فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات

فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100465
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از سری فناوری های جدید تولید فرش های ماشینی که توانسته امروزه در زمینه تولید فرش آشپزخانه نیز متنوع ترین محصولات را روانه بازار نماید را می‎توان شیوه کلاریس که سبک چاپی طرح فرش است، بیان نمود.

شیوه ای که با تولید فرش کلاریس توانسته هر طرح و رنگ دلخوه را متناسب با هارمونی و سلیقه شما روانه بازار نماید و همین علتی بر این شده تا متنوع ترین محصولات را در این زمینه مشاهده کنید که در معرفی نمونه ای از آن می‎توان فرش کلاریس آشپزخانه طرح ادویه جات را بیان نمود که در تصویر بالا آن را مشاهده می‎کنید.

فرشی با طراحی ساده و مدرن که تنها قسمتی از آن طرح های ادویه جات قرار گرفته اند و توانسته با این نقش طرح خود از محصولاتی معرفی شود که در آشپزخانه های مدرن و فانتزی جذابیت آفرین است.

درست است که توجه به نقش و طرح این چنین محصولاتی در خرید یکی از موضوعاتی است که به منظور داشتن فضایی جذاب باید در نظر داشته باشید؛ ولی بهتر است در کنار آن به بررسی مسائل فنی و کیفی آن نیز توجه نمایید که در ادامه بدان اشاره نموده ایم.

از آنجایی که شیوه کلاریس تولید این محصولات در اصل روش چاپی است شاید این موضوع به ذهن شما خطور نماید که شاید در این روش رنگ های طرح این فرش با شستشو یا به مرور زمان بر اثر پاخور شدن از بین رود که در اصل به هیچ وجه این گونه نیست.

رنگ هایی که برای طراحی این فرش استفاده می‎شود در اصل رنگ هایی هستند که به صورت تزریقی به دل ریشه فرش نفوذ کرده اند و بر اساس حرارت تثبت شده اند و این از عواملی است که به قطع کیفیت مطلوبی را برای این چنین بافته هایی به دنبال دارد.

به غیر از این موضوع باید به نوع جنس نخ خاب این فرش 700 شانه که با تراکم 3300 به صورت سفید در ابتدا تولید می‎شود و از نوع پلی استر است نیز توجه نمایید که به عنوان عامل تاثیرگذار بر کیفیت شناخته می‌شود.

الیافی که دوام و مقاومت بالایی را در برابر با شستشو، پاخور شدن، آلودگی و کثیفی داشته و ضد رطوبت بوده و از نرمی و گرمی برخوردار است، اشاره داشت که سبب شده تا فرشی که با این الیاف بافته می‌شود در اصل در دسته بندی فرش های درجه یک قرار گیرد.

البته که جلوه براق و درخشنده این نخ که با تعداد نامحدود رنگبندی با شیوه کلاریس تولید می‎شود نیز از خصوصیاتی است که جذابیت و زیبایی این بافته را برای آشپزخانه منازلتان به دنبال دارد و دست شما را برای ست نمودن و انتخاب یک فرش مطابق با هارمونی رنگ باز نگه داشته است در عین این که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که می‎دانید وقتی صبحت از خرید فرش برای آشپزخانه می‎شود با توجه به خصوصیاتی که در زمینه این محصولات وجود دارد و شکل تولید کلاریس آن در نهایت قیمتی که بر روی این چنین محصولاتی گذارده شده است، قیمت مطلوب و قابل خریداری برای هر قشری است.

البته که برخی به دلیل سود های ناشی از حضور واسطه و هزینه های چون اجاره بها حتی قیمت مطلوب این محصولات را با افزایش قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند که در این صورت پیشنهاد خرید فرش ماشینی از کارخانه به شما داده می‎شود تا بتوانید به همان قیمت تولیدی این بافته دست یابید.

روشی که در فروشگاه فرش ساویز بافت به صورت حضوری و آنلاین در نظر گرفته شده و در کنار قیمت مناسب تضمین کیفیت را نیز برای شما به دنبال دارد تا با خیالی آسوده و راحت بتوانید اقدام به خرید هر فرشی برای هر نقطه از منازلتان نمایید.