فرش ماشینی درجه یک

فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه

فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70016b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

به قطع تورم و نوسانات اقتصادی حال حاضر جامعه سبب شده تا با وجود فرش های با تراکم بالا که ظرافت بی نظیری را دارند و بسان قالی دستباف هستند، هنوز هم تقاضا و جایگاه فرش 700 شانه در میان هموطنان محفوظ بماند.

محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب که در باب تقاضای زیاد آن نه تنها با تنوعی از طرح و رنگ تولید شده اند بلکه به منظور رفع نیاز علاقه مندان به فرش های گل برجسته نیز بدین شکل در خط تولید کارخانجات فرش بافی قرار گرفته اند.

در معرفی یکی از این محصولات قرار گرفته در این دسته بندی را می‌توان فرش گل برجسته مدل سها 700 شانه معرفی نمود که در تصویر بالا شاهد آن هستید. نقشی که با نگاه اول به آن به یاد طرح فرش افشان خواهید افتاد.

نقشی پرفروش و محبوب در میان خریداران که شامل متنوع ترین طرح ها و رنگ هاست و مدل فرش سها با این نقش و وجود ترنج کوچک در مرکزیت آن، این زیبایی متن پراکنده فرش را دو چندان نموده است. نقشی که گل های شاه عباسی بر روی خطوط اسلیمی آن را تشکیل داده است.

زیبایی این نقش فرش با رنگ های زمینه ای چون فرش زغالی و دودی که به بازار ارائه شده است، تکمیل شده، نقشی که این تنالیته رنگی با گل های قرار گرفته با طیف روشن بر روی آن زیبایی بی نظیری را به دنبال دارند.

رنگ های با خاصیت چرک تاب بودن که اغلب از آن برای منازل پرتردد یا مکان های وسعت بالا استفاده می‌نمایند. این رنگبندی های معرفی شده که در بالا می‌بیند از جدیدترین تناژ های رنگی فرش تیره هستند که می‌‎توانید در دکوراسیون خود آن را به کار برید.

طرح و رنگی که نه تنها در دکوراتیوهای کلاسیک و مجلل بلکه برای دکوراسیون های امروزی نیز قابلیت استفاده دارد و خرید آن به جای فرش مدرن از بهترین انتخاب هایی است که می‌تواند تلفیق سنت و مدرنیته را در دکوراتیو شما نمایان سازد.

فرشی که شاید ظرافت بسان محصولات پر تراکم چون فرش 1200 شانه را نداشته باشد؛ اما زیبایی آن با این شکل بافت که نمای سه بعدی را بدان بخشیده سبب شده تا مورد توجه وعلاقه بسیاری از هموطنان قرار گیرد.

البته که به دور بحث زیبایی مطلوب این بافته ها آن چه که بیشترین تقاضا را برای خرید و انتخاب به سمت این چنین محصولاتی کشانده است را می‌توان قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته بیان نمود.

قیمتی متوسط و مطلوب به نسبت محصولاتی چون فرش 1500 شانه و 1200 که امکان تهیه آن توسط هر خریداری با هر توان مالی مهیا است. البته که می‌توانید با روش خرید مستقیم و بدون واسطه حتی کمترین میزان قیمتی این محصولات را تهیه نمایید.

در روش خرید مستقیم، خریدار با خود فروشنده تعامل دارد و در این میان هیچ واسطه و دلالی وجود ندارد و همین منجر به این گشته تا شما بتوانید به قیمت عمده و تولیدی این محصولات دست یابید و این یعنی دسترسی به بهترین قیمت فرش در بازار.

روشی که امروزه در بین تولیدکنندگانی چون فروشگاه ساویز بافت رایج شده و به صورت خرید حضوری و آنلاین برای هموطنان فراهم آمده تا بتوانند با پرداخت کمترین هزینه و زمان دست به خرید فرش دلخواه خود بزند.
البته که این شکل از خرید نه تنها برای محصول معرفی شده بلکه دسترسی شما به دیگر محصولاتی چون فرش 1000 شانه با قیمت تولیدی را نیز در بر دارد. روشی که به منظور اعتماد و رضایت مشتریان با گارانتی به خریداران ارائه می‌شود.

گارانتی که به منظور کیفیت این محصولات اعطا می‌شود و دلیل ارائه آن استفاده از بهترین متریال در بافت و تولید است که شامل نخ آکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب، نخ پنبه به عنوان پود فرش و استفاده از به روز ترین فناوری بافت شامل دستگاه وندویل بلژیک است و سبب شده تا این سری از محصولات در دسته بندی فرش های درجه یک و استاندارد قرار گیرد را می‌توان از علل ارائه تضمین بیان نمود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

البته باید با توجه به مطالب بالا در نظر داشته باشید آن چه که تعیین کننده قیمت این محصولات است در اصل مربوط به عواملی تولیدی این بافته ها شامل تراکم، نوع جنس الیاف، دستگاه بافت و حتی تعداد هشت رنگ به کار رفته در این محصولات و ابعاد است که قیمت نهایی را برای یک فرش تعیین می‌کند. البته که نباید شکل بافت برجسته به دلیل استفاده از نخ هایبالک در این محصولات را فراموش کرد.

اما در این میان بحث فروش و ارزش افزوده ای که بر روی آن قرار می‌گیرد مقدار سودی است که برای تولیدکننده وجود دارد و در صورت خرید از واسطه یا بازار فرش ممکن است این ارزش افزوده بیشتر باشد و به همین دلیل است که پیشنهاد خرید مستقیم به شما داده می‌شود.