فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه

فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100466
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش آشپزخانه علاوه بر آنکه کف پوش مناسبی است، می تواند با طرح‌ها و نقشه‌های خاصش به فضای آشپزخانه زیبایی ببخشد و حال و هوای آشپزخانه را منحصر به فرد کند.

در گذشته از گلیم فرش ها با طرح های سنتی یا مدرن برای آشپزخانه بهره می‌بردند که طرح‌ها و نقشه‌های آن مختص محیط آشپزخانه نبود؛ ولی امروزه فرش کلاریس در طرح‌ها و نقشه‌های مختص این فضا تولید شده است که هماهنگی با محیط آشپزخانه دارد.

درست است که خرید فرش برای آشپزخانه سلیقه ای است و بسیاری از افراد کف آشپزخانه هاش را مفروش نمی کنند؛ ولی انداختن فرش در آشپزخانه می تواند علاوه بر زیبا ساختن آن فضا، عایقی ایده آل برای کف سفت زمین باشد.

فرش آشپزخانه کلاریس طرح قاشق ادویه یکی از طرح های مختص آشپزخانه است که طرح قاشق با ادویه روی این فرش ماشینی به محیط آشپزخانه حس خوبی می دهد و آن را از دیگر مکان های خانه متمایز می‌سازد.

خرید طرح های مختص آشپزخانه ویژگی هایی دارد که سبب شده است تا خانه های خانه‌دار به سمت خرید این کف پوش ها برای آشپزخانه روند. قیمت مناسب تر آن نسبت به دیگر فرش های ماشینی، طرح ها و رنگ های مطابق با محیط آشپزخانه و تولید آن در شانه و تراکم پایین از ویژگی های این فرش های ماشینی است.

طرح قاشق ادویه یک فرش 700 شانه است که با تراکم طولی 3300 بافته شده است. در بافت این فرش ماشینی مختص آشپزخانه الیاف پلی استر به کار رفته است و مزیت این فرش پلی استر این است که رطوبت را به خود کمتر جذب می‌کند و از آنجایی که محیط آشپزخانه در معرض رطوبت و نم است، بهتر است از کف پوش هایی استفاده شود که در بافت نخ خاب آن ها الیاف پلی استر به کار گرفته شود.

تولید فرش های آشپزخانه به شیوه کلاریس این امکان را برای خریداران قرار داده است که امکان ارائه طرح ها و نقشه های درخواستی وجود داشته باشد و می توان فرش کلاریس را در هر طرح و نقشه ای که مشتری سفارش دهد، تولید کرد.

به کار بردن 22 رنگ زیبا و درخشان در این فرش کلاریس سبب شده است تا جذابیت و گیرایی ادویه‌های رنگی با قاشق‌های چوبی بیشتر شود.
فروشگاه فرش ساویز بافت فرش جدید کاشان در طرح های آشپزخانه به شیوه کلاریس تولید کرده است و خانم های خانه‌دار می توانند در فروشگاه اینترنتی فرش ساویز بافت دنیای متنوعی از این طرح ها و مدل ها را ببینند.

کارخانه فرش ساویز بافت علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری را نیز قرار داده است و افراد می توانند با خرید حضوری از این کارخانه از کیفیت بالای فرش های ماشینی مطمئن شوند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

در انتخاب سایز فرش آشپزخانه باید این را در نظر گرفت که ابعاد کف پوش نباید بزرگ باشد که فرش ماشینی زیر کابینت و یا دیگر وسایل رود و نه آنقدر کوچک که فضای کمی از آشپزخانه مفروش شود.

اگر در آشپزخانه میز غذاخوری هست، باید فرش آشپزخانه در ابعادی انتخاب شود که صندلی‌های دور میز روی فرش قرار گیرند.
بهتر است بین کف پوش و کابینت ها 10 سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد و برای اشپزخانه های مربعی شکل می توان از فرش دایره ای شکل استفاده کرد