فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ

فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100411
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

مدرنیته شدن دکوراسیون و با پیشرفت متدهای طراحی داخلی، دیگر تمامی قسمت‌های منزل به صورت اختصاصی چیدمان می‌شود و بدین منظور فرش آشپزخانه در کارخانجات فرش بافی با استفاده از به روزترین فناوری چاپ عمقی تولید و ارائه گشت. آشپزخانه که یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های منزل است، به عنوان قلب خانه محسوب می‌شود که هر خانمی سعی در بهترین چیدمان برای آنجا را دارد.

به همین منظور تولیدکنندگان در کارخانجات فرش بافی به ارائه محصولات اختصاصی برای این قسمت از خانه پرداختند که از جمله می‌توان به فرش کلاریس آشپزخانه طرح سوپ قارچ اشاره داشت. این طرح که شامل طراحی از یک کاسه سوپ قارچ همراه با مواد اولیه آن است که در زمینه آبی رنگ همراه با جعفری‌های سبز رنگ از جذابیت بالایی برخوردار است.

اما چطور و چگونه طراحی تصویری از یک عکس بر روی فرش امکان‌پذیر می‌شود؟ امروزه با گسترش و پیشرفت صنعت فرش بافی امکان تولید هر طرح، مدل، منظره و یا عکس و تصاویر اختصاصی روی بافت فراهم شده است. روی کار آمدن صنعت چاپ بر روی فرش سبب شده تا چنین امکانی با عنوان فرش کلاریس به این حرفه اضافه شود.

تولیدکنندگان بدین منظور با به کارگیری از محصولات خام و سفید زمینه برای چاپ طرح روی فرش را در ابتدا فراهم آورده و آن را آماده چاپ می‌نمایند، سپس با استفاده از دستگاه کلاریس، طرح از قبل داده شده به سیستم‌های کامپیوتری دستگاه را با استفاده از رنگ‌بندی نامحدود طبق تصویر به صورت عمقی در داخل ریشه‌ها تزریق می‌نماید و در این روش چاپ تصویر از لابلای گره‌ها و پشت فرش نیز قابل مشاهده است.

فرش خام و سفیدی که بدین منظور از قبل بافته می‌شود، از تراکم فرش 700 شانه برخوردار است، با این تفاوت که تراکم طولی معمول در نظر گرفته شده برای محصولات هفتصد سه برابر است؛ در صورتی که در این محصولات چاپی به علت محبوبیت بالا و پرکاربرد بودن، حدود پنج برابر یعنی 3300 در نظر گرفته شده و از این رو از استحکام و انسجام بسیار زیادی در برابر پاخور شدن برخوردار گشته است.

از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های این بافته ماشینی که به نوعی یک مزیت فوق‌العاده عالی به شمار می‌آید، می‌توان به سرعت بالای تولید آن اشاره داشت که سبب شده تا افراد در کمتر از نصف روز به طرح و تصویر اختصاصی خود برای خانه و یا اتاق‌شان دست یابند. تولید با سرعت بالا و با کمترین هزینه نیز از دیگر مزایای این روش است که سبب استقبال بسیار خوب خریداران از این سری محصولات گشته است.

به منظور تهیه و خریداری انواع مدل‌های مختلف از فرش ماشینی کاشان می‌توانید به فروشگاه ساویز بافت به عنوان مرجعی معتبر مراجعه نمایید تا بدین واسطه از خرید غیرحضوری امن و مطمئن بهره‌مند گردید. تنوع بالای محصولی و ارائه گارانتی معتبر به همراه عرضه مستقیم و بی واسطه از خدمات خوب این فروشگاه است که مزایای بسیاری را برای خریدار نسبت به سایر مراکز فروشگاهی به دنبال داشته است.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

عدم محدودیت رنگ‌بندی و طرح برای تولید محصولات چاپی از مشخصه‌های خوبی است که به واسطه آن امکان تولید هر طرح و مدلی با هر تعداد رنگ‌بندی وجود دارد. شفافیت و وضوح بالای تصویری از دیگر خصوصیات این نوع بافته‌های ماشینی است که به واسطه آن تصاویر منظره با همان کیفیت تصویری تولید و ارائه می‌گردد، همان‌طور که در این طرح تمامی مواد غذایی را با جزئیات آن و با بهترین رنگ‌بندی مشاهده می‌نمایید.