبکه ی بوده و سبب شده تا در عین اصالت وجود ترنج این بافته را بسان فرش های با سبک مدرن نماید و انتخاب آن در دکوراسیون جذابیت بی نظیری را به همراه داشته باشد.

نقشی که در هر دو دکوراسیون امکان استفاده دارد و به نوبه خود با نقش مایه متفاوت از محصولات مدرن یا کلاسیک زیبایی وصف ناپذیری را برای دکوراتیو شما به دنبال دارد. البته که نه تنها طرح فرش بلکه انتخاب رنگبندی متنوع زمینه آن نیز در این بحث تاثیرگذار است.

از رنگ های بافت فرش طرح نارین را می‌توان رنگ زمینه سرمه ای و فرش فیلی بیان نمود. رنگی که از دو طیف و تناژ تیره و خنثی بوده و بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراسیون منازل شماست که انتخاب آن انجام می‌شود.

به طور مثال اغلب از رنگ های تیره برای فضا هایی با وسعت بالا به منظور القای حس صمیمت استفاده می‌نمایند، در حالی که رنگ خنثی به دور از این موضوع و وسعت فضا برای هر دکوراسیون در کنار هر رنگی استفاده می‌شود.

این فرش 700 شانه تراکم 2550 با این نقش و رنگ یکی از بهترین گزینه های انتخابی به عنوان فرش پذیرایی در دکوراسیون است که در تمامی ابعاد استاندارد از سایز فرش 700 شانه 12 متری گرفته تا ابعاد قالیچه و پادری در فروشگاه ساویز به فروش می‌رسد.

انتخاب ابعاد مناسب این فرش با رعایت قانون فاصله 20 تا 50 سانتی بین لبه فرش تا دیوار در دکوراسیون سبب می‌شود تا نما و جلوه فرش به خوبی در دکوراتیو نمایان گردد و در نتیجه زیبایی دکوراسیون شما دوچندان شود.
شاید ظرافت این قالی بسان فرش 1200 شانه نباشد، اما زیبایی کمتری را به نسبت قالی های پرتراکم ندارد و طرح و نقش خاص و جذاب آن توانسته محبوب میان هموطنان باشد. البته به غیر از بحث نقش و رنگ، قیمت مطلوب این بافته ها نیز سبب پرفروش شدن این دسته بندی از فرش های ماشینی شده است.

به قطع در محصولاتی چون فرش 1500 شانه به دلیل تعداد گره های بیشتر بافت و میزان مصرفی الیاف بیشتر شاهد قیمت بالایی برای خرید هستید در صورتی که با خرید این چنین محصولی می‌توانید به قیمت مناسب تری از فرش های ماشینی دست یابید.

هر چند که قیمت بالاتری از این محصول نسبت به فرش 500 شانه را شاهد هستید؛ اما به هر حال نسبت به دیگر محصولات قیمت مطلوبی را دارد که با خرید بدون حضور واسطه حتی دسترسی به قیمت کارخانه آن نیز امکان‌پذیر است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

خریدی که در فروشگاه ساویز برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید نه تنها فرش 700 بلکه تراکم های بالاتری چون فرش 1000 شانه را نیز با قیمت تولیدی خریداری نمایید، روشی است که به صورت حضوری و آنلاین برای شما فراهم گشته است. روشی مستقیم و بدون حضور واسطه که دسترسی به بهترین قیمت کارخانه محصولات را برای شما به دنبال دارد.

البته که نباید از زیبایی نقش مایه شبکه ای این فرش با تعداد هشت رنگ به کار رفته در این محصول که با نگاه به آن شما را به یاد فرش های وینتیج می‌اندازد و زیبایی بی نظیر آن در دکوراسیون منازلتان بی نظیر است، غافل شوید. فرشی که انتخاب آن با هر سبک دکوراسیون امکان تناسب دارد.