فرش ماشینی درجه یک

فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه

فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
golf70011
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال نقش و نگاری کلاسیک و در عین حال جلوه‌ای مدرن برای کفپوش خانه خود هستید و می‌خواهید بدین واسطه اصالت هنر ایرانی را در خانه خود حفظ نمایید، پیشنهاد ما به شما تهیه و خریداری فرش طرح ویکتوریا ۷۰۰ شانه است که از تمام ویژگی‌های مذکور برخوردار است. از طرفی در تراکم گره فرش ۷۰۰ شانه که محصولی پرکاربرد و پرطرفدار است، از کیفیت و کاربری بسیار خوبی هم برخوردار است که در ادامه به طور مفصل به هر یک از این موارد پرداخته شده است.

 

کیفیت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ویکتوریا چگونه است؟

در صورتی که عدم آشنایی کامل با این محصول موجب تردید شما در خرید شده و ابتدا لازم می‌دانید که مطلع شوید، کیفیت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ویکتوریا چگونه است، پیشنهاد می‌دهیم به مطالعه این بخش از مطلب بپردازید؛ چرا که قبل از زیبایی ظاهری، کیفیت و کارآیی بسیار حائز اهمیت است، از این جهت که فرش به عنوان کالایی لوکس و در عین حال کاربردی محسوب می‌گردد و لازم است راجع به خصوصیات آن بررسی‌های لازم انجام گیرد.

در صورتی که ظرافت و ریزبافتی محصولات پرتراکمی همچون فرش ۱۵۰۰ شانه نظرتان را جلب نموده، اما جهت خریداری آن توان مالی لازم را ندارید و از طرفی کاربری خوب محصول نیز در کنار زیبایی ظاهری برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما خریداری همین محصول هفتصد شانه است.

تولید این محصول با استفاده از ماشین آلات بافنده جدید و پیشرفته صنعتی سبب شده تا از لحاظ کیفیت بافت درجه یک تلقی گردد، چرا که این ماشین آلات بافنده در تولید از سرعت و دقت عمل بسیار بالایی برخوردارند و به واسطه الیاف بافت اکریلیک در فرآیند تولید، هیچ گونه عیب و نقص فنی بدان وارد نمی‌شود، از طرفی اکریلیک الیافی است که می‌توان نمره نخ متفاوتی را برای ارائه انواع تراکم‌های بالا همچون فرش ۱۲۰۰ شانه تا هفتصد را بدان اختصاص داد.

اکریلیک الیافی است که بدین منظور مورد استفاده در تولید تراکم‌های مختلف از جمله هفتصد با نمره نخ 18 سه لا و 21 میلی‌متر قرار گرفته است. پرزدهی این نخ با هیت ست شدن کاهش یافته و همزمان نیز از استحکام و انسجام لازم در برابر سرعت بالای دستگاه بافنده نیز برخوردار می‌گردد. نرمی و لطافت، وزن سبک، خاصیت ارتجاعی و ثبات رنگی از دیگر مشخصه‌های این الیاف است که در نهایت محصولی درجه یک و عالی به لحاظ کیفی را ارائه می‌دهد.

تراکم پایین گره در این سری محصولات سبب شده تا دست تولید کننده جهت ارتفاع نخ خاب در آن باز بوده و بدین واسطه به ارائه محصولی با ضخامت خاب بلند بپردازند که پاخوری نرم و راحت و کارآیی خوبی را برای آن ایجاد نموده است. در صورتی که می‌توانید از آن برای فضاهایی پرتردد استفاه نمایید، برخلاف فرش ۱۰۰۰ شانه به عنوان محصولی پرتراکم که جهت حفظ ظرافت و ریزبافتی بهتر است پاخور کمتری داشته باشد.

