فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس

فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس فرش آشپزخانه طرح سرآشپز کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100490
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

از سری محصولات جدید می‌توان به فرش آشپزخانه اشاره داشت که در طرح و رنگ متنوع متناسب با سبک و سیلقه‌های مختلف افراد تولید و ارائه می‌گردد. فرش کلاریس آشپزخانه طرح سرآشپز یکی از این مدل‌های جدید ارائه شده است که از کیفیت عالی و قیمتی مناسب برخوردار بوده و به لحاظ ظاهری بسیار جذاب و در نگاه اول افراد بدان جذب شده‌اند.

آشپزخانه به عنوان محلی پرتردد که در معرض رطوبت و آلودگی زیاد است که بهتر است فرشی برای آن مکان استفاده شود که به لحاظ کیفی از قابلیت شستشو در دفعات متعدد برخوردار باشد. از این رو تولیدکنندگان در به کارگیری از الیاف بافت برای این محصول پرکاربرد از پلی استر ضد رطوبت و با قابلیت سریع خشک شدن استفاده نموده‌اند.

فرش 700 شانه از سری تراکم‌هایی است که هم به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و هم به لحاظ ضخامت. تراکم پایین به کار رفته در این محصولات سبب شده تا هم هزینه‌های تولید در آن کاهش یافته و هم دست تولیدکنندگان در افزایش ارتفاع نخ خاب باز بوده و محصولی نرم و راحت و با قابلیت پاخور زیاد را در قالب فرش مناسب برای آشپزخانه تولید و ارائه دهند.

کیفیت مقاومتی محصول در برابر رفت و آمد به سبب به کارگیری از تراکم طولی حدود پنج برابر تراکم عرضی، یعنی 3300 قابل تضمین است؛ زیرا در حال عادی تراکم گرم برای راستای طولی سه برابر در نظر گرفته می‌شود که این مقدار در محصولات کلاریس تا حدود پنج برابر به علت پر استقبال بودن و کارآیی بالا افزایش داده شده است.

منظور از فرش کلاریس محصولی است که با استفاده از دستگاه چاپ کلاریس به صورت چاپی تولید شده و برای این امر از محصولات خام بدون طرح و رنگ استفاده شده است. در این روش با به کارگیری از فرش خام سفید طرح را به صورت عمقی روی خاب محصول چاپ نموده؛ به صورتی که لابلای گره‌ها از رنگ برخوردار بوده و طرح از پشت فرش قابل مشاهده است.

کلاریس از سری محصولاتی است که در تولید آن هیچ گونه محدودیت طرح و رنگی وجود ندارد و در سایزهای استاندارد و سفارشی نیز قابل بافت و تولید است. عدم برخورداری از محدودیت رنگ‌بندی در این محصول سبب شده تا به صورت تمام رنگ تولید و ارائه گردد. طرح‌های مورد علاقه‌تان نیز با این روش در کمترین زمان ممکن قابل تولید است که به واسطه آن می‌توانید از هارمونی بالایی از این محصول نیز با فضای آشپزخانه‌تان بهره‌مند شوید.

تنوع بالای محصولات کلاریس را می‌توانید در وب سایت فروشگاهی ساویز بافت مشاهده نماید و طبق سلیقه خود به انتخاب و خریداری بافته مورد پسندتان بپردازید. قیمت فرش ماشینی در این فروشگاه معتبر به علت عرضه مستقیم و بی واسطه به صورت غیرحضوری، فارغ از هزینه‌های نمایشگاهی و سود واسطه‌ها ارائه شده که به واسطه آن می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

از آنجایی که آشپزخانه مکانی است برای پخت و پز و به عنوان قلب آشپزخانه محسوب می‌شود، باید به هر لحاظ مورد پسند و تایید خانم خانه قرار گیرد. اکثر خانم‌های خانه‌دار به اتفاق به دنبال فرش برای آشپزخانه خود هستند تا هم به لحاظ ظاهری مورد هارمونی با فضای آشپزخانه باشد و هم به لحاظ کیفی از مقاومت بالایی برای شستشو در دفعات متعدد برخوردار باشد.