فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس

فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
اکریلیک هایبالک
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
shd70017b
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر در میان فرش های 700 شانه به دنبال سری طرح و رنگ های خاص و جذابی هستید که دکوراسیون منازلتان را با آن بیاراید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه ساویز بافت است که تنوعی از طرح و رنگ ها را در بردارد.

در معرفی یکی از این چنین محصولاتی که در این میان توانسته خوش بدرخشد و نقش بسان قاب هنری را در کف خانه شما نمایان سازد را می‎توان فرش 700 شانه گل برجسته مدل تندیس معرفی نمود. فرشی که نقش متفاوت آن به نسبت دیگر طرح های بازار توانسته خریداران زیادی را مجذوب خود نماید.

نقشی که زیبایی آن با بافت به شکل برجسته دو چندان شده است. شاید ظرافت این محصول هم چون فرش 1500 شانه نباشد؛ اما شکل بافت برجسته و ظرافت متوسط لحاظ شده در این بافته نیز خود زیبایی بی نظیری را برای این محصول فراهم کرده که توانسته به دور از بحث قیمتی نظر خریداران زیادی را جلب نماید.

بافته ای که با نخ آکریلیک هیت ست شده از نخ های وارداتی نازک و درخشنده تولید شده و همین نخ زیبایی بی نظیری را با به کارگیری تعداد هشت رنگ قرار گرفته در پالت بافت فرش برای این محصول ایجاد نموده است.

البته که به دور از زیبایی این نقش فرش و رنگ بندی زمینه آن که شامل رنگ نقره ای از رنگ های خنثی است و استفاده از آن در کنار هر رنگ سرد و گرمی جذابیت آفرین است و رنگ زمینه دودی این فرش با تناژ تیره باید به بحث اثرگذاری این نوع از نخ بافت بر روی کیفیت نیز اشاره نمود.

کیفیتی درجه یک و استاندارد به دلیل خصوصیات بارز این جنس نخ آکریلیک که دارای دوام و مقاومت بالا، عدم پرزدهی به سبب هیت ست شدن و انعطاف پذیری است. البته که تاثیرگذاری این موضوع بر روی کیفیت معیار اصلی سنجش به شمار می‌رود؛ اما نباید از تاثیر دیگر المان ها در این زمینه نیز غافل شد.

همان طور که بر شما مبرهن است اغلب تولیدات امروزی با نخ آکریلیک بافته می‌شوند نخی که بسته به تراکم فرش تولیدی ضخامت متفاوتی را در بر می‌گیرد. به طور مثال در قالی های پر تراکم چون فرش 1200 شانه این نمره نخ یا همان ضخامت در حدود 36 تا 40 میلیمتر است.

در حالی که این ضخامت برای تراکم فرش 700 یا محصولاتی چون فرش 500 شانه 18 سه لا یا 21 است و همین نمره نخ سبب شده تا ضخامت بیشتری برای این بافته ها حاصل شود و بتوان از آن در مکان های پرتردد استفاده نمود.

با این توصیف و نمره نخ این الیاف بافت برای تولید این چنین فرشی استفاده از تکنولوژی نوین روز دنیا نیازمند است که در این سری از محصولات از تکنولوژی های شرکت وندویل بلژیک استفاده می‌نمایند. برای محصولاتی چون فرش 700 از نوع دستگاه hcpx2 و برای تراکم های بالا چون فرش 1000 شانه از فناوری hcix2 استفاده می‌نمایند.

البته که نباید از تاثیر تراکم این چنین محصولاتی نیز در زمینه کیفیت غافل شوید. همان طور که می‌دانید تعداد گره های زده شده در قسمت طولی فرش را تراکم می‌گویند که به منظور استحکام ریشه های فرش اغلب به نسبت سه برابری تعداد شانه در نظر گرفته می‌شود و این خود نیز بر کیفیت اثر دارد.

البته که جدای از این مباحث همان قیمت مناسب این بافته ها را نیز نباید فراموش نمود که سبب شده تا به دنبال این سری از محصولات باشیم. قیمتی که بر اساس همین عوامل شامل تراکم، نوع الیاف، تعداد هشت رنگ به کار رفته در فرش، ابعاد و دستگاه فرش بافی و حتی شکل بافت ساده یا برجسته این محصولات تعیین می‌شود.

قیمتی که حتی با وجود مناسب بودن نسبت به دیگر تراکم ها در صورت خرید به شکل مستقیم و بدون واسطه به دو شیوه حضوری یا آنلاین خواهید توانست هزینه قیمت تولیدی آن را پرداخت نمایید که در مجموعه ساویز بافت فراهم شده است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

از مزیت های خرید از فروشگاه ساویز بافت را می‌توان نه تنها دسترسی به متنوع ترین محصولات از طرح فرش کلاسیک گرفته تا فرش های مدرن و فانتزی بیان نمود، بلکه کیفیت بالا که با گارانتی به منظور تضمین به شما داده می‌شود را نیز می‌توان مطرح نمود.

کیفیت و زیبایی در کنار قیمت مناسب این محصولات از این مجموعه و شیوه خرید مستقیم است که توانسته این مجموعه تولیدی را در شهر فرش کاشان جزو برترین های میان هموطنان معرفی نمایند به طوری که همین موضوع سبب شده تا تقاضای خرید از این مجموعه بالا رود.