فرش ماشینی درجه یک

فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس

فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100638
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

به حتم نوسانات اقتصادی جامعه نه تنها بر قیمت گذاری بر روی هر کالای اساسی بلکه در زمینه فرش نیز تاثیر داشته است و سبب شده تا به نسبت قبل قیمت فرش ها بالاتر رود. به همین منظور روی آوردن به سمت سری محصولاتی که قیمت مناسبی را در بر دارند یکی از خواسته های تمامی هموطنان به ویژه در زمینه خرید فرش است که به دنبال آن هستند.

به همین منظور تولیدکنندگان فرش ماشینی سعی خود را بر این نموده اند تا به دنبال تولید محصولاتی روند که این نیاز هموطنان را برطرف سازند که به همین جهت به سراغ تولید فرش کلاریس رفته اند. فرشی که در اول به صورت سفید رنگ تولید شده و سپس به منظور چاپ طرح و رنگ به سمت دستگاه های حرارتی فرستاده می‎شود.

این روش تولید فرش سبب شده تا شما بتوانید به انواع طرح و رنگ و حتی سبک های متفاوتی از قالی دست یابید که یکی از آن ها همین فرش وینتیج است که با ظاهر کهنه و قدیمی خود در دو سبک دکوراتیو منازل استفاده از آن امکان‌پذیر است.

فرشی که از قیمت مناسبی برخوردار است و کیفیت آن نیز به سبب ویژگی های نظیر تراکم 3300 این بافته و نوع نخ خاب پلی استر که دوام و مقاومت بالایی دارد و فاقد پرزدهی است نیز در دسته بندی محصولات درجه یک و استاندارد قرار دارد.

این چنین محصولی با این ویژگی و به دلیل این که به صورت فرش 700 شانه بافت می‌شود را می‎توانید در مکان های پرتردد چون پذیرایی منازل استفاده نمایید. فرشی که با این تعداد شانه و ضخامت حدودی 8 میلی این امکان را فراهم آورده تا به جای مبلمان نیز بتوانید از این بافته استفاده نمایید.

طرح های متفاوتی از این چنین محصولی در بازار وجود دارند که فرش وینتیج با طرح لچک و ترنج کلاریس یکی از آن هاست که در عکس بالا با دو رنگ زمینه فرش قرمز و زرد مشاهده می‎کنید. محصولی که در ابتدا به صورت فرش خام تولید شده و سپس طرح و رنگ به آن تزریق می‌شود.

طرحی با نقش سنتی و اصیل ایرانی که شاید مناسب دکوراسیون سنتی یا کلاسیک باشد؛ اما استفاده از آن به عنوان فرش فانتزی نیز با ایجاد یک تضاد شیرین در دکوراتیو امکان‌پذیر است. این که در میان طرح های متنوع کدامین نقش و رنگ را انتخاب کنید بسته به سلیقه و هارمونی رنگی دکوراتیو شماست.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

تمامی المان های ذکر شده از روش تولید این فرش گرفته تا تراکم، ابعاد و نوع الیاف آن از مواردی محسوب می‎شوند که بر روی قیمت این محصولات اثر دارند و همین بوده که به نسبت دیگر انواع فرش های ماشینی بازار این سری از محصولات قیمت مناسبی را در بردارند.

البته که نباید از تاثیر شیوه خرید این بافته ها نیز بر روی قیمت غافل شد، چرا که نبود دلالان و واسطه ها در فروش به قطع دسترسی به قیمت کارخانه فرش را برای شما به دنبال دارد که با خرید آنلاین فرش در فروشگاه فرش ساویز این امکان فراهم آمده است.

نه تنها شیوه آنلاین که صرف کمترین زمان را نیز به دنبال دارد بلکه خرید مستقیم و حضوری از کارخانه نیز از روش هایی است که منجر به دسترسی شما به فرش با قیمت تولیدی می‎شود که در این مجموعه نیز این روش خرید مهیاست.