فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس

فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100493
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از طرح های اختصاصی به کار رفته در تولید فرش آشپزخانه که توانسته با رنگ تیره خود این بافته را مناسب این محیط نماید را می‎توان فرش آشپزخانه طرح فنجون قهوه کلاریس بیان نمود که در تصویر بالا آن را مشاهده می‎کنید.

نقش فرشی که با تناژ تیره خود به عنوان یک فرش چرک تاب مناسب این محیط قرار گرفته است؛ چرا که به سبب تردد بالا و وجود آلودگی در آن لکه و کثیفی به چشم نمی‌آید. این چنین نقش و طرحی بر روی فرش 700 شانه سبب شده تا ضخامت مناسب آن، این فرش را دارای پاخور مناسب برای این محیط به جهت تردد بالا قرار دهد.

البته که نباید از زیبایی این نقش فرش که به صورت فرش کلاریس است و رنگ و طرح را به شکل چاپی نشان می‎دهد، غافل شوید؛ چرا که جلوه و نمای طرح و رنگ در فرش کلاریس به نسبت نوع بافت به قطع بیشتر و جذاب تر است و در محیط آشپزخانه و فضای های مدرن و فانتزی زیبایی آفرین است.

به غیر از بحث طرح و رنگ این فرش کلاریس آشپزخانه توجه به مسئله کیفیت این بافته در خرید نیز از الزاماتی است که باید در نظر داشته باشید؛ چرا که همان گونه که گفته شد تردد و پاخور فرش در این محیط بالا و به سبب آلودگی نیازمند شستشو در بازه زمانی کوتاه است که همین موضوع نیازمند کیفیت بالای این چنین محصولاتی است که باید در خرید بدان توجه نمایید.

در زمینه کیفیت این چنین فرش هایی که به صورت چاپی نقش و نگار بر روی آن قرار می‎گیرد را می‎توان ثبات رنگی بیان نمود که با نفوذ رنگ ها به دل فرش برای این بافته وجود دارد و عاملی است مؤثر بر کیفیت در زمان شستشو که تغییر رنگ ندهد.

موضوع دیگری که در بحث کیفیت باید بدانید تراکم این بافته ها است که در ابتدا به صورت فرش خام تولید شده است. فرش سفید با تعداد 700 شانه که با تراکم 3300 بافته شده و همین تعداد 3300 گره است که استحکام بین ریشه های فرش را به دنبال دارد.

معیار مهم اصلی سنجش کیفیت هر فرش نوع نخ خابی است که برای تولید آن به کار می‎رود و در این سری از محصولات نوع نخ پلی استر که دارای دوام و مقاومت بالاست، نرم و بدون پرزدهی را می‎توان بیان نمود که کیفیت درجه یک و استانداردی را برای این بافته به دنبال دارد.

همین عوامل مؤثر بر کیفیت و نوع تولید این بافته که روش چاپی است در کنار ابعاد فرش از المان های تاثیرگذار بر قیمت هستند که در این سری از محصول ارائه شده در بازار قیمت مناسبی را برای این فرش ماشینی به دنبال دارد.

شما به منظور خرید متنوع ترین این محصولات با قیمت مناسب و دریافت گارانتی کتبی به منظور تضمین کیفیت می‎توانید به جهت خرید از فروشگاه فرش معتبری چون ساویز بافت اقدام به خرید به شکل حضوری یا آنلاین نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

نکاتی که در باب خرید فرش آشپزخانه باید بدان توجه نمایید تا بتوانید کف پوشی مناسب برای این فضا را تهیه کنید را می‎توان به شرح زیر بیان نمود:

  • توجه به طرح و رنگ مناسب این چنین محصولاتی با فضای آشپزخانه
  • دقت به دوام و کیفیت بالای این محصولات به منظور شستشو و استفاده از این بافته
  • انتخاب ابعاد مناسب فرش برای آشپزخانه