فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی

فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100489
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

با خرید این فرش آشپزخانه با طرح جدید و متفاوت می‌توان محیط و فضایی رنگارنگ و دلچسب را ایجاد کرد و رنگ‌های به کار رفته شاد در آن فضایی مهیج با جلوه بی‌نظیر ایجاد می‌کند.
رنگ های گرم به کار رفته در این فرش آشپزخانه سبب تحریک اشتها شده و انتخاب فرش آشپزخانه کلاریس طرح میوه های تابستانی برای انواع مطبخ‌ها و آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ مناسب است.

این فرش آشپزخانه برای آشپزخانه‌های پرتردد مناسب است؛ چون تمامی کف پوش با میوه‌های تابستانی و با رنگ‌های گرم و مهیج پر شده است و جزو طرح‌های شلوغ و رنگارنگی است که آلودگی و کثیفی را نشان نمی‌دهد.

ارائه این طرح و نقشه روی فرش 700 شانه سبب شده است تا نرمی و لطافت، کیفیت و ضخامت آن استاندارد باشد و کف‌پوش مناسبی برای آشپزخانه تلقی شود؛ پس می‌توان این فرش آشپزخانه را با طرحی جذاب مختص این فضا با کیفیت و ضخامت ایده آل تلقی کرد.

دنیایی از رنگ های گرم و جذاب روی زمینه سفید رنگ به صورت عمیق تزریق شده و بدین صورت فرش کلاریس تولید می‌شود؛ به عبارتی دیگر تعداد 22 رنگ درخشان روی فرش سفید خام چاپ می شود و زیبایی و درخشانی آن بیشتر از فرش های آشپزخانه ای است که به صورت بافت تولید می‌شوند.

در بافت این فرش کلاریس، الیاف پلی استر هیت ست شده به کار رفته است و وجود این الیاف سبب شده است تا جذب رطوبت و نم آن کمتر باشد. ظاهری بسیار تماشایی و دیدنی میوه های تابستانی روی این فرش کلاریس به دلیل چاپی بودن طرح و نقشه آن روی فرش سفید خام است.

تراکم 3300 این فرش آشپزخانه سبب شده است تا فشردگی، توپری و انسجام بین ریشه‌های آن بیشتر شود و ذرات ریز نتوانند بین ریشه های آن نفوذ کنند. ضخامت در حدود 9 میلیمتر این فرش های ماشینی محبوبیت آن‌ها را بیشتر از گلیم فرش ها کرده است.

کارخانه فرش کاشان، ساویز بافت توانسته است این طرح زیبای را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش رساند و در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد تولید کند.

کارخانه فرش ساویز بافت با ارائه فرش های ماشینی کاشان در طرح‌های آشپزخانه سعی کرده است تا محیطی متفاوت و دلچسب را برای آشپزخانه ایجاد کند و با تولید این فرش های ماشینی در رنگ‌بندی هنرمندانه رضایت خریداران را در پی دارد.
قیمت فرش های ماشینی در این کارخانه به قیمت عمده و در کارخانه ارائه می شود و دلیل آن هم فروش مستقیم و بدون واسطه است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

سؤال بسیاری از خانه داران این است که فرش آشپزخانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد که هم زیبایی آشپزخانه را بیشتر کند و هم اینکه کف پوش باکیفیتی برای این فضا باشد؟

پخت و پز، بالا بودن حرارت و دما در آشپزخانه، رطوبت و نم، آلودگی و کثیفی از جمله عواملی است تا خانم خانه‌دار اقدام به تهیه فرش با کیفیت برای این فضا و مکان کند.
فرش 700 شانه با تراکم 3300 علاوه بر ضخامت ایده آل می تواند کف پوشی مقاوم در برابر شست و شو باشد و همچنین الیاف هیت ست شده آن در برابر حرارت و دمای بالا مقاوم است.

از طرفی طرح های کلاسیک و سنتی فضای آشپزخانه را زیبا نمی‌کنند و طرح‌های مختص آشپزخانه می‌توانند فضایی منحصر به فرد ایجاد سازند و این طرح ها در مدل هایی طراحی می شوند که با هر کابینت و هر فضایی تناسب و هماهنگی دارند.