فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس

فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100464
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

با انتخاب محصول معرفی شده در بالا به عنوان یکی از انواع فرش آشپزخانه ارائه شده در بازار می‎توانید فضای این محیط از منازل خود را زیباتر سازید. فرشی با طیف رنگی تیره و نقش های متناسب با این فضا که هارمونی مناسبی را در دکوراسیون شما ایجاد می‎کند.

انتخاب فرش آشپزخانه طرح حبوبات و ادویه جات کلاریس همان طور که می‎بینید در اصل نقشی از حبوبات و ادویه جاتی است که در این محیط به منظور آشپزی از آن استفاده می‎شود و انتخاب آن در این محیط علاوه بر این که تناسب بین این فضا و کفپوش را به دنبال دارد، با تنوعی از رنگبندی همراه است که زیبایی بی نظیری را به دنبال دارد.

این طرح فرش برای آشپزخانه جزو نمونه های فرش 700 شانه است که با تراکم 3300 بافته شده است، فرشی که ضخامت و دوام مناسب آن سبب شده تا به دلیل تردد بالا در این محیط کیفیت بی نظیری را برای این محصول پدید آورد.

البته به غیر از تعداد 3300 گره طولی فرش که استحکام بین ریشه های فرش را در پی دارد، از دیگر عواملی که توانسته در این زمینه بر روی کیفیت اثرگذار باشد را می‎توان نوع نخ خاب این فرش که از جنس پلی استر است، بیان نمود. نخی با دوام و فاقد پرزدهی و دارای نرمی که کیفیت استانداردی را برای این بافته به دنبال دارد.

البته باید بدین مطلب نیز توجه داشته باشید که شکل تولید این چنین طرح و نقشی در اصل از نمونه های فرش کلاریس است، فرشی که طرح و رنگ به صوت چاپی بر روی فرش قرار می‎گیرد. روشی که به صورت عمقی طرح و رنگ را به دل ریشه ها نفوذ می‌دهد و در نتیجه ثبات رنگی را برای این بافته به دنبال دارد و به نوعی خود تاثیرگذار بر کیفیت است.

البته که در کنار طرح و کیفیت موضوع دیگری که در خرید این چنین محصولی برای آشپزخانه مطرح است در نظر گرفتن قیمت این چنین بافته هایی است که با وجود نوسانات اقتصادی حال حاضر جامعه به قطع اولویت مهمی برای خریداران محسوب می‎شود.

به قطع المان های بیان شده از تراکم گرفته تا نوع الیاف و شیوه تولید این بافته در زمینه کیفیت در کنار ابعاد فرش در اصل المان های تعیین کننده قیمت فرش آشپزخانه هستند. قیمتی که به نسبت این عوامل در بافته های نظیر محصول بالا قیمت مناسب و معقول را به دنبال دارد.

البته که خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان نیز بی تاثیر در این زمینه نیست که در مجموعه ساویز بافت به صورت حضوری و آنلاین مهیا شده است. روشی بدون حضور واسطه با تعامل مستقیم با تولیدکننده که در اصل قیمت تولیدی یک بافته را در اختیار شما قرار می‎دهد.

البته که باید بدین موضوع نیز توجه داشته باشید که در راستای جلب رضایت مشتریان که هدف و سرلوحه کاری این فروشگاه است این مجموعه در کنار عرضه تنوعی از طرح و رنگ با قیمت مناسب به ارائه ضمانت نامه کتبی در راستای کیفیت این چنین محصولاتی نیز پرداخته است تا بتوانید با جلب اعتماد و رضایت شما که هدف اصلی این مجموعه است، دست یابید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

همان طور که می‎دانید توجه به طرح و رنگ در کنار کیفیت بالا از سری موضوعاتی است که در خرید و انتخاب فرش برای آشپزخانه باید بدان توجه نمایید؛ اما در کنار آن نباید از سری نکاتی که در این زمینه باید بدانید، غافل شوید که در زیر به چندی از آن ها اشاره نموده ایم:

  • عدم انتخاب فرش پرز بلند برای آشپزخانه به دلیل قرارگیری آلودگی در میان پرزها و سختی تمیز نمودن آن
  • انتخاب طرح های شلوغ یا رنگبندی تیره برای فرش آشپزخانه کلاریس به دلیل آلودگی بالا در این محیط
  • تناسب و هماهنگی بین فرش آشپزخانه با محیط و تناسب از نظر هارمونی رنگی بین فرش با دیگر اجزا