فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70008
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از میان طرح‌های ارائه شده نقش افشان به عنوان سبکی پرفروش تلقی می‌گردد که بر این اساس تولیدکنندگان بیش از پیش به دنبال ارائه چنین سبک‌هایی هستند که از جمله نمونه‌های مشابه می‌توان به معرفی فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح تابان پرداخت. به طور کلی این سبکی از فرش مدرن بدون لچک ترنج است که نقش مایه آن برگرفته از نقوش سنتی و کلاسیک است.

اگر بخواهیم به طور کلی به توصیف این طرح و نقش بپردازیم، باید به سبک کلی آن اشاره داشت که به علت عدم برخورداری از لچک ترنج، سبب شده تا فرش از سبکی مدرن و امروزی متناسب با دکوراسیون‌های مدرینته برخوردار گردد. شلوغی نقش نگاری در این طرح سبب جذابیت و زیبایی دو چندان محصول شده و این ظرافت و زیبایی زمانی تکامل خواهد یافت که در بالاترین تراکم گره همانند فرش 1500 شانه ارائه گردد.

تولید فرش 700 شانه با تراکم 2550 نیز در زمره دستباف گونه‌ها قرار دارد؛ چرا که این بافته ماشینی نیز توسط پیشرفته‌ترین ماشین آلات بافندگی به صورت ریزبافت و ظریف ارائه می‌گردد که در بافت آن نیز از الیاف بافتی همچون اکریلیک استفاده شده است. این الیاف از ظرافتی بی نشیر برای بافت تراکم‌های بالا همچون فرش 1200 شانه مناسب و کاربردی است که بدین منظور نیز مورد استفاده تولیدکنندگان در کارخانجات فرش بافی قرار دارد.

به کارگیری از این الیاف متناسب با تعداد تراکم گره اختصاص داده شده به هر بافته با ضخامت متفاوتی صورت می‌گیرد که این برای بافت فرش هفتصد شانه، با ضخامت 21 و یا 18 سه لا در نظر گرفته شده است. به طور کلی تاثیری که این الیاف به لحاظ زیبایی روی فرش دارد، بدین علت است که دارای ظرافتی بی نظیر است که بافتی دستباف گونه را بدان می‌بخشد و در کل هر محصولی که با این الیاف تولید شود، از ظاهری دستباف نما برخوردار می‌گردد.

فرش کاشان طرح تابان بافته شده با الیاف اکریلیک علاوه بر ظرافت و زیبایی ظاهری، از کیفیتی عالی نیز برخوردار است؛ زیرا این الیاف دارای ثبات رنگی بالا، خاصیت ارتجاعی، وزن سبک و جنسی نرم و لطیف است که بدین لحاظ بسیار شبیه به پشم طبیعی بوده و از این رو به عنوان بهترین الیاف بافت فرش ماشینی برای ارائه باکیفیت‌ترین محصولات همچون فرش 1000 شانه و یا همین هفتصدها به کار گرفته می‌شود.

تنها عیبی که اکریلیک دارد، پرزدهی آن است که با هیت ست شدن و قرار گرفتن در معرض تثبیت حرارتی با بخار آب، از ساختاری منسجم و مستحکم برخوردار می‌گردد که توسط آن به لحاظ پرزدهی نیز بسیار کاهش یافته و در حدی که با یک مرتبه جارو زدن برطرف می‌گردد. انسجام این الیاف برای قرارگیری در سرعت بالای ماشین آلات پیشرفته امروزی نیز بسیار مناسب است؛ چرا که اگر نخ از انسجام و استحکام کافی برخوردار نباشد، ممکن است در حین فرآیند بافت دچار پارگی، در رفتگی و نهایتا اختلال در روند تولید گردد.

در صورت علاقمندی و نیاز به چنین سبک بافته‌ای می‌توانید از طریق مراکز معتبری همچون ساویز بافت مراجعه نمایید. این فروشگاه با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات توانسته به بهترین نحو هزینه‌های اضافی اعمال شده بر قیمت نهایی محصولات را کاهش داده و در هزینه‌های مشتریان صرفه‌جویی نماید. علاوه بر بهره‌مندی از قیمت درب کارخانه، می‌توانید از تنوع بالای محصولی همراه با گارانتی معتبر ارائه شده توسط این وب سایت فروشگاهی نیز بهره‌مند گردید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

اما چگونه می‌توان از این طرح و نقشه زیبا در دکوراسیون استفاده نمود، به طوری که بتوان زیبایی را به فضای خانه بخشید؟ این سوالی است که با مدرنیته شدن سبک دکوراسیون‌ها برای همگان به وجود می‌آید و در این زمینه باید به سبک این طرح اشاره داشت که به علت عدم وجود لچک ترنج در متن، می‌توان از آن برای فضاهای کلاسیک و یا مدرن و امروزی نیز به خوبی بهره‌مند شد و این بستگی به سلیقه شما دارد که علاقمند به کدام سبک از نقش فرش هستید.

این طرح در دو رنگ زمینه سرمه‌ای و فیلی ارائه شده که پیشنهاد می‌شود برای انتخاب رنگ فرش نیز به فضای داخلی خانه خود توجه نمایید که اگر دارای خانه‌ای کوچک و با فضایی بسته هستید، به کارگیری از رنگ‌های روشن همچون فیلی برای بزرگ‌نمایی و دلبازی فضا پیشنهاد می‌شود، اما اگر فضایی بزرگ و وسیع دارید بهتر است با به کارگیری از رنگ سرمه‌ای به بهترین نحو به تفکیک سازی فضا بپردازید.