فرش ماشینی درجه یک

آشنایی با رنگ فرش سال 2021

آشنایی با رنگ فرش سال 2021 فرش ساویز بافت

دوست دارید بدانید که جدیدترین رنگ فرش سال 2021، چه رنگ هایی بود؟ مسلما کسانی هستند که به دنبال آشنایی با رنگ فرش سال 2021 هستند. کسانی که به دنبال دکوراتیو جدید و زیبا هستند، بالاخص نوعروسان، خواستار خرید فرش رنگ جدید سال هستند.
فرش جزو کالاهایی است که مدام در معرض دید است؛ پس باید در انتخاب طرح و رنگ آن توجه زیادی کرد چه بسا انتخاب نادرست طرح ورنگ، باعث خستگی می شود.

 

رنگ فرش جدید سال 2021

در چند سال اخیر به دلیل مدرنیته شدن دکوراسیون ها، فرش های با رنگ خنثی و فرش های متالیک بیشتر از قبل خریداری شده اند. رنگ هایی که حس امید و شادابی را برای دکوراسیون شما به وجود می آورند. این رنگ ها قابلیت ست شدن با انواع رنگ های دیگر را دارند. رنگ فرش سال 1400 را می توان در طیف رنگی نقره ای، دودی، کرم، طوسی، بژ و متالیک نام برد. جدیدترین رنگ فرش سال، وقتی زیباتر جلوه می کند که با شانه و تراکم بالا بافته شوند و دستباف گونه باشند. بدین صورت کارخانه های بزرگی از جمله گروه تولیدی فرش ساویز بافت، اقدام به طراحی فرش های ماشینی دستبافگونه با این رنگ بندی کرده اند و فرش های جدید سال را با این طیف های رنگی در شانه و تراکم بالا تولید کرده اند.

مسلما زیبایی رنگ فرش مد سال در یک بافته 1200 شانه بیشتر از بافت 700 شانه است. پس در کنار توجه به رنگ فرش، به شانه و تراکم و نوع الیاف نیز دقت کنید تا بتوانید زیباترین طرح های فرش را در جدیدترین رنگبندی خریداری کنید. همین رنگ های سال 1400 را می توان به عنوان رنگ فرش سال 1401 نیز نام برد.

همین فرش های رنگ جدید که بیان شد به عنوان فرش های رنگ سال 2022 نیز انتخاب شد و رنگ های خنثی و لایت در این سال با طرح های جدید تولید می شوند.

 

چرا فرش رنگ طوسی در سال 2021 جزو پرفروش ترین ها شد؟

آیا می دانید که فرش رنگ طوسی در سال 2021، جزو پرفروش ترین ها انتخاب شد؟ چند سال اخیر؛ سال های سخت برای تمامی جهان بود، رنگ طوسی بیان کننده امید و خوش بینی به آینده است. ما می توانیم این امید و خوشبینی را به منازل خود بیاوریم و با خرید فرش طوسی جدید، امید و شادابی را در دکوراسیون خود فراهم کنیم.

استفاده از رنگ های گرم در کنار طوسی، سبب تعادل و هماهنگی در دکوراسیون می شود. از نظر روان شناسان، استفاده از رنگ های خنثی از قبیل طوسی در دکوراسیون، استرس و دلهره را کم می کند، آرامش را بالا می برد، اعتماد به نفس را زیاد می کند. برای فضاهای کوچک، می توانید فرش رنگ جدید سال با زمینه طوسی را با رنگ سفید ترکیب کنید. استفاده از لوازم تریینی، مبلمان، پرده، با رنگ سفید یا تم زغالی می تواند زیبایی وصف ناپذیری ایجاد کند.

ترکیب فرش رنگ طوسی با آبی فیروزه ای آرامش را در فضا ایجاد می کند. برای فضاهای مدرنیته امروزی ترکیب طوسی و صورتی بسیار مناسب است چون خاصیت ملایمی دارد. ترکیب این دو رنگ، شور و شوق را ایجاد می کند و برای جهیزیه عروس بسیار مناسب است.

قبل از خرید فرش طوسی جدید بهتر است به موارد زیر توجه کنید

اگر سبک خانه شما کلاسیک و سنتی است می توانید قهوه ای و طوسی را در کنار هم قرار دهید. استفاده وسایل چوبی قهوه ای، چرمی با نور پردازی زیبا در کنار فرش طوسی طلایی، فرش طوسی کرم فضای کلاسیک منزل شما را جلوه می دهد.
اگر طرح های اصیل ایرانی را دوست دارید ولی فضای منزل شما مدرنیته است می توانید از فرش طوسی پتینه استفاده کنید.

