فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا

فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70001b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که بر شما مبرهن است شهر فرش کاشان با سابقه ای چندین ساله در تولید فرش، محبوب میان هموطنان از اقصی نقاط کشور برای خرید فرش به ویژه نوع ماشینی این محصولات است که تنوع طرح و رنگ به همراه قیمت مناسب آن نسبت به نمونه فرش های دستباف سبب شده طرفداران زیادی به سمت این محصولات کشیده شوند.

نه تنها موضوع ذکر شده بلکه شکل بافت متنوع این محصولات نیز خود مبنایی گشته تا افراد خاص پسند نیز در این زمینه بتوانند اقدام به خرید فرش نمایند. محصولی برجسته که اغلب در تراکم های بالا نظیر فرش 1500 شانه آن را می‌بینید.

پیشرفت تکنولوژی و تبحر هنر ایرانیان در زمینه تولید و رفع نیاز هموطنان سبب شده تا شما شاهد این چنین فرش برجسته ای در تراکم های پایین باشید؛ هم چون فرش 700 شانه گل برجسته مدل آنیسا که توانسته با نقش و نگار خود جذابیت بی نظیری را برای شما به همراه داشته باشد.

فرشی بسان یک قاب هنری که انتخاب آن در منازلتان زیبایی آفرین است و نه تنها در دکوراتیو سنتی و کلاسیک به سبب نقش مایه کلاسیک این بافته بلکه انتخاب رنگ فرش نقره ای آن با همین نقش مایه در دکوراتیو مدرن نیز امکان‌پذیر است.

نقشی که شاید ظرافت محصولاتی نظیر فرش 1200 شانه گل برجسته را نداشته باشد؛ اما با همین سبک بافت و نقش مایه، رنگ بندی زمینه خود توانسته زیبایی محصور کننده ای را در چشم شما فراهم آورد و در دکوراتیو منازلتان جذابیت بیآفریند.

فرشی که به دور ترنج مرکزی آن خطوط اسلیمی دورانی با گل و برگ هایی خلوت زمینه فرش را احاطه کرده است؛ البته زمینه ای که خود با نمایه ای از حاشیه متشکل از گل، این محصول را به یک قاب هنری بر کف خانه ها مبدل نموده است.

نه تنها زمینه فرش نقره ای این بافته بلکه شما می‌توانید به رنگ فرش دودی آن نیز دست یابید و زمینه ای با تناژ تیره که برای وسعت فضاهای بالا و افرادی که علاقه مند به فرش چرک تاب هستند را انتخاب نمایید.

این فرش 700 شانه تراکم 2550 با شکل بافت برجسته که نمای سه بعدی را برای این محصولات به همراه دارد را می‌توانید از فروشگاه فرش ساویز بافت با قیمت کارخانه تهیه نمایید؛ چرا که این مجموعه با فروش مستقیم امکان دسترسی به قیمت تولیدی را برای شما فراهم نموده است.

خریدی که به صورت حضوری از کارخانه با انجام هماهنگی لازم با تعیین وقت قبلی برای حضور یا به صورت خرید آنلاین از وب سایت اینترنتی این مجموعه انجام می‌شود و دسترسی شما را نه تنها به متنوع ترین محصولات بلکه قیمت و کیفیت مناسب این سری از فرش ها می‌رساند.

بافت این سری از محصولات برخلاف تصور عموم به همان شکل محصولات ساده بافت انجام می‌شود، آنچه که سبب تمایز آن با دیگر فرش های ماشینی شده است همین شکل بافت برجسته است که به دلیل استفاده از الیاف هایبالک در کنار آکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب فرش استفاده می‌شود.

نخی که نسبت به گرما واکنش پذیر بوده و در مرحله آهار بر اثر حرارت به شکل جمع شده در می‌آید و قسمت های برجسته بافته شده با نخ آکریلیک را که نسبت به گرما و حرارت مقاوم است را نمایان می‌سازد.

محصولی که با وجود این نخ بافت سبب شده تا قیمت بیشتری را نسبت به نمونه های ساده باف همین تراکم داشته باشد. شاید قیمت کمتری از این محصول را نسبت به فرش 1000 شانه ببینید؛ ولی در قیاس با فرش 700 شانه که به شکل ساده تولید شده است به قطع اختلاف قیمتی را مشاهده می‌کنید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با وجود اختلاف قیمتی ذکر شده در محصولات گل برجسته نسبت به نوع ساده باز هم شما خریداران می‌توانید به قیمت تولیدی آن دست یابید و آن امکان‌پذیر نخواهد بود مگر با روش خرید مستقیم از تولیدکننده که در فروشگاه ساویز بافت با شیوه خرید حضوری و آنلاین برای شما در نظر گرفته شده است.

روشی که نه تنها دسترسی به قیمت مناسب برای شما بلکه با تنوعی از طرح و رنگ روبه رو است و توانسته پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای باشد. البته که در کنار آن ارائه ضمانت کتبی گارانتی این محصولات نیز از مزیت هایی است که در این فروشگاه برای خریداران در نظر گرفته شده است و با خرید از آن می‌توانید بدان دست یابید.