فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس

فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100401
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که می‌دانید انتخاب فرش در دکوراسیون منازل باید مطابق با فضای مورد استفاده از آن هماهنگی داشته و همسو باشد. به طور مثال در فرش آشپزخانه به دلیل آلودگی زیاد و احتمال لک شدن باید فرشی انتخاب شود که مقاوم و بادوام است، البته این جنبه کیفیت این محصولات است و نباید از جنبه ظاهری آن در این محیط نیز غافل شد.

در باب جنبه کیفی همین که بدانید اغلب از نخ های تولید داخل شامل پلی استر یا پلی اوژن نسبت به آکریلیک برای نخ خاب این فرش استفاده می‎کنند، اشاره داشت که الیاف با دوام هستند که در فرش آشپزخانه فانتزی طرح سبزیجات کلاریس نمونه ای از محصولات ارائه شده در بازار توسط مجموعه ساویز این نوع نخ خاب از جنس پلس استر است.

نخی با دوام و مقاوم در برابر با لک و کثیفی که در برابر شستشو نیز از دوام خوبی برخوردار است و ضد آلرژی بودن و نرمی و گرمی آن و حتی عدم جذب رطوبت را می‌توان از خصوصیات آن بیان نمود که سبب شده تا کیفیت مطلوب مناسب برای این فرش در این محیط را فراهم آورد.

درست است که توجه به این موضوع در زمینه کیفیت خرید این چنین محصولاتی حائز اهمیت است؛ اما این که بتوانید طرح و رنگی متناسب با فضای آشپزخانه خود را فراهم آورید نیز نباید فراموش شود. امروزه اغلب دکوراسیون های منازل با سبک چیدمان مدرن نیز در خرید فرش به دنبال سری طرح های فانتزی برای آشپزخانه هستند که در این صورت باید به سراغ طرح های متناسب با آشپزخانه ای بروند که از این سبک طرح برخوردار باشند که نقش فرش بالا از این خصوصیات برخوردار است.

نقشی که زمینه آن با قلوه سنگ ها شکل گرفته و نمای سه بعدی دارد و در کنار آن به شکل حاشیه سبزیجات قرار گرفته است. نقشی که در عین فانتزی بودن به دلیل وجود همین نقش سبزیجات این بافته را متناسب آشپزخانه کرده است.

البته که باید بدین موضوع نیز توجه کنید که این سری از محصولات با این چنین نقوشی از نمونه های فرش کلاریس هستند که امکان برخورداری از تنوع طرح و رنگ با این نقوش ترکیبی را در کنار یکدیگر دارد. فرشی که با روش چاپی نقش و طرح روی آن پیاده می‎شود.

این چنین محصولی که در ابتدا به صورت فرش خام با تراکم مشخص تولید می‌شود را اغلب در تراکم های هم چون فرش 700 شانه با تراکم 3300 بافت می‎نمایند که در برابر با پاخور شدن به دلیل تردد بالا در آشپزخانه ضخامت مناسبی را داشته باشد.

باید در انتخاب فرش برای هر فضایی از منازل هم چون آشپزخانه به بحث ابعادی آن نیز توجه کنید که در این قسم از محصولات برای آشپزخانه باید توجه کنید که اگر قصد خرید کفپوش برای آشپرخانه خود را دارید که در آن میز ناهاخوری وجود دارد باید ابعادی انتخاب شود که میز ناهارخوری بر روی آن قرار گیرد.

در بابب این موضوع یعنی فرش با ابعادی انتخاب شود که حتی با کشیدن صندلی ها برای نشستن به عقب باز پایه های صندلی بر روی فرش قرار گیرد. در باب عدم وجود میز ناهارخوی بهتر است ابعادی را برای کف آشپزخانه خود انتخاب کنید که فاصله 10 تا 15 سانتی بین لبه فرش و کابینت را داشته باشد.

به منظور تهیه این چنین محصولاتی با در نظر گرفتن خصوصیات ذکر شده پیشنهاد خرید فرش به صورت مستقیم از فروشگاه فرش ساویز به شما داده می‎شود. فروشگاهی که بهترین قیمت و کیفیت بافته ها را با ضمانت نامه از این حیث در اختیار شما قرار می‎دهد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

از مزیت های استفاده از فرش فانتزی آشپزخانه می‎توان به طراحی شلوغ آن و رنگبندی های شاد و جذاب آن اشاره نمود که در عین ایجاد محیطی جذاب برای فضای مدرن آشپزخانه این امکان را به دنبال دارد که طرح شلوغ و رنگ آن به نوعی این محصول را به صورت چرک تاب مناسب این محیط که آلودگی در آن بالاست، نماید.

به همین منظور اغلب افرد به دنبال طرح های شلوغی برای خرید فرش آشپزخانه هستند که در بازار فرش تنوعی از آن ها را مشاهده می‎کنید و بسته به نیاز و سلیقه خود با در نظر گرفتن فضای دکوراسیون آشپزخانه می‎توانید آن را تهیه کنید.