فرش های طوسی بدون ترنج اعم از فرش طرح افشان، اسلیمی، خشتی برای فضاهای کوچک، دکوراسیون های مدرنیته امروزی و اتاق های کم نور بسیار مناسب هستند. فرش جدید طوسی طرح فیروزه که مدلی از طرح افشان است برای این دکوراسیون ها خوب است.
فرش طوسی خاکستری را می توانید در فضاهای پررفت و آمد، جاهایی که آلودگی بسیار است استفاده کنید.
فرش طوسی ترک، زیبایی بسیاری به اتاق خواب شما، آشپزخانه، جلوی کاناپه می دهد. فرش های طوسی گل برجسته برای پذیرایی، 700 شانه ها برای اتاق نشیمن و هال، 1200 شانه ها و 15000 شانه های طوسی نیز برای پذیرایی و مکان های مجلل و رسمی مناسب هستند.

اگر می خواهید فضای شما گرم و پرانرژی باشد پس از ترکیب طوسی با زرد براق، زرد مایل به نارنجی غافل نشوید. استفاده از این ترکیب برای اتاق نوجوانان و کودکان بسیار ایده آل است. ترکیب طوسی با سبز نیز خیره کننده و جذاب است.

فرش با رنگ زمینه طوسی در سال جدید

فرش نقره ای رنگ جدید سال 1400

دلیل اینکه فرش نقره ای رنگ جدید سال 1400 انتخاب شد، مدرنیته شدن خانه های امروزی و تطابق رنگ نقره ای با این دکوراسیون ها می باشد. این رنگ ما بین تم طوسی و خاکستری است و سطح آن شباهت زیادی به سطح صیقل خورده دارد. بهتر است رنگ کف پوش با فرش نقره ای جدید در تضاد باشد. ترکیب این رنگ را باید با بنفش، کرم، قهوه ای شکلاتی، سفید انجام دهید. ترکیب نقره ای و قهوه ای و شکلاتی برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی است. استفاده از مبل های با پایه های طلایی می تواند فضا را سلطنتی جلوه دهد.

ترکیب فرش رنگ نقره ای با سرمه ای یا آبی اطلسی، فضا را تیره تر می کند و برای محیط های بزرگ و فضاهای دلباز مناسب است.
ترکیب نقره ای با زرد و صورتی برای دکوراسیون های امروزی مناسب است و به یونیک کردن فضا کمک می کند.
فرش طرح هالیدی نقره ای و فرش های طرح افشان نقره ای جزو پرفروش ترین ها هستند که هراندازه شانه و تراکم شان بالاتر رود، زیبایی شان بیشتر می شود.

فرش با زمینه رنگ نقره ای جزو رنگ های فرش سال 1401 نیز شد و بدین صورت فرش های 1500 شانه جدید، فرش های 1200 و 1000 با این رنگ زمینه در طرح های جدید تولید شدند.

فرش سیلور سال 2021

فرش دودی رنگ فرش سال جدید

فرش دودی رنگ فرش سال جدید 2021 شد. این رنگ در خانه های جدید با سبک مدرن مناسب است و جزو رنگ های خنثی است که وقار و سنگینی خاصی دارد. می توان این رنگ زمینه را که جزو فرش ماشینی رنگ جدید سال 1401 انتخاب شد، با رنگ های سرد، گرم، متضاد و یا هم خانواده ترکیب کرد و نیز فرش های با زمینه دودی در خانه فضا را دنج تر و صمیمی تر نشان خواهد داد و مورد توجه جوانان و زوج های جوان می باشد. فرش رنگ دودی قابلیت استفاده در فضاهای کوچک و نیز خانه های بزرگ را دارد.

یکی از پیشنهاد خوب برای خانه هایی با ابعاد کوچک، فرش افشان دودی مدرن است. فرش 1200 شانه طرح نبات، یکی از فرش های مدل افشان دودی است که برای خانه های آپارتمانی و کوچک مناسب است. فرش های تیره رنگ به علت چرک تاب بودن، خیلی دیر کثیف می شوند و تمیز کردن آن ها نیز آسان تر می باشد. اگر در خانه کودک و یا حیوان خانگی دارید، فرش دودی گزینه بسیار مناسبی است. ترکیب رنگ دودی با شیری بسیار مناسب است و فضایی لطیف را به وجود می آورد. ترکیب دودی و زرد جدابیت دارد و برای دکورهای مدرن مناسب است.

