فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته

فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70012b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

امروزه به دلیل بحث نوسانات اقتصادی در جامعه و افراد متقاضی فرش های گل برجسته با نما و جلوه سه بعدی که به نسبت نوع ساده بافت گران تر است، تولیدکنندگان با در نظر گرفتن این نیاز هموطنان دست به تولید فرش 700 شانه به صورت گل برجسته زده اند تا افراد متقاضی با قیمت مناسب تری بتوانند این چنین محصولاتی را خریداری نمایند.

تنوع محصولاتی این دسته بندی را شما می‌توانید در فروشگاه ساویز بافت کاشان مشاهده نمایید که در معرفی نمونه ای از آن می‎توان فرش ماشینی طرح لیانا 700 شانه گل برجسته را معرفی نمود که در تصویر بالا شاهد آن هستید.

فرشی با نقش مایه کلاسیک و جذاب که انتخاب آن در دکوراتیو منازلتان زیبایی منحصربفردی را ایجاد می‌نماید. به ویژه این که رنگ مناسب دکوراسیون منازلتان انتخاب شود. رنگبندی که در این بافته به صورت رنگ فرش زغالی، دودی و کرم به بازار ارائه شده است.

انتخاب این که کدامین رنگ زمینه انتخاب شود بسته به سلیقه شما و هارمونی رنگی دکوراسیون منازلتان دارد که بر این اساس خواهید توانست رنگی از فرش را خریداری نمایید که نما و جلوه بی نظیری را در دکوراسیون شما به دنبال دارد.

به طور مثال با انتخاب فرش طرح لیانا با رنگ زمینه کرم می‌توانید به منازل خود حس دلبازی را منتقل کنید، به همین جهت است که اغلب از این طیف رنگی در منازل با وسعت کم استفاده می‌نمایند. نه تنها منازل با وسعت کم بلکه مکان هایی که نورگیر کمی دارد نیز باید به سراغ انتخاب رنگ فرش روشن بروند.

در حالی که شما می‌توانید از طیف رنگ های تیره این بافته شامل فرش زغالی و دودی در دکوراتیو هایی که وسعت بالایی دارند، استفاده نمایید تا بتوانید منازل خود را با این نمونه از فرش آراسته نمایید. فرش هایی که با سبک چرک تاب خود در قسمت های پرتردد آلودگی کمتری را به معرض نمایش می‌گذارند.

این فرش ماشینی با این شیوه بافت که به دلیل استفاده از نخ هایبالک در کنار نخ آکریلیک هیت ست شده این چنین محصولی را روانه بازار می‌نماید را می‌توان یکی از بهترین انتخاب هایی دانست که برخلاف محصولات تراکم بالا هم چون فرش 1200 شانه گل برجسته که تنها در مکان هایی با تردد کم استفاده می‌شوند را در مکان هایی با تردد بالا نیز استفاده نمود.

دلیل این موضوع بیان شده را می‌توان تراکم این محصول بیان نمود. تراکمی که به صورت 700 گره عرضی و تعداد 2550 گره طولی است و سبب شده تا این قبیل از محصولات در دسته بندی فرش 700 شانه تراکم 2550 قرار گیرد.

محصولی که با این تراکم و نوع الیاف و دستگاه بافندگی به روز شرکت وندویل بلژیک فرشی بدون عیب و نقص را روانه بازار می‌نماید و همه این عوامل سبب شده اند تا این چنین بافته ای جزو محصولات درجه یک و استاندارد قرار گیرد.

به همین جهت است که شما با خرید این چنین فرشی خواهید توانست نه تنها به زیبایی بلکه به کیفیت بی نظیر این بافته برای استفاده از سالیان سال از این محصول دست یابید. کیفیتی که در فروشگاه فرش ساویز با ارائه گارانتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به منظور خرید این چنین محصولی شما هموطنان می‌توانید به شکل مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید نمایید. خریدی که به دو شیوه حضوری از کارخانه یا خرید آنلاین ز طریق فروشگاه اینترنتی ساویز برای شما فراهم شده است.

روش هایی که بسته به شرایط شما قابل انتخاب بوده و دسترسی شما با تعامل مستقیم با تولیدکننده را برای خرید به دنبال  دارد به طوری که همین موضوع سبب شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه سود ناشی از حضور واسطه به قیمت عمده و تولیدی این فرش دست یابید.

نه تنها قیمت تولیدی و درب کارخانه این سری از محصولات بلکه شما می‌توانید حتی پرتراکم ترین فرش ماشینی با نام فرش 1500 شانه را نیز در این مجموعه با این شیوه خرید با قیمت مناسب تری نسبت به بازار تهیه نمایید.