فرش ماشینی درجه یک

فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب

فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب

ویژگی های مهم فرش

تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
8 رنگ
تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
2550
جنس نخ خاب :
100% آکریلیک هیت ست شده
جنس نخ پود :
پنبه اصل
دستگاه بافت :
HCPx2
ارتفاع نخ خاب :
10±1 میلیمتر
تراکم پود در متر :
2550
تراکم گره در متر مربع :
595000
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
golf70012
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

تولید فرش 700 شانه کاشان حاصل پیشرفت صنعت فرش و روی کار آمدن دستگاه های وندویل بلژیک است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در کارخانه های فرش کاشان به فروش می‌رسد.

زیبایی طرح و نگاره، کیفیت بالا و ظرافت بیشتر این محصولات نسبت به فرش 500 شانه سبب شد تا این محصولات جزو پرفروش ترین فرش های ماشینی محسوب شوند و تولیدکنندگان کاشانی بیشترین تولیدات خود را بر تولید این بافته ها بنا بگذارند.

فرش 700 شانه نقره ای طرح زرتاب یکی از مدل های افشان اسلیمی است که پیچش شاخه های اسلیمی همراه با گل های شاه عباسی در سراسر متن، زیبایی وصف ناپذیری را ایجاد کرده است.

زیبایی سحر انگیز و معجزه آور طرح های اصیل ایرانی در دکوراسیون ها به گونه ای است که ایرانیان کمتر به سراغ فرش فانتزی با طرح های مدرن می روند و حتی در دکوراسیون های معاصر امروزی از طرح های سنتی و کلاسیک از قبیل طرح افشان یا خشتی بهره می‌برند و بدین صورت دکوراسیونی امروزی و با اصالت ایرانی خلق می‌کنند.

تنوع طرح و نقشه‌های طرح‌های فرش ایرانی به گونه‌ای است که پاسخگوی تمام نیازها و تمام سلیقه‌هاست و حتی این طرح‌های با اصالت به صورت فرش کهنه نما که نما و ظاهری عتیقه و کهنگی دارند نیز تولید می‌شوند.

طراحان فرش در طرح های اصیل و سنتی دخل و تصرفاتی کرده اند و بدین صورت طرح های جدیدی خلق کرده اند تا متناسب با سلیقه های امروزی باشد.
در این فرش 700 شانه گل های شاه عباسی همراه با بندهای ختایی و شاخه های اسلیمی پیچ در پیچ تلفیق شده و سراسر متن را پوشش قرار داده اند. طراحی شاخه های دورانی شکل در تمامی متن و خلق گل‌ها و گلبرگ‌ها روی آن از مشخصات این فرش طرح افشان است.

پیوستگی و ارتباط کاملی که میان این شاخه ها وجود دارد و پیاده نشدن اصول قرینه سازی در این طرح سبب شده است تا این طرح زیبا کمی حال و هوی مدرنیته به خود بگیرد و باب سلیقه‌های امروزی باشد.

زمینه نقره ای این فرش طرح افشان جلوه بی‌نظیری به آن داده است و درست است که زیبایی و ظرافت این طرح زیبا کمتر از فرش 1500 شانه است؛ ولی ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد این محصول سبب شده است تا افراد کمتر به سراغ فرش های 1500 شانه همین طرح و نقشه بروند.

 

کیفیت فرش 700 شانه کاشان طرح زرتاب بی‌نظیر است

دلیل کیفیت بالای فرش 700 شانه کاشان طرح زرتاب نوع الیاف به کار رفته در آن و تراکم طولی و عرضی آن است. به عبارتی 700 گره با الیاف آکریلیک هیت ست شده در یک متر از عرض و 2250 گره در یک متر از طول با همین الیاف زده شده است.

این تعداد گره سبب تفاوت این بافته با فرش 1200 شانه شده است؛ چون در بافت فرش 1200 شانه در یک متر از عرض آن 1200 گره و در یک متر از طول آن 3600 گره زده شده است.

تعداد این گره ها سبب شده است تا نخ با نمره 18 سه لا استفاده شود؛ نمره نخی که مختص این بافته است و برای بافت یک فرش 1000 شانه این نمره نخ بیشتر شده و نخ و الیاف، نازکتر می‌شود.

برای بافت فرش 700 شانه در هر طرح و نقشه ای از دستگاه HCP استفاده می شود؛ در صورتی که برای بافت 1200 شانه ها و 1000 شانه ها از دستگاه HCI بهره‌گیری می شود؛ از این رو قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته بالاتر است.

 

فرش 700 شانه طرح زرتاب، طرح مشهور کاشان

طرح های کاشان با نقشه و نگاره های زیبایی که دارند، جزو گنجینه هایی هستند که در ایران همتا ندارند و زیباترین و اصیل‌ترین نقشه‌های ایرانی در دل کارخانه‌های فرش کاشان تولید می‌شود.
فرش 700 شانه طرح زرتاب یکی از طرح‌های مشهور کاشان است که با رنگ زمینه نقره ای و در ابعاد استاندارد تولید می‌شود.

کارخانه فرش ساویز بافت یکی از کارخانه های معتبر کاشان است که توانسته است به روزترین و جدیدترین طرح‌ها و نقشه‌های اصیل ایرانی را روانه بازار فرش کند و بدین صورت پاسخگوی نیاز تمامی ایرانیان باشد.

در این فروشگاه فرش ماشینی دنیایی از نقشه‌ها و طرح‌های سنتی و مدرن موجود است و تمامی محصولات به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می‌رسد.
ضمانت نامه و گارانتی همراه تمامی محصولات است و به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، تمامی محصولات به قیمت کارخانه و عمده به فروش می‌رسد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش 700 شانه طرح زرتاب در دکوراسیون

فرش 700 شانه طرح زرتاب طرحی است افشان که پراکندگی نقش مایه‌های ختایی سبب شده است تا این طرح کمی حال و هوای مدرنیته به خود بگیرد و بتوان از این طرح در فضاهای غیر رسمی نیز استفاده کرد و جایگزین خوبی به جای گلیم فرش است.

زمینه نقره‌ای این طرح و نقشه به فضا جلا داده و دکوراسیون را بزرگتر از آنچه هست نشان می‌دهد. این طرح و نقشه با رنگ زمینه نقره ای قابلیت ست شدن با انواع سبک ها را دارد و در دکوراسیون های سنتی، کلاسیک و سلطنتی بهتر است با رنگ طلایی، قهوه ای، بژ، آبی فیروزه ای، سرمه ای، مسی، کرم یا صدفی ست شود و در دکوراسیون‌های مدرنیته می‌توان با رنگ سفید، طوسی یا نوک مدادی هماهنگ شود.