فرش ماشینی درجه یک

فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته

فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70010b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تصویری را که در بالا می‌بینید یکی از نقوش جذاب ارائه شده در دسته بندی محصولات گل برجسته است که تحت عنوان فرش طرح آرمان 700 شانه گل برجسته به بازار ارائه شده است. طرحی با نقش مایه شلوغ که اغلب در چیدمان های دکوراتیو ساده و خلوت آن را به کار می‌برند.

نقشی که ترنج مرکزی دایره ای آن درون یک حاشیه گل لوزی شکل قرار گرفته و همین سبب شده تا این شکل فرش را به صورت ترنج تو در تو بشناسند. ترنجی که نقش گل های لوزی شکل آن در درون متن فرش نیر به صورت سایه روشن جای گرفته است و زیبایی خیره کننده ای را برای این بافته ایجاد نموده است.

طرحی زیبا که انتخاب آن به عنوان فرش پذیرایی یکی از بهترین گزینه هایی است که می‎توانید در نظر داشته باشید. انتخابی که نه تنها شامل زیبایی و جذابیت است، بلکه به دلیل تراکم بافت کم در اثر پاخورشدن دفورمه نمی‌شود و شاید همین مبنایی شده تا به جای محصولاتی نظیر فرش 1200 شانه گل برجسته این چنین بافته ای انتخاب شود.

البته که باید به بحث برجستگی این بافته و دقت در نگهداری و نظافت آن توجه داشته باشید تا بتوانید این محصول را تا سالیان سال مورد استفاده قرار دهید. درست است که ظرافت و زیبایی بسان نمونه قالی های دستباف چون فرش 1500 شانه در این تراکم به چشم نمی‌خورد ؛ اما همین شکل بافت آن نیز خود زیبایی در کنار مراقبت را می‌طلبد که باید بدان توجه نمایید.

فرشی که به دلیل استفاده از الیاف هایبالک در کنار نخ آکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب بدین شکل تولید شده است و برخلاف تصور عموم که استفاده از دستگاه بافندگی خاص را دخیل تولید این محصول می‌دانند به هیچ وجه این گونه نیست.

در اصل برای تولید این چنین محصولاتی نیز همانند سایر فرش های ماشینی از دستگاه های بافندگی شرکت وندویل بلژیک استفاده می‌نمایند که نوع HCIX2 برای فرش های تراکم بالا و محصولاتی نظیر تراکم 700 یا فرش 500 شانه را با نوع دستگاه بافت HCPX2 تولید می‌نمایند.

دستگاهی با سرعت و دقت بالا که بدون هیچ عیب و نقصی فرش را روانه بازار می‌نماید و شاید همین دلیلی گشته تا در کنار جنس نخ بافت این محصول کیفیت بالایی برای این بافته ها رقم بخورد. کیفیتی درجه یک و استاندارد که انتخابی مناسب برای منازلتان است.

با وجود مطالب ذکر شده از نوع الیاف این محصولات گرفته تا شکل بافت، نوع دستگاه بافندگی در کنار تعداد 8 رنگ به کار رفته در فرش و ابعاد این محصولات است که سبب شده تا قیمتی که برای آن لحاظ می‌شود نسبت به نوع ساده بافت و تراکم پایین بیشتر و نسبت به سری محصولات تراکم بالا چون فرش 1000 شانه قیمتی کمتر را در برداشته باشد.

البته که همین گران یا ارزان بودن فرش را می‌توان مربوط به برند و نحوه فروش نیز دانست، اگر شما از فروشگاه ساویز بافت اقدام به خرید نمایید تابرند های نامی و خوش آوازه ای که در شهر فرش کاشان وجود دارند به قطع خواهید توانست قیمت مناسب تری را برای خرید پرداخت نمایید.

البته که نحوه فروش مستقیم و بدون حضور واسطه این محصولات نیز خود مبنایی گشته تا شما بتوانید در زمان خرید قیمت عمده و تولیدی این چنین بافته هایی را تهیه نمایید که در این مجموعه به شیوه حضوری و آنلاین مهیا شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به همان اندازه که توجه به کیفیت، قیمت و طرح یک فرش برای خرید شما الزامی است در نظر گرفتن رنگ زمینه مناسب این بافته ها نیز از موضوعاتی است که باید به حتم برای داشتن دکوراسیونی جذاب بدان توجه نمایید.

از رنگ های زمینه فرش 700 شانه گل برجسته طرح آرمان را می‌توان رنگ زمینه کرم، نقره ای و دودی معرفی نمود. رنگ هایی که انتخاب آن بسته به سلیقه و دکوراتیو شما باید انجام شود. به طور مثال از رنگ نقره ای به عنوان تناژ خنثی که قابلیت ست شدن در کنار هر طیف رنگی سرد و گرمی رادارد می‌توانید در هر سبک دکوراتیوی با هر وسعت فضایی استفاده نمایید.

در حالی که برای رنگ فرش کرم باید فضایی با وسعت کم به جهت تناژ روشن و انتقال حس دلبازی که این رنگ برای شما به دنبال دارد و از رنگ زمینه دودی با تناژ تیره در فضاهایی با مساحت زیاد استفاده نمایید.