فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی

فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100604
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

اگر به دنبال سبکی متفاوت از فرش های ماشینی برای خرید هستید که در کنار نقش و رنگ زیبا و متفاوت از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب سری فرش وینتیج ارائه شده در بازار است که به صورت کلاریس تولید شده است.

حال شاید این سؤال مطرح باشد که چرا فرش کلاریس نوع وینتیج که در پاسخ بدان می‎توان این گونه گفت نه تنها قیمت مناسب این شکل تولیدی فرش های ماشینی بلکه عدم محدودیت در طرح و رنگ برای تولید این سری از محصولات از عاملی است که سبب شده تا پیشنهاد برای انتخاب شما این سری از بافته ها باشد.

همین وجود عدم محدودیت طرح و رنگ در فرش بوده که سبب شده شاهد متنوع ترین این محصولات در بازار باشید که فرش وینتیج طرح کلاریس آبرنگی نمونه ای از آن است که در تصویر بالا مشاهد می‎کنید.

فرشی که در عین طراحی ابرنگی خود از نقش مایه قالی های سنتی و کلاسیک لچک و ترنج برخوردار است و این توانسته تلفیقی از مدرنیته و سنتی بودن را برای این محصولات به دنبال داشته باشد؛ یعنی شما با انتخاب آن می‎توانید در دکوراسیون خود زیبایی منحصربفردی را داشته باشید که هم مدرن بودن فرش را در بر دارد و هم سبکی کلاسیک.

همین شکل از نقش مایه این فرش ماشینی بوده که با زیبایی وصف ناپذیر خود توانسته این انتخاب را بهترین گزینه برای شما به جای خرید و انتخاب فرش فانتزی نماید؛ البته که نباید از رنگ بندی این محصولات نیز در زمینه نقش و نگار فرش غافل شوید که این زیبایی را به صورت هرچه تمام تر نشان می‎دهد.

رنگبندی که سبب شده تا رنگ زمینه این فرش به صورت تمام رنگ باشد و شاید همین علتی است که سبب شده تا به راحتی بتوان از این فرش نام گرفته به عنوان طرح ابرنگی برای هر هارمونی دکوراسیون منازل استفاده نمود.

به منظور خرید این چنین محصولاتی که در بازار متنوع ترین آن را می‎بینید بهترین روش خرید پیشنهادی به شما خرید آنلاین فرش ماشینی است؛ چرا که در این روش شما به راحتی با صرف کمترین زمان و هزینه و امکان مقایسه و مشاهده انواع طرح های این محصولات می‎توانید به راحتی دست به انتخاب و خرید بزنید.

خریدی که در کنار شیوه حضوری در فروشگاه ساویز بافت برای هموطنان مهیا شده است و به جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان با گارانتی کتبی ارائه می‎شود تا با خیالی آسوده بتوانید از این روش انلاین خرید بهره‌مند شوید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

هر چند که زیبایی و ظاهر انتخابی فرش برای شما در دکوراسیون حائز اهمیت است؛ اما نباید از بحث کیفیت آن نیز غافل شوید که بر اساس عوامل زیر کیفیت درجه یک و استانداردی برای این محصولات رقم می‎خورد.

این چنین محصولاتی را با تعداد 700 گره عرضی به عنوان شانه و تعداد 3300 گره طولی به عنوان تراکم تولید می‎نمایند. فرشی که با این تراکم بافت توانسته استحکام مطلوبی را در بین ریشه های فرش پدید آورد و همین مبنایی شود تا این فرش 700 شانه کیفیت بالایی را داشته باشد.

البته که همان طور که می‎دانید معیار اصلی سنجش کیفیت هر فرشی در اصل جنس الیاف مصرفی آن است که در این فرش خام جنس نخ بافت از نوع پلی استر است. نخی با دوام و عدم پرزدهی که نرمی و لطافت مناسبی را نیز برای پاخور شدن به همراه دارد.