فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه

فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol468308
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از تولیدات جدید کارخانجات فرش بافی که کاربری‌های مختلفی بدان اختصاص داده شده می‌توان به محصولات کلاریس همانند فرش آشپزخانه اشاره داشت که بسیار مورد استقبال برای همه سلیقه‌ها قرار گرفته است؛ زیرا روش تولید این محصول به گونه‌ای است که به وسیله آن فرش متناسب با تمامی قسمت‌های منزل را با هارمونی طرح و رنگ ارائه نموده‌اند.

در معرفی یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات آشپزخانه از این بافته ماشینی می‌توان فرش آشپزخانه کلاریس طرح فنجان قهوه را نام برد که از سبکی مدرن متناسب با دکوراسیون‌های مدرنیته امروزی برخوردار است. همچنین از این طرح می‌توان به عنوان هدیه‌ای مناسب برای علاقمندان به قهوه نیز بهره‌مند شد. در صورت نیاز به خریداری بهتر است در ابتدا اطلاعات خود را در رابطه با خصوصیات فنی این محصول افزایش دهید.

از آنجایی که تولید این محصولات با روش چاپ کلاریس انجام می‌شود، آن را با این عنوان نام گذاری نموده‌اند و با استفاده از این روش می‌توان به هر نوع طرح و نقشی دست یافت. کلاریس روش چاپ عمقی است که برای تولید فرش به جهت برخورداری از عمق بسیار مناسب است. چاپ طرح بر روی فرش با استفاده از دستگاه چاپ کلاریس به صورت حرارتی انجام می‌شود.

در این روش تزریق رنگ به صورت عمقی در داخل ریشه‌ها انجام می‌شود؛ به صورت اگر لابلای ریشه‌ها را باز کنیم، داخل آن‌ها نیز دارای رنگ بوده و سفید و خام نیست؛ زیرا محصولی ابتدایی که برای چاپ طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد، بافته خام و سفید است که قبلا به صورت فرش 700 شانه تولید می‌شود. تراکم طولی در نظر گرفته شده برای بافت آن نیز 3300 است که استحکام و انسجام بالایی را بدان بخشیده است.

به طور کلی می‌توان گفت محصولات کلاریس از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و جذاب هستند، زیرا در تولید آن از رنگ بندی نامحدود استفاده می‌شود و در ارائه محصولات آشپزخانه نیز از 22 رنگ شاد و انرژی دهنده استفاده شده تا بتوان به وسیله آن طرح‌های زیبا و جذابی را متناسب با فضای پر رنگ و لعاب آشپزخانه تولید و ارائه نمود.

آشپزخانه محلی است برای نگهداری مواد غذایی، پخت و پز و شستشو که در آنجا باید فرشی استفاده شود که در معرض رطوبت مقاوم بوده و در صورت شسته شدن یا خیس شدن زود خشک شود، از این رو تولیدکنندگان در تولید این محصولات از الیاف ضد رطوبت پلی‌استر استفاده نموده‌اند. علاوه بر آن این الیاف از جلوه‌ای براق و درخشان برخوردار است که طراحی در آن موجب رنگ و لعاب بهتر و جذاب‌تری از آن شده است.

به منظور تهیه فرش کلاریس آشپزخانه با طرح فنجان قهوه می‌توانید به فروشگاه ساویز بافت مراجعه نمایید تا بدین صورت علاوه بر بهره‌مندی از محصولی اصل و باکیفیت، از قیمت مناسب آن نیز بهره‌مند شوید؛ زیرا عرضه فرش در این وب سایت فروشگاهی به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه انجام می‌شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

اگر دارای آشپزخانه‌ای هستید که از متراژی غیر استاندارد برخوردار است، نگران نباشید؛ این محصولات قابلیت تولید در هر ابعادی را دارا است که علاوه بر ابعاد استاندارد می‌توانید آن را در سایز دلخواه خود نیز سفارش دهید. به طور کلی فرش کلاریس را می‌توان در هر سایز و طرح دلخواهی تولید و ارائه نمود که در نمونه مدل آشپزخانه با طرح فنجان قهوه ارائه شده از آن می‌بینید.