فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند

فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70013b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از میان بافته‌های ماشینی شاخه فرش 700 شانه بسیار محبوب و پرفروش است که بدین جهت این محصول در تنوع بالایی از طرح و رنگ، مدل و سایز ارائه شده است. از جمله مدل‌های ارائه شده می‌توان به فرش 700 شانه گل برجسته طرح رزلند اشاره داشت که با سبکی پرطرفدار و رنگ بندی متنوع متناسب با تمامی سلیقه‌ها و دکوراسیون‌ها ارائه شده است. ضمن نیاز به آشنایی بیشتر جهت خریدی آگاهانه پیشنهاد می‌شود در ادامه همراه ما باشید.

اخیرا ورود ماشین آلات پیشرفته صنعتی به کشور و به کارگیری آن توسط تولیدکنندگان سبب ارائه محصولاتی بسیار زیبا و ظریف و دستباف گونه شده است. قابلیت تولید در این ماشین آلات از کمترین تراکم همانند همین محصول تا بیشترین تراکم همانند فرش 1500 شانه است. تولیدات توسط این دستگاه‌های بافنده تنها با استفاده از بهترین متریال که هم به لحاظ کیفی و هم به لخاظ ظرافت مناسب تولید چنین محصولاتی است، صورت می‌پذیرد.

از جمله متریال مرغوب و باکیفیتی که در این بافته‌های ماشینی مورد کاربری قرار می‌گیرد، الیاف اکریلیک هیت ست شده است که در عین برخورداری از ضخامت کم، دارای مقاومت کشسانی بالایی است که در سرعت بالای ماشین آلات پیشرفته امروزی بسیار مقاوم و با دوام بوده و نخ دچار پارگی و در رفتگی نخواهد شد؛ چرا که این موضوع سبب بروز اختلال در روند تولید شده و نهایتا نیز موجب ارائه محصولی با عیب و نقص فنی خواهد شد که از درجه یک بودن ساقط خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که در ظرافت بافت تولیدات پرتراکمی همچون فرش 1000 شانه و یا هفتصد بسیار موثر است، به کارگیری از الیافی است که بتوان با ضخامت مناسب برای این حجم گره به کار برد و متناسب با آن جهت برجستگی و یا عدم آن، در تولید بافته‌های ماشینی مورد استفاده قرار داد. بدین منظور که مقاومت حرارتی این الیاف نیز سبب شده تا تولیدکنندگان بتوانند از آن برای ارائه محصولات نقش برجسته نیز بهره‌مند گردند.

نقش برجستگی نقوش بسته به وجود الیافی همچون اکریلیک و هایبالک است؛ چرا که این دو از واکنشی کاملا متفاوت در برابر حرارت برخوردار بوده و با قرارگیری در فرآیند نهایی آهار جهت پرداخت خاب، با عبور فرش از زیر غلطک‌های حرارتی، قسمت‌های بافته شده توسط اکریلیک ثابت و بدون واکنش باقی مانده و با جمع شدن و فرو رفتن هایبالک، برجستگی در قسمت‌های اکریلیک نمایان می‌شود. از میان بافته‌های ماشینی، محصولات پرفروشی همچون فرش 1200 شانه و هفتصد به صورت نقش برجسته ارائه می‌گردد.

قیمت فرش 700 شانه گل برجسته متاثر از مواردی همچون تراکم گره، جنس مواد مصرفی و مدل برجسته است که در مقایسه با تراکم‌های بالا می‌توان آن را بسیار مناسب و ارزان اعلام نمود. کاهش تراکم گره در این محصول نسبت به تراکم‌های بالا سبب شده تا میزان مواد مصرفی مورد نیاز جهت تولید و هزینه‌های ناشی از آن نیز کاهش یافته و محصول با مناسب‌ترین قیمت ارائه گردد.

به منظور تهیه و خریداری مستقیم و بی واسطه فرش 700 شانه گل برجسته رزلند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ساویز بافت به عنوان مرجعی معتبر مراجعه نمایید. خریداری محصولات از طریق این وب سایت فروشگاهی بی واسطه با کمترین قیمت بازار همراه با گارانتی معتبر صورت می‌پذیرد که تنوع بالای محصولی ارائه شده در آن نیز موجب شده تا مشتریان با سلیقه‌های مختلف بتوانند طرح مورد پسند خود را به راحتی انتخاب و مورد خریداری قرار دهند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

طرح رزلند از سری سبک‌های کلاسیک است که بدون لچک ترنج بوده و می‌توان آن را برای فضاهای مدرن و امروزی مورد استفاده قرار داد. اصولا نقوشی که دارای طراحی یکپارچه و بدون ترنج است را به عنوان سبک افشان معرفی می‌نمایند که از آن به عنوان فرش مدرن در دکوراسیون‌های مدرنیته استفاده می‌شود. تناسب و هماهنگی این نوع طراحی با فضاهای مختلف سبب شده تا انواع رنگ بندی از آن ارائه شود که در ادامه می‌توانید با هر یک و تاثیر آن در دکوراسیون آشنا شوید.

کرم و نقره‌ای از سری رنگ‌هایی است که از تناژ روشن و متوسط متمایل به روشن برخوردار است که با استفاده از آن می‌توانید به ایجاد فضایی دلباز و روشن بپردازید. این دو رنگ را می‌توانید برای بزرگ‌نمایی فضاهای کوچک در نظر بگیرید. اما در صورتی که دارای فضایی باز و پرنور هستید، بهتر است با انتخاب رنگ‌های تیره همانند دودی و زغالی از این طرح و نقشه، فضای منزل خود را متناسب و اصولی طراخی نمایید. همچنین اگر نیاز به رنگی چرک تاب برای منزل پرتردد خود دارید، به کارگیری از این دو رنگ بسیار مناسب شرایط شما خواهد بود.