فرش ماشینی درجه یک

فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی

فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100486
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

فرش آشپزخانه از جمله محصولاتی است که با استفاده از آن می‌توان به جذابیت فضا افزود و محصولی به لحاظ کیفی کاربردی با این محل پرتردد را داشت. امروزه با گسترش یافتن صنعت فرش بافی، محصولات جدیدی روی کار آمده که به واسطه آن طرح و تصاویر اختصاصی را تولید و ارائه نموده‌اند. از جمله می‌توان به معرفی فرش آشپزخانه کلاریس با طرح توت فرنگی پرداخت که مدلی بسیار جذاب و زیبا است.

تولید کنندگان توانسته‌اند با استفاده از ترکیب فناوری چاپ و صنعت فرش بافته‌هایی را با طرح و تصاویر اختصاصی ارائه دهند. این فناوری که قابلیت چاپ طرح را بر روی فرش امکان‌پذیر نموده، از کیفیت تصویری و سرعت بسیار زیادی هم در تولید برخوردار است که از ویژگی‌های بسیار خوب این روش تولید به شمار می‌آید و به وسیله آن می‌توان در کمترین زمان ممکن به طرح مورد نظر خود دست یافت.

فرش 700 شانه محصولی است که برای تراکم این بافته‌های ماشینی در نظر گرفته شده و در ابتدا به صورت خام و سفید تولید ارائه شده تا پس از آن برای چاپ طرح آماده گردد. تولید این محصول نیز با استفاده از ماشین آلات بافنده پیشرفته به صورت درجه یک و باکیفیت با تراکم طولی بالاتر از حد معمول تا پنج برابر یعنی 3300 در نظر گرفته شده که موجب استحکام و انسجام بالای بافت در آن شده است.

به کارگیری از الیاف بافت پلی استر در تولید این محصول سبب شده تا فرش هم به لحاظ ظاهری از جلوه براق و زیبا برخوردار گردد و هم به لحاظ کیفی کاربردی متناسب با مکان مرطوب آشپزخانه باشد؛ زیرا این الیاف از خاصیت ضد رطوبت و قابلیت سریع خشک شدن و جلوه‌ای ابریشم گونه برخوردار بوده که تمامی این خصوصیات را به دنبال داشته است.

فرآیند چاپ طرح روی بافت به علت برخورداری از عمق با استفاده از روش تولید فرش کلاریس انجام می‌شود که این روشی است عمقی و تزریق رنگ به داخل گره‌ها صورت می‌پذیرد و طرح به صورت واضح از لابلای گره‌ها و پشت فرش کاملا نمایان است. وضوح رنگ در این بافته‌های ماشینی به علت برخورداری از الیاف براق پلی استر عالی و بسیار پرجلوه است.

شما متقاضیان محترم می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی ساویز بافت از دیدن تنوع بالایی از این نوع فرش ماشینی جدید بهره‌مند شوید. این فروشگاه معتبر بدون واسطه توانسته به عرضه مستقیم محصولات بپردازد تا در کاهش هزینه‌های مشتری با ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها در بازار نقش مهمی را ایفا نماید. انواع سایزهای استاندارد در این وب سایت فروشگاهی و امکان سفارش دیگر ابعاد نیز موجود است که متقاضیان از طریق آن به صورت غیر حضوری اقدام به خریداری محصول مورد نظر خود نمایند.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

روش چاپ روشی است بسیار کم هزینه که به واسطه آن می‌توان کالایی لوکس و کاربردی همانند فرش را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمود. از این رو تولیدکنندگان در کارخانجات فرش بافی با به کارگیری از این صنعت توانسته‌اند به ارائه محصولاتی با کیفیت، کاربردی و در عین حال با ظاهر و جلوه‌ای زیبا و قیمت مناسب بپردازند که نزد خریداران بسیار محبوب واقع شده است.