فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی

فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100633
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

جدیدترین مدل فرش ماشینی که جلوه ای کهنه و قدیمی دارد و به لطف پیشرفت صنعت فرش و خلاقیت طراحان تولید شده است، فرش وینتیج است که سبک آن ترکیبی از سنتی و مدرنیته است و طرح‌های وینتیج و کهنه‌نما با اعمال فیلترهایی در مرحله طراحی و نقشه‌کشی روی طرح صورت می‌گیرد.

فرش وینتیج کلاریس با طرح افشان سربی یکی از طرح های سنتی و کلاسیک است که به دلیل وینتیج شدن، جلوه و نمای قدیمی دارد و ظاهری همانند قالی های دستباف عتیقه دارد.
حذف ترنج و لچک در این فرش کلاریس و افشان شدن گل های شاه عباسی روی زمینه وینتیج سربی، کمی این طرح را از حال و هوای سنتی و کلاسیک بودن خارج ساخته و جلوه طرح های مدرن و امروزی به آن بخشیده است.

چینش گل‌ها روی شاخه‌های دورانی شکل و شاخه‌های آویزان از ویژگی‌های این طرح است که طرح و نقشه آن روی فرش خام و به صورت کلاریس چاپ شده است و برخلاف فرش های ماشینی که به صورت بافت تولید می‌شود، هست.

این طرح سنتی علاوه بر اصالت بخشیدن به فضا و محیط، دکوراسیونی مدرنیته و معاصر ایجاد می‌کند و فضایی با اصالت ایرانی را خلق می‌کند.
این طرح زیبا با گل‌های افشان به صورت فرش 700 شانه با تراکم 3300 تولید می‌شود و از ویژگی های این شانه و تراکم این است که طرحی زیبا با ظریف‌ترین حالت ممکن خلق می‌کند و انسجام و فشردگی بین ریشه ها زیاد است.

به کار رفتن الیاف پلی استر در بافت نخ خاب این فرش ماشینی کلاریس سبب بالا رفتن درخشانی و جذابیت آن شده است و هیت ست شدن الیاف آن قبل از بافت، دوام و مقاومت آن را بالا برده است.

طرح ها و مدل های مختلف طرح ها و نقشه های وینتیج و کهنه نما در وب سایت فرش ساویز بافت به نمایش گذاشته شده است و افراد می توانند خرید اینترنتی را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهند.

برای خرید فرش به صورت حضوری خریدار می‌تواند به نمایشگاه فرش ساویز بافت واقع در شهرک صنعتی آران و بیدگل مراجعه کند و کیفیت و زیبایی این طرح‌های سنتی و مدرنیته را از روی رگال ببیند.
کلاریس ها در ابعاد استاندارد و غیراستاندارد در کارخانه فرش ساویز بافت تولید شده و محدودیتی در تولید سایز و ابعاد نیست.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

فرش سربی یکی از رنگ های گروه خاکستری و طوسی است که تناژ آن کمی مایل به آبی است و زیبایی وصف ناپذیری را در فضا ایجاد می‌سازد. چیدمان جذاب این فرش ماشینی وینتیج با رنگ طوسی، سفید یا خاکستری برای دکوراسیون های مدرنیته و امروزی مناسب است.

تلفیق رنگ سربی با رنگ طلایی، نقره ای، بژ، آبی فیروزه ای، سرمه ای، مسی یا قهوه ای سبب ایجاد یک محیط کلاسیک می شود و به کار بردن اکسسوری‌های طلایی، فضایی شاهانه و مجلل را ایجاد می‌سازد.

برای ایجاد فضایی شاد و مدرنیته می‌توان این رنگ را با رنگ لیمویی، صورتی یا بنفش ترکیب و تلفیق کرد.
دقت و خلاقیت لازمه ایجاد دکوراسیونی شیک، جذاب و منحصر به فرد است که در هنگام ست کردن فرش سربی باید رعایت کرد.