فرش ماشینی درجه یک

فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه

فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100488
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

همان طور که می‎دانید در گذشته از سری تولیداتی چون گلیم فرش برای آشپزخانه ها استفاده می‌نموده اند؛ ‌ولی امروزه با ورود سری محصولاتی چون فرش آشپزخانه که هم از نظر طرح و هم رنگبندی متناسب و سازگار با این محیط هست، استقبال افراد به سمت این چنین محصولاتی رفته است.

محصولاتی که در اصل جزو دسته بندی فرش کاشان جدید هستند و در طرح و رنگ های متنوعی روانه بازار شده اند که فرش کلاریس آشپزخانه طرح قاشق و ادویه یکی از نقشه های ارائه شده آن در این زمینه است که در تصویر بالا آن را می‌بینید.

طرحی که با زمینه تیره خود و قرار گیری طرح قاشق و ادویه های که درون آن قرار دارد یا در کنار آن ریخته شده است سبب شده تا حس آشپزی در این محیط را برای شما تداعی کند. این چنین نقش و طرحی که زیبایی آن بی نظیر است را با شیوه کلاریس که از روش های چاپی است تولید می‎نمایند.

روشی که سبب شده تا این فرش کلاریس در کنار امکان تولید با طرح های متنوع، رنگبندی های مختلفی با تعداد 22 رنگ را در خود جای دهد که همین سبب شده تا این نقش و رنگ با زیبایی هر چه تمام تر در اختیار شما قرار گیرد.

این چنین محصولی در دسته بندی فرش 700 شانه قرار دارد که با تراکم 3300 بافت شده است که این تعداد بالای گره طولی فرش به دلیل استحکام بین گره های ریشه فرش مسبب بر این شده تا این چنین محصولاتی کیفیت مطلوبی را داشته باشند.

البته که معیار اصلی سنجش کیفیت فرش به ویژه برای آشپزخانه که هم تردد در آن بالاست و هم باید مقاوم در برابر با شستشو باشد به دلیل این که این محیط میزان آلودگی بالایی را دارد در اصل نوع نخ خاب این بافته است.

نخ خابی که در ابتدا برای بافت این تراکم فرش به صورت خام با جنس پلی استر تولید شده و سپس از طریق روش چاپ کلاریس طرح و رنگ بر روی آن قرار می‌گیرد. روش چاپی که به اعماق دل فرش نفوذ کرده و ثبات رنگی را برای فرش به دنبال دارد و به نوعی خود تاثیرگذار بر کیفیت است.

البته که نباید از نوع جنس نخ پلی استر که دوام و مقاومت بالایی را دارد، ضد رطوبت بوده و عدم پرزدهی را در بر دارد نیز غافل شوید که کیفیت درجه یکی را برای این چنین محصولاتی به همراه دارد.

باید بدین مسئله در خرید فرش برای آشپزخانه نیز توجه داشته باشید به دلیل این که تراکم این بافته ها کم و نوع جنس نخ آن از سری الیاف های تولید داخل است و روش تولید این چنین محصولاتی چاپی است، سبب شده تا در اصل قیمت این چنین بافته هایی از قیمت مناسبی برای خرید برخوردار باشند.

قیمتی که در کنار این موارد با وجود ابعاد مختلف و نحوه خرید سبب شده تا شاهد اختلاف قیمتی آن در بازار باشید. به طور مثال همان طور که می‎دانید نمونه فرش های بافتی نسبت به نوع چاپی قیمت بالاتری را در برداند و وجود ابعاد بزرگ‌تر نیز به قطع قیمت بالاتری را برای این چنین محصولاتی به همراه دارد.

فلذا با این تفاسیر اگر قصد خرید قالی آشپزخانه را دارید، بهتر است به شکل مستقیم با شیوه آنلاین یا حضوری اقدام به خرید این چنین محصولاتی نمایید؛ چرا که در این صورت خواهید توانست بهترین تنوع طرح و رنگ با قیمت مناسب و کیفیت بالا را داشته باشید.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

به همان اندازه که توجه به مسائلی نظیر طرح و رنگ و در کنار آن قیمت و کیفیت برای خرید و انتخاب یک فرش حائز اهمیت است دقت به انتخاب ابعاد فرش مناسب در این زمینه نیز برای داشتن فضایی متناسب در آشپزخانه نیز حائز اهمیت است که در زیر به نکات مربوط در این زمینه اشاره نموده ایم:

اگر قصد خرید فرش برای آشپزخانه به منظور پوشش میز ناهارخوری را دارید بهتر است فرش با ابعادی را انتخاب کنید که نه تنها کل فضای میز ناهارخوری را پوشش دهد بلکه در صورت کشیدن صندلی به عقب و نشستن بر روی آن نیز پایه های صندلی بر روی فرش قرار داشته باشد.

اگر فضای آشپزخانه شما میز ناهارخوری ندارد و قصد شما خرید فرش برای این فضا است توصیه می‎شود به این که بین لبه فرش تا کابینت فضایی 15 تا 20 سانتی وجود داشته باشد، برای خرید دقت نمایید.