فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا

فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70009b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

در معرفی امروز قصد داریم به طرح و نقشی جدید از میان بافته‌های اخیر بپردازیم که از سبکی تلفیقی لچک ترنج دار در زمینه‌ای ساده برخوردار است. ترنج مرکزی ارائه شده در زمینه ساده که دور تا دور آن را لچک و حاشیه‌های پر نقش و نگار احاطه نموده به شکلی خاص و خورشیدی خودنمایی می‌کند. در ادامه بیشتر می‌توانید با این طرح و نقش جذاب عنوان شده با نام فرش 700 شانه گل برجسته طرح آپادانا به لحاظ ظاهری و کیفی آشنا شوید.

به کارگیری از متریال و ماشین آلات مرغوب و پیشرفته در بافت فرش‌های ماشینی موجب می‌شود تا محصول به هر لحاظ متناسب و با کیفیت درجه یک ارائه گردد. فرش 700 شانه با تراکم 2550 از جمله محصولاتی است که به عنوان بافته‌ای مشابه با دستباف گونه‌ها با استفاده از بهترین متریال و دستگاه‌های بافت به روز تولید و ارائه گشته است.

به کارگیری از الیاف بافتی همچون اکریلیک هیت ست موجب شده تا این محصول به لحاظ ظاهری، بسیار ریزبافت و ظریف گردد. از طرفی این الیافی نازک، کم ضخامت و منسجم هست که بسیار متناسب با ارائه ریزبافت گونه‌هایی همچون فرش 1000 شانه و هفتصد شانه است. این الیاف با هیت ست شدن از ساختاری منسجم، مستحکم برخوردار می‌گردد و به لحاظ پرزدهی نیز بسیار کاهش می‌یابد که از این جهت بسیار مناسب ارائه نقوش زیبایی همانند فرش آپادانا است.

اصولا در بافت فرش‌های ماشینی تراکم گره طولی با احتساب سه ردیف پود، سه برابر تراکم گره عرضی در نظر گرفته می‌شود که از این لحاظ فرش از بافتی مستحکم برخوردار می‌شود و در برابر پاخور شدن مقاوم می‌گردد. اما همان‌طور که مشخص است، فرش 700 شانه 2550 تراکم دارای میزان بیشتری از حد معمول است که این نشان می‌دهد این تراکم گره از مقاومت بسیار زیادی در برابر پاخور شدن برخوردار است که می‌توان از آن برخلاف فرش 1500 شانه، برای فضاهای پرترددی همچون نشیمن و اتاق خواب استفاده نمود.

اکریلیک الیافی است به لحاظ نرمی و لطافت، وزن سبک، خاصیت ارتجاعی و ثبات رنگی بسیار شبیه به پشم طبیعی است که بدین لحاظ نیز بافت محصول را به دستبافته‌های ایرانی مشابه گردانده است. همچنین که این الیاف در مقاومت حرارتی الیافی بی نظیر است که به واسطه آن تولیدکنندگان محصول را برای برجسته سازی در نظر گرفته‌اند.

بدین منظور همراه با الیافی همچون هایبالک، اکریلیک با مقاومت حرارتی بالا را به کار گرفته‌اند. هایبالک برعکس اکریلیک الیافی واکنش پذیر است که به کارگیری از این دو در کنار هم موجب محصولاتی نقش برجسته شده است. در مرحله نهایی آهار که فرش جهت پرداخت از زیر غلطک‌های پرحرارت عبور می‌نماید، قسمت‌های بافته شده توسط هایبالک فرو رفته و با ثابت ماندن قسمت‌های اکریلیک، برجستگی در سطح فرش به خوبی شکل می‌گیرد و به همین بافته‌های پرفروشی همچون هفتصد و فرش 1200 شانه را به صورت نقش برجسته ارائه می‌گردد.

در صورتی که علاقمند به بافته‌های نقش برجسته هستید اما شرایط مالی لازم برای تهیه تراکم‌های بالا را ندارید، می‌توانید به خریداری فرش 700 شانه گل برجسته با تراکمی کمتر بپردازید؛ چرا که تراکم گره یکی از موثرترین عوامل قیمت گذاری است که کاهش و افزایش آن موجب کاهش و افزایش مواد مصرفی و در نهایت هزینه‌های تولید و تاثیر آن روی قیمت نهایی محصول می‌شود. با خریداری فرش از فروشگاه ساویز بافت ضمن خریدی مستقیم و بی واسطه، می‌توانید بسیاری از هزینه‌های خود را کاهش داده و محصول را با گارانتی معتبر تحویل بگیرید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

اگر به فرش طرح آپادانا علاقمند هستید، بهتر است بدانید که این نقشه از دو رنگ زمینه کرم و نقره‌ای برخوردار است که با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود می‌توانید به انتخاب و خریداری مورد مناسب بپردازید. این دو رنگی متفاوت با اثرگذاری متفاوت در فضا است که افراد می‌توانند بر اساس موارد گفته شده در رابطه با هر یک در ادامه به انتخاب مناسب‌ترین گزینه بپردازند.

کرم رنگی روشن و مات است که به کارگیری از آن در فضاهای کوچک و بسته موجب بزرگ‌نمایی و دلبازی فضا می‌شود و بر همین اساس اگر دارای چنین فضایی در خانه خود هستید، می‌توانید این رنگ را انتخاب و خریداری نمایید. علاوه بر آن رنگ نقره‌ای از سری رنگ‌های خنثی است که جهت به کارگیری در فضاهای امروزی به عنوان فرش مدرن با سبکی خاص بسیار مناسب است که همراه آن می‌توانید هر نوع رنگ‌بندی را ست و به کار برید.