فرش های 1500 شانه دودی برای سالن های پذیریی لوکس و مجلل گزینه ایده آلی است. اگر فضای شما کوچک است و می خواهید از فرش جدید با رنگ زمینه دودی استفاده کنید بهتر است رنگ سفید و یا شیری را در فضا حتما به کار ببرید.
این رنگ جدید، چرک تاپ است و خیلی دیر کثیف می شوند. ترکیب این رنگ تیره با آبی فیروزه ای آرامش را ایجاد می کند.
حتی می توانید رنگ مبلمان و پرده ها را با رنگ گل های فرش دودی ست کنید.

فرش دودی در سال 1401 نیز جزو فرش رنگ سال شد و در زیباترین طرح ها با بالاترین شانه و تراکم ارائه شد.

فرش 700 شانه دودی گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای پررفت وآمد، اتاق نشیمن و هال است و حتی برای خانه های آپارتمانی که قسمت پذیرایی و هال و اتاق نشیمن شان یکی است بسیار عالی است.

فرش دودی جدید رنگ مد سال

آشنایی با فرش کرم جدید سال

فرش های ماشینی با رنگ کرم، جزو رنگ هایی است که از قدیم الایام مورد توجه ایرانیان بوده است. بیشتر طرح های جدید، رنگ زمینه کرم را دارند. از فرش کرم جدید سال می توان به طرح افشان، فرش کرم شاهو، فرش طرح آگرین کرم، مدل افشان سلنا اشاره کرد. رنگ زمینه کرم، جزو رنگ هایی است که هر ساله به عنوان فرش جدید سال انتخاب می شود. البته در سال 1401، بیشتر افراد به سمت خرید فرش های طوسی رنگ، دودی و نقره ای رفته اند ولی بر اساس آمار فروش، فرش با زمینه کرم رنگ، توانسته است به عنوان رنگ سال انتخاب شود.

این فرش رنگ روشن، می تواند با طیف رنگی سفید، مشکی ست شود. می توانید رنگ فرعی که در فرش با زمینه کرم وجود دارد با رنگ مبل یکسان بگیرید. اگر فضای منزل شما مدرنیته است و استفاده از فرش مدرن کرم را می خواهید می توانید رنگ بالش مبل را با رنگ زمینه یکسان کنید. قالی کرم رنگ جزو فرش سال 1400 و سال 1401 به عنوان پرفروش ترین ها انتخاب شد.

فرش کرم روشن مدل جدید سال

فرش لایت از رنگ های روشن جدید سال

فرش لایت از رنگ های روشن جدید سال است که رنگبندی ملایمی دارد و جزو فرش های پرفروشی است که جوانان و نوعروسان بسیار از آن استقبال کرده اند. فرش های لایت به سه رنگ فرش لایت نقره ای، فرش لایت دودی و لایت زغالی تقسیم می شوند. رنگ های تند در طرح و نقشه آن استفاده نشده است و آرامش را در محیط خانه ایجاد می کنند. از طرح های جدید فرش لایت می توان به فرش لایت طرح دلربا اشاره کرد. این فرش های ماشینی با رنگ جدید در شانه 1200، 1500 و 1000 تولید می شوند و ظرافت و زیبایی بسزایی دارند.

فرش لایت جدید روشن رنگ سال

قبل از انتخاب رنگ سال برای فرش به موارد زیر توجه کنید

درست است که یکی از المان های انتخاب فرش های ماشینی، انتخاب رنگ و طرح متناسب با دکوراسیون و متناسب با مد جامعه است، ولی در حین توجه به این امور، نباید از کیفیت فرش های ماشینی غافل شد. طرح هایی که با بهترین الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته شده اند، رنگ آن ها درخشان و براق و سطحی صیقلی شکل دارند. گروه ریسندگی و بافندگی ساویز بافت، که یکی از بزرگترین کارخانه های فرش در کاشان است توانسته است فرش های رنگ جدید سال در طرح های جدید را با الیاف آکریلیک هیت ست شده و نخ هایبالک برای فرش های گل برجسته رنگ جدید تولید کند.

این فرش های ماشینی با شانه و تراکم های مختلف 1500، 1200، 1000 و 700 تولید می شوند.
فرش های مدرن آبرنگی، گلیم فرش های ماشینی با رنگبندی جدید، فرش های لایت در این مرکز تولیدی ارائه می شوند. تمامی محصولات به صورت اینترنتی و حضوری با بالاترین کیفیت فروخته می شوند و هر محصولی ضمانت نامه و گارانتی دارد.