فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی

فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100485
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش آشپزخانه از دسته ملزوماتی است که افراد به شکل‌های مختلف به خریداری آن می‌پردازند، اما حال دیگر با پیشرفته شدن تکنولوژی و صنعت فرش بافی بهتر است به خریداری محصولات مرتبط بپردازیم، چه به لحاظ کیفی کاربردی و چه به لحاظ ظاهری و قیمت؛ زیرا آشپزخانه مکانی است جهت شستشو و پخت و پز که در معرض تردد و رطوبت زیادی قرار دارد و به لحاظ بهداشتی اگر تمیز نباشد ممکن است مشکلات زیادی را برای سلامت افراد جامعه به وجود آورد.

ما در این مطلب به معرفی محصولی با عنوان فرش کلاریس آشپزخانه طرح توت فرنگی می‌پردازیم، ضمن اینکه می‌خواهیم جهت آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان و خریدی آگاهانه، خصوصیات و مشخصات ظاهری آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا بدین صورت بتوانید با خاطری آسوده به خریداری این محصول ارزشمند برای قلب خانه خود بپردازید.

با توجه به اینکه آشپزخانه مکانی است با رفت و آمد بسیار، تولیدکنندگان با استفاده از تراکم گره فرش 700 شانه به تولید محصولات خام و بدون طرح و رنگ پرداختند که در مرحله بعدی بتوانند به وسیله آن به ارائه مدل‌های بسیار متنوع و دلخواه مشتریان و مرتفع سازی نیاز بازار در هر سبک و سلیقه‌ای بپردازند. این تراکم از فرش ماشینی به لحاظ کیفی و کارآیی بسیار متناسب با این قسمت پرتردد از خانه است؛ زیرا دارای تراکمی پایین و در عین حال خابی توپر، بلند و نرم و راحت است.

همان‌طور که اشاره شد، بافته‌های آشپزخانه از سری محصولات مدرنی است که در هر طرح و رنگی قابل تولید است و این به علت تولید ابتدایی محصول به صورت خام است که در مرحله بعدی برای چاپ طرح ارسال شده و با تزریق عمقی رنگ به داخل ریشه‌ها، طرح روی آن نقش بسته که این سری از تولیدات را با عنوان فرش کلاریس معرفی می‌نمایند؛ زیرا از روش چاپ عمقی کلاریس برای تولید آن استفاده می‌شود.

در این روش که نوعی روش حرارتی برای چاپ طرح روی فرش است، در ابتدا بافته به صورت خام و بدون هیچ گونه طرح و رنگی در ابعاد مختلف تولید و برای چاپ ارسال می‌گردد که با استفاده از تزریق رنگ‌ها به داخل ریشه‌ها، طرح به صورتی ارائه می‌گردد که با دست کشیدن لابلای گره‌ها متوجه خواهید شد، هیچ سفیدی و خامی وجود ندارد و حتی از پشت فرش نیز طرح قابل مشاهده است.

رطوبت بالا در این مکان موجب می‌شود که فرش در صورت عدم برخورداری از خاصیت ضد رطوبت، دچار کپک زدگی، قارچ و یا میکروب شود که بدین واسطه بهتر است به انتخاب بافته‌هایی بپردازید که با استفاده از الیاف بافت ضد رطوبت که سریع خشک می‌شود، بپردازید. پلی استر الیافی است که از این ویژگی بسیار خوب برخوردار است و علاوه بر آن با ظاهر براق و درخشنده‌ای که دارد نیز سبب جذابیت بالای طرح‌های فانتزی روی این محصولات شده است.

در روش کلاریس محدودیت رنگی وجود ندارد و عینا طرح با همان رنگ‌بندی دلخواهتان در سایز و مدل سفارشی چاپ و ارائه می‌شود. با مراجعه به وب سایت فروشگاهی ساویز بافت می‌توانید به مشاهده مدل‌های متنوع ارائه شده از این نوع فرش ماشینی پرداخته و طبق سبک و سیلقه خود به انتخاب گزینه مناسب بپردازید. این فروشگاه معتبر با تنوع بالای محصولی که دارد، توانسته در جذب سلیقه‌های مختلف مشتریان بسیار موفق عمل نماید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

تولید بافته‌های ماشینی آشپزخانه به صورت اختصاصی و مجزا در طرح و رنگ‌بندی‌های خاص صورت می‌پذیرد که علاوه بر تناسب و کیفیت عالی، از ظاهری جذاب و مورد هارمونی با فضا نیز برخوردار باشد؛ چرا که مدرینته شن سبک دکوراسیون‌ها و عدم همخوانی سبک‌های کلاسیک با آن، سبب شد تا تولیدکنندگان بیش از پیش به تولید و ارائه مدل‌های اختصاصی هر قسمت از خانه بپردازند.