فرش ماشینی درجه یک

فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته

فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70011b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از نمونه طرح‌های معروف و پرطرفداری که اخیرا تنوع بسیاری از آن همانند فرش طرح پردیس 700 شانه گل برجسته در حال تولید و عرضه است، می‌توان به نقش افشان اشاره داشت که بدون لچک ترنج به عنوان سبکی متناسب با هر دکوراسیون ارائه شده است. در صورت علاقمندیبه این محصول از شاخه فرش 700 شانه می‌توانید با مطالعه ادامه این قسمت از مطلب محصول را با آگاهی بیشتر انتخاب و خریداری نمایید.

تولیداتی همچون فرش 1200 شانه و هفتصد که از میزان فروش بالاتری برخوردار بوده، در دو نوع ساده و گل برجسته ارائه شده‌اند تا بدین وسیله افراد بتوانند به تهیه و خریداری محصول مورد نظر خود دست یابند. نقش برجستگی در بافت فرش مسلما زیبایی ظاهری بسیار بیشتری را به همراه خواهد داشت که از این رو در تولید بافته‌های پرطرفداری این چنین به کار گرفته شده است.

به کارگیری از الیاف هایبالک در کنار اکریلیک در بافت فرش‌های ماشینی و انتقال آن به مرحله آهار جهت پرداخت خاب فرش موجب می‌شود تا با عبور از زیر غلطک‌های حرارتی، قسمت‌های هایبالک فرو رفته شده و موجب برجسته سازی قسمت‌های اکریلیک گردد. اکریلیک الیافی است مقاوم در برابر حرارت که در چنین شرایطی هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی‌دهد و ثابت ماندن آن در فرآیند آهار موجب نقش برجسته شدن فرش 700 شانه کاشان شده است.

همچنین تولیدکنندگان با استفاده از الیاف اکریلیک توانسته‌اند به مرغوبیت بالایی از کالا دست یابند؛ چرا که این الیاف دارای خاصیت ارتجاعی است که به کارگیری از آن در بافت فرش و پاخور شدن آن موجب تخته شدن بافت فرش نخواهد شد و در برابر شرایط محیطی مختلف از لحاظ ثبات رنگی نیز بسیار مقاوم است. نرم و لطافت بافت و وزن سبک از دیگر مواردی است که موجب شده تا از شباهت زیادی به پشم طبیعی برخوردار گردد.

ظرافت در عین مقاومت کشسانی بالا از دیگر خصوصیات این الیاف است که موجب شده تا تولیدکنندگان از آن برای تولیدات پرتراکمی همچون فرش 1500 شانه نیز استفاده نمایند. اما برای استفاده در هر تراکم گره متناسب با آن به ضخامت مربوطه تبدیل می‌گردد و جهت تولید فرش هفتصد شانه ضخامت 21 و یا 18 سه لا در نظر گرفته می‌شود.

اصولا تراکم گره طولی با احتساب سه ردیف پود، سه برابر تراکم عرضی در نظر گرفته می‌شود تا محصول به لحاظ کیفیت و کارآیی متناسب برای پاخور گردد. همان‌طور که در بافت فرش 1000 شانه شاهد تراکم طولی سه هزار هستیم؛ اما در بافت فرش 700 شانه تراکم 2550 یعنی مقداری بیشتر از حد معمول در نظر گرفته شده که بر این اساس می‌توان این بافته را متناسب برای فضاهای پرترددی همچون هال و نشیمن و اتاق‌ها دانست.

قیمت فرش 700 شانه در میان تراکم‌های ارائه شده، بسیار مناسب است و به همین علت از فروش بیشتری نیز برخوردار است. تراکم به عنوان عاملی بسیار موثر در کاهش و افزایش هزینه‌های مصرفی شناخته می‌شود که موجب شده تا فرش 700 شانه گل برجسته در میان دیگر تراکم‌ها با کمترین قیمت ارائه گردد. با مراجعه به فروشگاه ساویز بافت می‌توانید این محصول را با قیمت درب کارخانه و گارانتی معتبر نیز دریافت نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

اگر به دنبال سبکی تلفیقی برای دکوراسیون امروزی خود هستید تا هم از هارمونی لازم برخوردار باشد و هم بتوان از نقش و نگار سنتی نیز در خانه بهره‌مند شد. این طرح و نقشه بدون لچک ترنج است اما در واقع نقش نگاری شده توسط گل‌های شاه عباسی به صورت اسلیمی است که درون خود نقش مایه‌ای از سبک کلاسیک برخوردار بوده و بدین علت می‌توان آن را قابل هماهنگی با هر دکوراسیونی دانست.

این محصول در دو رنگ دودی و نقره ای ارائه شده که افراد می‌توانند آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود در هر یک از رنگ روشن و یا تیره انتخاب و خریداری نمایند. این دو رنگی کاملا متفاوت است که به لحاظ فضاسازی برای مکان‌های خاصی مناسب و کاربردی است. نقره‌ای رنگی خنثی و نسبتا روشن است که با استفاده از آن می‌توان فضایی دلباز و روشن را در خانه‌ای کوچک و تاریک ایجاد نمود.

اما دودی به عنوان رنگی تیره شناخته می‌شود که به کارگیری از آن برای خانه‌های پرتردد و پرجمعیت مناسب است؛ چرا که رنگ‌های تیره در پوشانندگی لک و کثیفی‌ها بسیار مناسب است و از این رو به عنوان رنگی چرک تاب مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. همچنین با به کار گرفتن این رنگ می‌توانید به تفکیک‌سازی سالن‌های بزرگ پذیرایی نیز بپردازید.