فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس

فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100487
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که بر شما مبرهن است امروزه متناسب با فضای مورد استفاده از فرش بوده که طراحی و رنگبندی آن صورت می‌گیرد، به طور مثال در فرش آشپزخانه طرح های اختصاصی مختص به این فضا و اغلب طیف های رنگی تیره است که به کار می‎رود.

یکی از ساده‌ترین نقشه های بافت این فرش که توانسته در عین سادگی نمای مدرنیته را برای دکوراسیون شما به دنبال داشته باشد را می‎توان فرش آشپزخانه طرح کیچن کلاریس معرفی نمود. نقشی که تنها در قسمت مرکزی آن به صورت ترنج، طرحی نقش بسته است که در درون آن کلمه کیچن که لغت انگلیسی آشپزخانه است، قرار گرفته است.

طرحی ساده با سه طیف رنگی قهوه ای، طوسی و نارنجی که به صورت بخش بخش این بافته را به سه قسمت میانه، بالا و پایین تقسیم نموده است و این طیف رنگی بوده که سبب شده تا به راحتی بتوان با طیف های ترکیبی با این رنگ ها انتخابی مناسب را برای این فرش با دیگر اجزا رقم زد.

در اصل تولید این مدل از فرش آشپزخانه به شیوه کلاریس انجام می‎شود؛ چرا که این شکل از تولید دست تولیدکننده را برای تولید متنوع ترین طرح و رنگبندی متناسب با فضای منازل شما به دنبال دارد و دلیل آن نقش و طرحی است که به صورت چاپی بر روی این بافته انجام می‎شود.

به طور کلی می‎توان در زمینه تولید این چنین بافته هایی این مطلب را بیان نمود که در وهله اول این چنین محصولاتی به صورت فرش خام با تعداد گره عرضی فرش 700 شانه که دارای تراکم 3300 است به صورت سفید تولید شده و سپس به منظور تزریق طرح و رنگ به روی آن به شیوه چاپی به سمت دستگاه های حرارتی چاپ فرستاده می‎شود تا نقش دلخواه با رنگبندی آن بر دل این محصولات نفوذ کند.

البته که به غیر از بحث ظاهر و تناسب بین آن با دکوراتیو باید به مسئله کیفیت این بافته ها نیز توجه کنید؛ چرا که محیط آشپزخانه فضای پرتردد است که میزان آلودگی در آن بالاست؛ پس با این تفاسیر فرش انتخابی در این محیط به دلیل این که نیازمند شستشوی بالایی خواهد بود باید مقاوم و بادوام باشد.

فلذا با توجه به این موضوع نوع نخ خابی که برای این فرش به کار می‎رود، باید از این چنین خصوصیتی برخوردار باشد؛ یعنی دوام و مقاومت بالایی را در برابر با آلودگی و لک شدن و حتی شستشو داشته باشد که با به کارگیری نوع نخ پلی استر در این محصولات این ویژگی ها به قطعیت در این بافته ها پدید می‌آید.

البته که به غیر از بحث تاثیر ویژگی های این نوع نخ خاب بر روی کیفیت می‎توان به بحث براقیت این جنس نخ که به طبع زیبایی را نیز برای این محصولات به دنبال دارد به ویژه نقوش چاپی آن که با تعداد نامحدود رنگبندی بافته می‎شود نیز اشاره داشت.

البته باید بدین مطلب نیز توجه داشته باشید که شیوه چاپی فرش های ماشینی از روش هایی محسوب می‎شود که در کنار دیگر المان های تاثیر گذار بر قیمت فرش شامل تراکم، ابعاد، نوع نخ خاب سبب شده اند تا قیمت مناسب تری از این محصولات نسبت به نوع بافتی در اختیار شما قرار گیرد.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

با توجه به گفته های بالا و قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگبندی این چنین فرش هایی است که افراد به عنوان پوشش کف آشپزخانه خود به دنبال این محصولات هستند؛ پس اگر قصد شما خرید این چنین محصولاتی یعنی فرش کلاریس برای آشپزخانه است، بهتر است به سراغ فروشگاه فرش ساویز ارائه دهنده متنوع ترین این محصولات بروید.

فروشگاهی که نه تنها بهترین تنوع طرحی و رنگی را ارائه می‎دهد بلکه به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به شکل خرید حضوری یا خرید آنلاین، بهترین قیمت فرش که در اصل همان قیمت تولیدی است را در اختیار شما قرار می‎دهد. ضمن این که گارانتی کتبی را نیز برای تضمین کیفیت و قیمت به شما اعطا می‎نماید