فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی

فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100437
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

به عنوان معرفی یکی از اختصاصی‌ترین محصولات می‌توان فرش آشپزخانه را نام برد که در تنوع بالایی از طرح و رنگ و مدل‌های مختلف ارائه شده است. از نمونه مدل‌های این محصول می‌توان به فرش کلاریس آشپزخانه طرح دمنوش گیاهی اشاره داشت که طرحی در عین حال ساده و جذاب است که دارای طراحی با مضمونی متناسب با آشپزخانه است.

تولید این طرح و مدل زیبا اختصاصی آشپزخانه به وسیله روش کلایس صورت گرفته که این روش چاپی متناسب برای ارائه هر نوع طرح و رنگی است و بدین واسطه مدل‌های متنوع از طرح‌های آشپزخانه، کودک و مدرن و فانتزی به صورت مجزا متناسب برای کاربری‌های مختص به خود تولید و ارائه شده است.

اگر نیاز به محصولی دارید که علاوه بر هارمونی با فضای آشپزخانه به لحاظ طرح و رنگ‌بندی، از کیفیت بافت مناسب با آن نیز برخوردار باشد، به کارگیری از محصولات کلاریس را می‌توان به عنوان مناسب‌ترین گزینه انتخابی پیشنهاد داد؛ چرا که این محصولات با استفاده از ویژگی‌های بسیار خوبی تولید شده‌اند که با فضای مرطوب و پرتردد آشپزخانه مطابقت دارد.

تولید فرش کلاریس آشپزخانه در ابتدا به صورت خام و سفید با استفاده از تعداد گره عرضی فرش 700 شانه و با تراکم طولی 3300 انجام گرفته که هم به لحاظ ظرافت و ریزبافتی مناسب گشته و هم به لحاظ کیفیت و کارآیی؛ زیرا به طور معمول و استاندارد، تراکم طولی که برای بافته‌های ماشینی با تراکم‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود، سه برابر تراکم عرضی است و همان‌طور که در این بافته می‌بینید، حدود پنج برابر است که استحکام و انسجام بسیاری زیادی را برای آن به وجود آورده و از این رو می‌توان در مکان‌های پرترددی همچون آشپزخانه با اطمینان خاطر از کیفیت محصول، از آن استفاده نمود.

از طرفی الیاف بافت پلی‌استر به کار رفته در بافت این محصول ضد رطوبت بوده که با خیس و مرطوب شدن، سریع خشک می‌شود و برای این مکان حساس از لحاظ بهداشتی به جهت نگهداری از مواد غذایی و پخت و پز، بسیار مناسب است و دچار کپک زدگی و میکروب گرفتن نخواهد شد. همچنین پلی استر الیافی براق و درخشنده است که به منظور ایجاد طرح‌های کاملا شاد و جذاب آشپزخانه بسیار مناسب و کاربردی است.

اگر به دنبال طرحی متفاوت از سایر محصولات فرش کاشان موجود در بازار هستید، می‌توانید با دیدن محصولات وب سایت فروشگاهی فرش ساویز بافت به تهیه و خریداری گزینه مورد پسند خود بپردازید. البته امکان سفارش طرح خاص و ایده‌آل‌تان نیز بدین وسیله برای چاپ طرح روی فرش در ابعاد مختلف امکان‌پذیر است که بدین واسطه می‌توانید اقدام نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

مدرنیته شدن سبک دکوراسیون‌های امروزی سبب شده تا خانواده‌ها جهت چیدمان خانه خود همواره به دنبال محصولاتی جدید و خاص و دارای هارمونی طرح و رنگ باشند که بدین منظور روش چاپی فرش کلاریس برای ارائه مدل‌های مختلفی از فرش ماشینی آشپزخانه متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای در نظر گرفته شده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه افراد بتوانند به طرح و مدل دلخواه خود در قالب بافته ماشینی دست یافته که طرح دمنوش‌های گیاهی یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است.