 

بررسی عوامل موثر بر قیمت فرش ویکتوریا ۷۰۰ شانه

در بررسی عوامل موثر بر قیمت فرش ویکتوریا ۷۰۰ شانه می‌توان به مواردی همچون تراکم گره اشاره داشت که موجب افزایش قیمت این محصول نسبت به فرش ۵۰۰ شانه شده است ولی باز در مقایسه با تراکم‌های بالاتر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و این ارزانی قیمت را نمی‌توان دلیلی بر بی‌کیفیت بودن دانست؛ زیرا تراکم پایین گره سبب کاهش میزان مواد مصرفی و در نتیجه هزینه‌های تولید و قیمت محصول شده که موجب کارآیی متفاوتی از آن شده نه کیفیت پایین.

از دیگر فاکتورهای اثرگذار می‌توان به نوع بافت برجسته و مسطح اشاره داشت که با اندکی تفاوت قیمت در محصولاتی همچون فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان نسبت به نوع ساده و مسطح ارائه شده است. اصولا هم محصولات پرتراکم برای ایجاد نقش برجستگی مورد استفاده تولیدکنندگان قرار می‌گیرد که از این رو این محصول را می‌توان در دسته ارزان قیمت‌ها نام برد.

به همان اندازه که تراکم گره در میزان مواد مصرفی اثرگذار است، به همان اندازه هم ابعاد نیز در افزایش و کاهش مواد مصرفی موثر است. با تغییر سایز فرش مسلما مقدار متریال مورد نیاز برای تولید در هر سایز نیز افزایش یا کاهش داشته و موجب تفاوت قیمت بافته‌های ماشینی در ابعاد مختلف شده است.

 

خرید فرش کاشان طرح ویکتوریا مستقیم از کارخانه

با خرید فرش کاشان طرح ویکتوریا مستقیم از کارخانه می‌توانید از پرداخت بسیاری از هزینه‌های اضافی معاف گردید و محصول را با مناسب‌ترین قیمت بازار تهیه نمایید. بدین منظور می‌توانید خرید فرش مورد نظر خود را از طریق وب سایت فروشگاهی ساویز بافت انجام دهید. این فروشگاه معتبر عرضه کننده مستقیم و بی واسطه محصولات از درب کارخانه است.

همچنین با وجود تنوع بالای مصولی موجود در این فروشگاه آنلاین می‌توانید محصولی متناسب با سبک و سلیقه و نوع نیاز خود به لحاظ کارآیی و ظاهری انتخاب و تهیه نمایید. از طرفی ارائه گارانتی معتبر کالا بدین واسطه از سوی مدیران مجرب و متعهد این مجموعه جهت ضمانت اصالت و سلامت فرش و جلب اعتماد و رضایت مشتریان به ویژه در خریدهای غیرحضوری انجام می‌گیرد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش مدل ویکتوریا زمینه نقره‌ای و جذابیت آن در دکوراسیون

در رابطه با زیبایی ظاهری فرش مدل ویکتوریا زمینه نقره‌ای و جذابیت آن در دکوراسیون می‌توان به نقش نگاری در آن اشاره داشت که در عین برخورداری از نقوش سنتی و ختایی، شاه عباسی متصل با خطوط اسلیمی، از ویژگی فرش مدرن نیز برای هارمونی با دکوراسیون‌های امروزی نیز برخوردار است که به خوبی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

علاوه بر آن اگر به دنبال طرح و نقشی هستید که به واسطه آن بتوانید در دکوراسیون مدرن و امروزی خود، اصالت هنر ایرانی را نیز استفاده نمایید و هارمونی به اندازه فرش وینتیج با دکوراسیون‌های مدرن داشته باشد، می‌توانید به خریداری این طرح و نقشه بپردازید و به وسیله آن به ایجاد فضایی تلفیقی و یا پارادوکسی عالی بپردازید.

اما اگر بخواهیم از نوع کارآیی این محصول بگوییم، می‌توان به تراکم پایین و ضخامت بلند و خاب نرم و راحت آن اشاره داشت که موجب شده تا بتوان برای فضاهای پرتردد استفاده نمود ولی در صورتی که نیاز به محصولی برای تردد زیاد همچون راهرو دارید، به کارگیری از گلیم فرش بسیار بهتر است، زیرا خاب ضمختی دارد که به راحتی تخته نمی‌شود.