فرش ماشینی درجه یک

فرش ماشینی مدل آشپزخانه طرح ادویه و قاشق کلاریس

فرش ماشینی مدل آشپزخانه طرح ادویه و قاشق کلاریس
جهت نمایش اندازه واقعی عکس فرش روی تصاویر زیر کلیک نمایید:
فرش ماشینی مدل آشپزخانه طرح ادویه و قاشق کلاریس فرش ماشینی مدل آشپزخانه طرح ادویه و قاشق کلاریس فرش ماشینی مدل آشپزخانه طرح ادویه و قاشق کلاریس

ویژگی های مهم فرش

تراکم عرضی فرش (شانه) :
700 شانه
تراکم طولی فرش (تراکم) :
3300
تعداد رنگ به کار رفته در فرش :
22 رنگ
جنس نخ خاب :
پلی استر
کیفیت :
درجه یک
توضیحات :
قابل بافت و سفارش در تمامی ابعاد
محصول ویدئو ندارد
کد فرش :
mcol100492
وضعيت موجودی :
موجود است
ابعاد :
رنگ :
0 تومان 
 

یکی از اجزای دکوراسیون آشپزخانه که نه وجود آن ضروری است و نه نبود آن لطمه وارد می‌کند و در اصل مربوط به سلیقه شخصی افراد است که این دسته از محصولات انتخاب شود یا نه را می‎توان فرش آشپزخانه معرفی نمود، فرشی که اکثرا برای منازل ایرانی استفاده می‎شود تا دکوراسیون آنها زیباتر شود.

در گذشته های نه چندان دور برای این قسمت از منازل اغلب از نوع گلیم فرش استفاده می‎نموده اند، محصولی سبک و با کیفیت که در برابر با شستشو نیز مقاوم است؛ چرا که فرش محیط آشپزخانه نیاز به شستن زیادی دارد و دلیل آن فعالیت زیاد و احتمال آلودگی فراوان در این فضا است.

امروزه تغییر سبک زندگی و دکوراسیون به سمت مدرنیته شدن سبب شده تا در زمینه انتخاب فرش برای آشپزخانه نیز افراد کمی تردید کنند؛ چرا که در این فضا انتخاب گلیم فرش با نقوش سنتی مناسب نیست و باید به سراغ نقش و طرح های مدرن و فانتزی مناسب این فضا رفت که فرش کلاریس برای آشپزخانه در این راستا به شما کمک نموده است.

فرشی که نقش و طرح آن با تعداد رنگ بندی های نامحدود به صورت چاپی تولید شده و تنوعی از مدل ها را متناسب با فضا و سلیقه هر فرد به دنبال دارد و این گونه است که شما به راحتی می‎توانید فرش زیبا متناسب با فضای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

شاید این که این نوع محصول با شیوه چاپی طراحی شده است کمی شما را دچار تردید نماید که مگر می‎شود طرح و رنگ چاپی این بافته تغییر رنگ ندهد یا به عبارت ساده‌تر ثبات رنگی داشته باشد که پاسخ بدان مثبت است؛ چرا که این شیوه چاپی به صورت عمقی به دل فرش نفوذ می‎کند و ثبات را برای آن به دنبال دارد.

البته باید در کنار ثبات رنگی این بافته که به دلیل شستشوی زیاد این محصولات برای خریداران حائز اهمیت است به بحث عدم جذب رطوبت آن هم توجه نمایید؛ زیرا که رطوبت باعث پوسیدگی و از بین رفتن فرش می‎شود به ویژه در این محیط که رطوبت نیز بسیار وجود دارد.

با توجه به این گفته باید در خرید قالی برای آشپزخانه از مجموعه های معتبری چون ساویز بافت بدین مطلب توجه نمایید که مبنای آن جنسیت نوع نخ خاب مصرفی در این محصول است که برای این چنین بافته های نوع نخ پلی استر به کار می‎رود، نخی با دوام و عدم جذب رطوبت که فاقد پرزدهی بوده و نرمی و لطافت مناسبی را نیز در بر دارد.

البته باید بدین موضوع نیز توجه داشته باشید که به دلیل قابلیت حمل آسان و بحث پاخور مناسب باید این چنین بافته های دارای تراکم پایین باشند تا ضخامت آن بالا بوده و فرش را برای پاخور شدن مناسب نماید که در این چنین فرش های کلاریسی که در ابتدا به صورت خام با نخ خاب ذکر شده بافته می‎شود تراکم گره ای آن به صورن فرش 700 شانه تراکم 3300 است.

700 گره عرضی این فرش با نام شانه بحث زیبایی و ظرافت این بافته را به دنبال دارد و تعداد 3300 گره قرار گرفته در یک متر مربع از طول آن استحکام بین ریشه های فرش که همین تراکم طولی است که با ایجاد استحکام بین گره های ریشه فرش تاثیرگذار بر کیفیت این چنین محصولاتی نیز شناخته می‎شود.

نظري براي اين محصول ثبت نشده است.


نوشتن نظر خودتان
بد          خوب

نظر:

تذکر: از HTML پشتیبانی نمیشود!

captcha_image_titlerefresh_captcha_image_title
توضیحات ویژه

وقتی قصد خرید فرش 700 شانه آشپزخانه کلاریس را برای دکوراسیون خود دارید باید به بحث ابعادی این بافته در کنار هارمونی طرح و رنگ آن برای دکوراسیون توجه کنید؛ یعنی فرشی را بخرید که نه خیلی بزرگ است نه خیلی کوچک.

به طور مثال اگر در فضای آشپزخانه خود از میز ناهارخوری استفاده می‎کنید، سعی کنید ابعادی از فرش را انتخاب کنید که کل میز ناهارخوری را پوشش دهد، به طوری که اگر صندلی ها را نیز به عقب می‎کشید فرش پهن شده آن را در برگیرد.

البته به غیر از ابعاد باید به شکل بافت این محصولات نیز توجه کنید؛ یعنی اگر میز ناهارخوری شما مستطیل است، فرش انتخابی باید بدین شکل باشد و اگر میز ناهاخوری گرد را دارید به سراغ انتخاب فرش گرد برای این فضا بروید.

اگر در فضای آشپزخانه شما جزیره وجود دارد می‎توانید از دو قطعه فرش برای جلوی سینک و گاز استفاده کنید و فضای آشپزخانه را تفکیک کنید، اگر هم فضای شما به صورت یکدست است باید فرش انتخابی شما فاصله 15 تا 20 سانتی را با لبه کابینت داشته باشد.

توجه به این موارد در ابعاد فرش می‎تواند کمک شایانی را برای داشتن دکوراسیونی بهتر در این فضا برای شما به دنبال داشته باشد که نباید در حین خرید از آن غافل شوید.