فرش ماشینی درجه یک

فرش خام دایره

فرش خام دایره
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش خام دایره فرش خام دایره فرش خام دایره فرش خام دایره

ویژگی های مهم فرش

متراژ :
از قطر 30 سانتی متر تا قطر 3 متر
کیفیت :
درجه یک
شکل :
دایره
شانه :
700
تراکم :
1000 - 1200
جنس نخ خاب :
پلی استر
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
0 تومان 
 

ویژگی فرش مخصوص چاپ دایره

در بررسی ویژگی فرش خام که به صورت دایره ای شکل است، می توان به الیاف و نوع شانه و تراکم آن می توان اشاره کرد.

فرش مخصوص چاپ دایره برای چاپ انواع طرح و رنگ روی آن تولید می شود؛ از این رو جنس الیاف نخ خاب آن باید به گونه ای باشد که قابلیت جذب رنگ بالایی داشته باشد. فرش سفید چاپی جزو محصولاتی است که با الیاف پلی استر بافته شده است چون الیاف پلی استر نسبت به دیگر الیاف مصنوعی رنگ پذیری بالاتر ی دارند. 

ابعاد فرش سفید گرد از قطر  30 سانت تا قطر  3 متر تولید می شود. تولید فرش مخصوص چاپ دایره بدین صورت است که روی یک کاغذ مخصوص، طرح مورد نظر با استفاده از دستگاه پلاتر چاپ می شود و سپس طرح این کاغذ با دستگاه حرارتی روی فرش خام سفید دایره ای شکل چاپ می شود.

از آنجایی که دستگاه های بافندگی بافته خام، ابعاد مستطیلی شکل را تولید می کنند، از این رو تولید ابعاد دایره ای شکل بدین صورت است که پرت و دور ریز دارد و در تعیین قیمت فرش خام دایره ای شکل، پرت و دو ریز آن نیز محاسبه می شود.

 

خرید فرش مخصوص چاپ گرد

خرید فرش خام به صورت گرد را چاپگران و افرادی که در این حیطه فعالیت دارند می توانند از گروه تولیدی ساویز بافت خریداری کنند.

فروش بافته خام به صورت مستطیل شکل در بیشتر کارخانه های تولیدی انجام می شود؛ ولی تولید خام دایره ای شکل در کارخانه های بزرگ فرش کاشان از جمله ساویز بافت انجام می شود.

این محصولات به صورت ریشه دار و یا بدون ریشه با قطر 20 سانت تا 1.5 متر تولید می شود و افراد می توانند خرید عمده آن را از این مرکز به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنند. 

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه