فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید

فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100495
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

آشپزخانه به عنوان قلب خانه مکانی است برای پخت و پز که در معرفی یکی از مهم‌ترین اجزای آن نیز می‌توان فرش آشپزخانه را نام برد. از آن جایی که فرش به عنوان کالایی لوکس و اساسی محسوب می‌شود که هم مورد کاربری قرار می‌گیرد و هم از موثرترین بخش زیبایی دکوراسیون به شمار می‌آید، پس بهتر است به هر لحاظ متناسب و باکیفیت باشد.

در معرفی نمونه‌ای از این محصولات می‌توان به فرش کلاریس طرح به آشپزخانه من خوش آمدید اشاره داشت که به عنوان طرحی و جذاب و خیره کننده با رنگ‌بندی بسیار شاد و متنوعی ارائه شده و دارای طرح‌هایی از ادویه‌جات قرار گرفته بر روی پیشخوان آشپزخانه با نوشته‌ای لاتین که نوعی خوش آمدگویی به این مکان است.

تولید این طرح و مدل جذاب با استفاده از روش تولید فرش کلاریس صورت گرفته، به گونه‌ای که طرح به صورت چاپ روی فرش خام از قبل بافته شده، نقش بسته است. چاپ طرح روی فرش به وسیله دستگاه کلاریس به صورت عمقی در داخل گره‌ها انجام می‌شود و طرح و رنگ لابلای ریشه‌ها و از پشت فرش قابل مشاهده است.

محصول اولیه که برای تولید این بافته‌های ماشینی در نظر گرفته می‌شود، خام و سفید است که به صورت فرش 700 شانه با تراکم گره طولی 3300 تولید و ارائه شده که هم به لحاظ کیفی بسیار مناسب این محصولات بوده و هم به لحاظ کارآیی با این مکان پرتردد به لحاظ پاخور شدن زیاد متناسب در آمده است.

تولید این نوع بافته‌های ماشینی با استفاده از الیاف بافتی صورت گرفته که از جنس ضد رطوبت و مقاوم برخوردار بوده تا در تولید فرش برای آشپزخانه به عنوان مکانی در معرض رطوبت مناسب و کاربردی باشد. پلی استر الیافی است که بدین منظور از سوی تولیدکنندگان و کارشناسان مناسب دیده شده و در این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است.

طرح و رنگ‌هایی که برای تولید محصولات کلاریس مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار متنوع و نامحدود است؛ زیرا فرآیند چاپ فرآیندی است که به وسیله آن می‌توان هر نوع طرح و مدلی با هر رنگ‌بندی را روی هر وسیله‌ای از جمله فرش اجرا و ارائه نمود. در صورت نیاز می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را در کمتر از نصف روز تحویل بگیرید.

وب سایت فروشگاهی ساویز بافت یکی از مراکز معتبر در راستای فروش فرش به صورت بافت و چاپ است که با مراجعه بدان می‌توانید از تنوع بالای محصولی موجود در این فروشگاه معتبر بهره‌مند گردید. عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات در این فروشگاه سبب شد تا خریداران بتوانند با صرف کمترین هزینه به محصول مورد نظر خود دست یابند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

قابلیت تولید طرح و مدل‌های خاص بدون محدودیت رنگ، تولید در سریع‌ترین زمان ممکن، جلوه و جذابیت طرح به علت برخورداری از الیاف ابریشم گونه و براق پلی استر، قابل تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی و قیمت بسیار مناسب همه از جمله مزیت‌های محصولات کلاریس است که به وسیله آن می‌توانید از تمامی ویژگی‌های خوب یک فرش مناسب برای آشپزخانه خود در کنار هم بهره‌مند شوید.